Kyllä se niin vain on, että väittäkööt naiset ihan mitä tahansa, miehen taso nousee painoharjoittelun avulla merkittävästi
Parin vuoden ajan olen käynyt 4-5 kertaa viikossa kuntosalilla, ja naisten kiinnostuksen määrä on moninkertaistunut. Ja omiin lähestymisiini suhtaudutaan paljon suopeammin. Etenkin nuoria naisia tuntuu miellyttävän treenattu ja vähärasvainen kroppa
Kommentit (61)
Nuo naisten inhoamat sikaniskat ovat todennäköisesti steroidien käyttäjiä tai juntteja, jotka veivaavat yksipuolista voimanostotreeniä ja syövät itselleen diabestespötsin. Monipuolisessa treenissä kehittyy erilaiset lihasten yksityiskohdat ja esteettinen V-muoto, jolloin myös ruokavalio on luonnollisesti kunnossa. Jatkuva jauhojen juominen törpöstä ei ole tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mut älä puhu niistä tasoista jooko? Ehkä olet myös itsevarmempi kun olet paremmassa kunnossa.
Ei hirveästi huvita olla tekemissä minkään näköisen ihmisen kanssa joka puhuu tasoista tässä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mut älä puhu niistä tasoista jooko? Ehkä olet myös itsevarmempi kun olet paremmassa kunnossa.
Tasoista puhuminen on käytännöllistä, heti sinäkin tiesit mitä tarkoitetaan. Ja tuossa olet varmaan oikeassa, että itsevarmuus paranee treenin myötä. Yhtä kaikki, taso nousee. ;)
Ap
Mistä tasosta puhut? Tässä yhteydessä kai siitä että kelpaat yhden kerran seksiin? Kaikki ei sitä pidä suuressa arvossa eli et ole noussut kaikkien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Sivuseikka, luonne on tärkein. On tuo nähty että millainen on urheilija miehenä ja isänä, menee se urheilu kaiken edelle, onpa paljon iloa hyvästä kropasta siinä vaiheessa kun naisen tehtävä on toimia piikana ja lastenhoitajana.
Tässä taisi nyt kuitenkin olla kyse kuntoilijasta eikä urheilijasta. Jos mies käyttää päivässä yhden tunnin treenaamiseen, niin ei varmaan naisesta mitään sirpaselännettä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoista puhuminen on käytännöllistä, heti sinäkin tiesit mitä tarkoitetaan. Ja tuossa olet varmaan oikeassa, että itsevarmuus paranee treenin myötä. Yhtä kaikki, taso nousee. ;)
Ap
Mistä tasosta puhut? Tässä yhteydessä kai siitä että kelpaat yhden kerran seksiin? Kaikki ei sitä pidä suuressa arvossa eli et ole noussut kaikkien silmissä.
Tason nouseminen tarkoittaa sitä, että kiinnostuneita naisia on aiempaa enemmän, ei sitä, että mies olisi KAIKKIEN naisten mielestä aiempaa kiinnostavampi.
Ap
onkohan kyse lihaksista itsesään ehkä kyse on ryhdistä (aivan erityisesti), kävelytyylistä ja reippaammasta katseesta jne. Usein lihasten ulkonäköä yliarvioidaan kyse on myös siitä miten voima muuttaa ihmisten liikehdintää ja fyysistä olemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän se näin on, että monet naiset peruisi #metoot jos ahdistelijana olisi hyväkroppainen hunkki. Vastenmielisten ahdistelijoiden takiahan noita kampanjoita tehdään.
Voi luoja mikä kommentti!!! Seksuaalinen väkivalta EI OLE siitä kiinni onko ahdistelija "hyväkroppainen hunkki". Ahdistelu on ällöttävää, kuvottavaa, nöyryyttävää ja uhrin omia rajoja rikkovaa.
Ja kyllä, minua on ahdistellyt kaikennäköiset miehet ja myös miehet joita olen pitänyt komeina ja ystävinä. Jos joku tarttuu tisseistä kiinni keskellä yleistä paikkaa ilman mun suostumusta niin on ihan miltä toinen näyttää. Avainsana on tässä tuo ILMAN MUN SUOSTUMUSTA. Ei ihme että Suomessa on niin paljon seksuaalista ahdistelua, kun miesten käsitys asioista on tämä....
Kyllä se usein on juurikin siitä kiinni, koska moni nainen pitää komeiden miesten kosketuksesta jne.
Kuten dosentti Markus J. Rantalakin on sanonut, naiset hyväksyvät komeilta miehiltä huonompaa käytöstä kuin vähemmän komeilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nostelee ilman roinaamista niin totta. Mitään pumpattua bodaria ei miehestäkään ilman kiellettyjä aineita tule.
Tällä videolla vuoden 1916 mies on melko lähellä sitä mihin kovalla harjoittlua parhaimmillaan ilman roinaa pääsee. Ja ukkeli on taatusti puhdas koska hormoneja ei silloin saanut mistään.
Toi videon mies on just sellainen lihaksikas, jonka yli menvät on liikaa. Ja vaatii varmasti aika hitosti duunia tosiaan, ei noita kävele koko ajan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tason nouseminen tarkoittaa sitä, että kiinnostuneita naisia on aiempaa enemmän, ei sitä, että mies olisi KAIKKIEN naisten mielestä aiempaa kiinnostavampi.
Ap
Mulla on naisena ihan sama kokemus. Ei tietenkään ole kaikkien mieleen, mutta paljon useamman kuin ennen tätä kolmen vuoden treenaamista, 4-5 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikäsi yli vai alle 50?
Alle 50. Mitä väliä tuolla on?
Ap
Tää on niin taivaan tosi. Treenatulla kropalla paikkaa rumaa naamaa, pientä palkkaa ja huonoa koulutustasoa kummasti.
Haha, viettäkää salilla aamusta iltaan niin itsevarmuus ja iso ego EI nosta tasoa, päinvastoin. Mies joista naiset aidosti kilpailee häneltä löytyy muutakin tekemistä elämässä kuin punttilava ja ulkinäön katselu peilistä.
Mies joka pyrkii olemaan lihaksikas on varmasti naistenmies jota en tavoittelisi.
Normaalivartalo on plussaa tai hoikka vähän treenattu.
Kokemusta on, miehistä
Kaksi-kolmekymppiset miehet vielä ihania, sitten alkaa taso laskea.
Nelikymppisten ym. salilla asuminen kertoo epätoivosta ja huonosta itsetunnosta.
Ei jatkoon.
P.s. vaikka se pissaliisa vilkaisikin sua ohimennen ei se tarkoita että hän on ihastunut ja olet pantava.
Ukko35 kirjoitti:
Tää on niin taivaan tosi. Treenatulla kropalla paikkaa rumaa naamaa, pientä palkkaa ja huonoa koulutustasoa kummasti.
Ei muuten paikkaa!! :D Päinvastoin, nainen tuntee treenatun miehen epäuskollisemmaksi eli pelkää että mies romuttaisi perheen yms. pahimmassa tapauksessa.
Ei riitä jos tyyppi on ärsyttävä. Toisaalta ei tarvii jos tyyppi on muutenkin viehättävä henkisiltä ominaisuuksiltaan.
Mulla taas on vaikuttanut päinvastoin
Hanki mieluummin komeat / kauniit kasvot joihin salipelleily EI auta. Timantit on ikuisia mutta lihakset ei edes periydy..naiset harvoin arvostavat kertakäyttöisyyttä.
Aivan samat huomiot minulla.
Katseita tulee joka puolelta. Alkuun tämä oli aika hämmentävää, mutta ajan kanssa olen asiaan tottunut itsetunnon kasvaessa.
Voi luoja mikä kommentti!!! Seksuaalinen väkivalta EI OLE siitä kiinni onko ahdistelija "hyväkroppainen hunkki". Ahdistelu on ällöttävää, kuvottavaa, nöyryyttävää ja uhrin omia rajoja rikkovaa.
Ja kyllä, minua on ahdistellyt kaikennäköiset miehet ja myös miehet joita olen pitänyt komeina ja ystävinä. Jos joku tarttuu tisseistä kiinni keskellä yleistä paikkaa ilman mun suostumusta niin on ihan miltä toinen näyttää. Avainsana on tässä tuo ILMAN MUN SUOSTUMUSTA. Ei ihme että Suomessa on niin paljon seksuaalista ahdistelua, kun miesten käsitys asioista on tämä....