Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte hiuksenne näyttämään paksummilta ja tuuheammilta? Eli miten laitatte hiuksianne, millä tuotteilla?

Vierailija
12.11.2017 |

Minusta hiuskiinteet ja muotovaahdot eivät näytä hyvältä. Hiuspuuterilla saa ihan kivalta näyttävän lopputuloksen, mutta hiusten tuntuma on inhottavan tahmainen ja hiukset myös helposti näyttävät rasvaisilta. Siksi en oikein tykkää käyttää hiuspuuteriakaan, mutten ole löytänyt mitään muutakaan tuotetta, jolla lopputulos näyttäisi yhtä hyvältä.

Oletteko te löytäneet kivan tuotteen, jolla saada hiukset näyttämään paksummilta ja tuuheammilta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin paksut latvat!

Vierailija
2/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämättä mitään muotoilutuotteita tai lakkoja. Latvoihin laitan hiusöljyä, pesen normaalisti 2-3 kertaa viikossa. Paksut, runsaat ja taipuisat hiukset ja hyvä leikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras löytämäni muotoilutuote on Osis hiuspuuteri. Riittoisa purkki ja ei mitään valittamista. Tuuheuttaa kivasti kun vielä tupeeraa kuontaloa vähän kammalla. Kampaus pysyy tosi hyvin vaikka on muuten tosi liukkaat hiukset. Ei jää tahmeutta, tuntuu lähtevän pesussa kohtalaisen hyvin myös pois, toisin kuin esim. jotkut hiuslakat.

Vierailija
4/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batisten kuivashampoo on paras. Merisuolasuihke on myös hyvä.

Vierailija
5/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän shampoopesun jälkeen Biozellin suolasuihketta (muutkin varmasti toimii, mutta tuo on halpa ja hyvä), jota siis suihkutellaan hiusten juuriin ennen tai jälkeen kuivaamisen ja pöyhitään sormin kuohkeaksi. Minulla on sellaiset ohuet lasiset suomalaishiukset ja toimii todella hyvin. Mieluiten laitan sitä pyyhekuiviin hiuksiin, jolloin föönaaminen vielä parantaa lopputulosta, ja lisään vielä kuiviin tarvittaessa. Samalla tuotteella voi hieman sormiin suihkuttamalla myös tasoitella pörröisiä tai sähköisiä hiuksia.

Vierailija
6/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin pesemään hiukset palashampoolla, selvästi alkoi hiukset näyttää paksummilta ja pääsin hoitoaineesta eroon. Nykyään myös hennaan hiukseni n. 4-5 viikon välein ja se on huomattavasti paksuntanut hiuksia. Ei tietenkään oikeasti, mutta kun hennahan tarttuu hiusten pintaan, niin sillä tavalla paksuntaa vähitellen. Tulee myös upean kiiltävät ja terveet hiukset. 

Vierailija
7/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset oliiviöljysaippualla (palasaippua) pää alaspäin, föönaan hiukset pää alaspäin ja jäähdytän föönauksen jälkeen pää alaspäin. Tällä saa todella tuuheat hiukset. Shampoolla pestynä hiukset on lasiset lättänät ja sähköiset.

Vierailija
8/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämättä mitään muotoilutuotteita tai lakkoja. Latvoihin laitan hiusöljyä, pesen normaalisti 2-3 kertaa viikossa. Paksut, runsaat ja taipuisat hiukset ja hyvä leikkaus.

Tätähän tässä kysyttiin, että miten luonnostaan paksut ja upeat hiukset omaava tyyppi saa hiuksensa näyttämään paksuilta ja tuuheilta? Kunnon näsäviisastelija tulee toki pätemään ketjuun sanomalla, että "antamalla niiden olla päässä".

Vierailija
9/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän shampoopesun jälkeen Biozellin suolasuihketta (muutkin varmasti toimii, mutta tuo on halpa ja hyvä), jota siis suihkutellaan hiusten juuriin ennen tai jälkeen kuivaamisen ja pöyhitään sormin kuohkeaksi. Minulla on sellaiset ohuet lasiset suomalaishiukset ja toimii todella hyvin. Mieluiten laitan sitä pyyhekuiviin hiuksiin, jolloin föönaaminen vielä parantaa lopputulosta, ja lisään vielä kuiviin tarvittaessa. Samalla tuotteella voi hieman sormiin suihkuttamalla myös tasoitella pörröisiä tai sähköisiä hiuksia.

Toimiiko tämmöiset suolasuihkeet, jos ei ikinä käytä hiustenkuivaajaa? Mun hiukset kuivuu suht. nopeesti, joten en aamuisin ennen töihinlähtöäkään kaipaa kuivaajaa, koska ei ole sellainen leikkaus, jota pitäisi erikoisemmin laitella aamuisin. Mulla ei taida edes olla hiustenkuivaajaa itseasiassa.

Vierailija
10/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasuihke antaa vähän rakennetta, mutta ei silläkään ihmeitä saa aikaa. Lämpökiharrin auttaa myös.

Vierailija
11/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tämmöiset suolasuihkeet, jos ei ikinä käytä hiustenkuivaajaa? Mun hiukset kuivuu suht. nopeesti, joten en aamuisin ennen töihinlähtöäkään kaipaa kuivaajaa, koska ei ole sellainen leikkaus, jota pitäisi erikoisemmin laitella aamuisin. Mulla ei taida edes olla hiustenkuivaajaa itseasiassa.

Minulla toimii hyvin puhtaisiin kuiviin ja kammattuihin hiuksiinkin. Yleensä joku 5 suihkausta eri puolille hiuksia riittää ja lisään tarvittaessa. Suolasuihkeesta tulee hiuksiin mattainen ja "pitävä" tuntuma, joten niitä voi kerran laitettuaan päivän mittaan pöyhiä sormin taas kuntoon.

-Se edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän