Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks aina jonkun pitää aina syödä jotain bussissa/junassa?

Vierailija
12.11.2017 |

Kyllä ihminen pärjää vaikka päivän syömättä, ei tartte sitä kaameen hajusta mättöä ruveta syömään siinä 2h bussimatkalla ja sitten käryää koko bussi sille sun mätölle. Sinä itsekeskeinen paskiainen!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei uskalla ovesta ulos astua. Milloin haiset hajuvedelle , milloin haiset pesemättömälle  , milloin tupakalle , milloin viinalle , milloin valkosipulille. Milloin tukit käytävät, milloin syöt evääsi väärään aikaan , milloin istut väärässä penkissä,milloin pukeudut väärin ,kampauksesi on väärä . Antakaa toisten olla , kunhan ei ole vaaraksi kenellekään.

Ne haisevat, erityisesti tupakalle ja hajusteille haisevat ihmiset ovat monille vaarallisia.

Olisiko hyvä asia nykyään laittaa jonkinlaisia hajusteherkille olevia vaunuja tai osastoja. Olihan ennenkin tupakkavaunut ja osastot.

Erinomainen idea!

Vierailija
22/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin täytyy pitää verensokerinsa normaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei uskalla ovesta ulos astua. Milloin haiset hajuvedelle , milloin haiset pesemättömälle  , milloin tupakalle , milloin viinalle , milloin valkosipulille. Milloin tukit käytävät, milloin syöt evääsi väärään aikaan , milloin istut väärässä penkissä,milloin pukeudut väärin ,kampauksesi on väärä . Antakaa toisten olla , kunhan ei ole vaaraksi kenellekään.

Ne haisevat, erityisesti tupakalle ja hajusteille haisevat ihmiset ovat monille vaarallisia.

Olisiko hyvä asia nykyään laittaa jonkinlaisia hajusteherkille olevia vaunuja tai osastoja. Olihan ennenkin tupakkavaunut ja osastot.

Joo ja vaaleille ja tummille matkustajille eri vaunut myös.

Vierailija
24/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla lähiliikenteen busseissa on syöminen kielletty. Ja kahvin juominen. Ainakin näin bussikuski mua valisti. Joudun salaa syömään toisinaan, sairauden vuoksi. Sopii sitten tulla kuskin heittämään mut ulos.

Mä asun Helsingissä, ja juon joka aamu kahvit termarista bussissa. Yksikään kuski ei oo valittanut. Eikä myöskään iltapäivisin jos oon jotain pientä syönyt.

Vierailija
25/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on jokin Helsinkiläisten juttu, että bussissa ei saa syödä? Muistan kun lapsuudessa koulun päiväretkille pakattiin eväät mukaan bussissa syötäväksi. Karkkiakin oli :) Yleensä mun junamatkat on sen 4-6 tuntia ja silloin eväät ovat must. Onhan joissain junissa myös ruokamyyntiä kärryistä, kuin lentokoneessa. Lentokoneessakin syöminen on normaalia. En ymmärrä aloittajaa, ilmeisesti me on kasvettu ihan eri "kulttuurissa" eväiden syömisen suhteen.

Vierailija
26/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan matkan pituudesta. Minulla junamatka kestää yleensä 4-7 tuntia ja pakko siinä on jotain evästä syödä.

Vierailija
27/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää patukoita ja jotain protskudrinkkejä. Ne mäkkäriateriat ja banaanit EI kuulu julkisiin!

Vierailija
28/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, olen pitkänmatkanbussissa syönyt mm. juurikin kananmunakolmioleivän vieläpä energiajuoman(!) kanssa. :D

Haisee varmaa hiton hyvält

Ja avatun paketin ja tyhjän tölkin jätin vielä koko matkan ajaksi siihen edessä olevan istuimen takana olevaan "verkkopussukkaan" (kun ei ollut roskistakaan)...

Vierailija
29/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka on työtön tai eläkkeellä ei varmasti ymmärräkään jos ei ole ainaista kiirettä. Joillakin voi olla kaksi eri duuniakin. Osa-aikaisilla kun ei aina ole ruokataukoa, riippuu tuntimääristä tietty. Jossain välissä vaan pitää syödä.

Vierailija
30/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni joku kaljan tai ruuan käry bussissa on pientä siihen verrattuna, kun viereen puskee joku kosmeettisten aineiden väärinkäyttäjä tai kuukauteen pesemätön avohoitopotilas.

Vierailija
31/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite meetvursti muka haisee pahalta. Tai mikää muukaa ruoka. Vitun nirsot.

Vierailija
32/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen joka on työtön tai eläkkeellä ei varmasti ymmärräkään jos ei ole ainaista kiirettä. Joillakin voi olla kaksi eri duuniakin. Osa-aikaisilla kun ei aina ole ruokataukoa, riippuu tuntimääristä tietty. Jossain välissä vaan pitää syödä.

No minä olen nyt työtön, mutta olen ollut yli 40 vuotta töissä ja vuosia myös kahdessa työssä, joten kiireet ovat tuttuja vaikka ei nyt ajankohtaisia ja tuskin enää töihin pääsen, seuraava juttu on eläke. Minua ei häiritse syöminen tai juominen julkisissa sen enempää kuin ihmisten ulkonäkö tai perseverkkarit. Ainoa mikä häiritsee ovat jotkut eritteille haisevat spuget tai muut känniset räyhääjät.

Vierailija
33/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teevetuloa Japaniin! Täällä eväät junassa on enemmän tai vähemmän se juttu. Eväsrasioita myydään asemilla kioskeilla, esillä on muoviset mallirasiat. Kaikki syö eväitä.

Suomessa ollaan niin ..... että vaan maalaiset syö junissa. Tokio taitaa olla pikkuisen isompi kaupunki kuin umpijuntti Helsinki. Mutta ehkä tokiolaiset on maalaisia.

No siellä Tokiossa syödään eväitä niissä pidemmän matkan junissa missä on penkkivaraus. Ei sielläkään tykätä jos niissä täyteen ahdetuissa lähijunissa alkaa joku syömään eväitä, saati lähibussissa.

Vierailija
34/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pahimmat päivät viime vuonna oli 18-tuntisia, sisältäen 3 x 2 tunnin bussi/junamatkaa (Tre-Pori-Tku-Tre). Halusin vain nopeasti kotiin, joten söin julkisissa.

Uteliaisuudesta kysyn, että millä tavalla sinun kotiin pääsyä vauhditti julkisissa syöminen?

Vierailija
35/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pahimmat päivät viime vuonna oli 18-tuntisia, sisältäen 3 x 2 tunnin bussi/junamatkaa (Tre-Pori-Tku-Tre). Halusin vain nopeasti kotiin, joten söin julkisissa.

Uteliaisuudesta kysyn, että millä tavalla sinun kotiin pääsyä vauhditti julkisissa syöminen?

Samoilla huudeilla työmatkoja tehneenä voin kertoa, että eväät messiin ja naamaan. Vähiten menee päivässä aikaa, kun syö silloin kun aikaa istua. Jos jäät vetämään eväitä naamariin jonnekin minne lie, niin ihan turhaa aikaa menee siihen, siinä saattaa mennä vuoro ohi ja sitten odotellaan taas. Jos olet omalla autolla, niin siellä sitten ruuhkassa sapuskaa kitusiin. Kaikki aika on pois kotoa.

Vierailija
36/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei eväiden syöjät kulkuneuvoissa haittaa mutta entä elokuvissa? Leffa kestää n. 2 tuntia ja sinä aikana pitää olla eväät mukana. Hirvee rapina alkaa heti ja pitää olla limut ja muut. Kun valot syttyy lattiat on täynnä roskia ja popcornia. Eikö kestä paria tuntia syömättä?

Vierailija
37/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli selväksi mikä pikkusieluisten tärkeilijöiden takapajula Suomi on.

Vierailija
38/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei eväiden syöjät kulkuneuvoissa haittaa mutta entä elokuvissa? Leffa kestää n. 2 tuntia ja sinä aikana pitää olla eväät mukana. Hirvee rapina alkaa heti ja pitää olla limut ja muut. Kun valot syttyy lattiat on täynnä roskia ja popcornia. Eikö kestä paria tuntia syömättä?

Minua ei leffassa syöminen häiritse, mutta se jälkeen jäänyt siivo kyllä. No ihan sama kapakoiden vessoissa jne. Nakkelevatko ihmiset kotonaankin ryynit lattialle ja pissivät seinille?

Vierailija
39/42 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bussi lähtee 13:30 ja on perillä 16:00, niin kuka idiootti ei ole syönnyt 11-13 välisenä aikana niin kuin normaalit ihmiset tekee? Myöskin normaalit ihmiset syövät 16-19, niin silti pitää olla mukana ne maustemätöt. Eli lähdet ruokapöydästä ja menet ruokapöytään. Söis edes banaania tai jotain neutraalia, jos kerta pitää nassuun työntää.

Vierailija
40/42 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teevetuloa Japaniin! Täällä eväät junassa on enemmän tai vähemmän se juttu. Eväsrasioita myydään asemilla kioskeilla, esillä on muoviset mallirasiat. Kaikki syö eväitä.

Suomessa ollaan niin ..... että vaan maalaiset syö junissa. Tokio taitaa olla pikkuisen isompi kaupunki kuin umpijuntti Helsinki. Mutta ehkä tokiolaiset on maalaisia.

Tervetuloa Japaniin... Nyt puhutaan Tampere-Helsinki välistä missä porukka tulee vanhempien luota/kotoa Hesaan. Tokiosta missä työntekijät pääse edes kotia töitten jälkeen ja nukkuvat jossain kapseleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan