Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hitaasti etenevällä mahdollisuuksia?

Vierailija
12.11.2017 |

Tiedän että nopeat syövät hitaat, mutta seurustelisitko sellaisem miehen kanssa joka ei halua kiirehtiä seksiä eikä lähde sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tauti/ei seiso oikea syy??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Sellaiset miehet ovat ,yleensä, tosi mukavia, empaattisia, ottavat toiset ihmiset huomioon jne. Eli osaavat ajatella aivoilla eikä munallaan! Sellainen mies jaksaa odottaa jonkun aikaa että tutustuu ja ystävystyy ensin naisen kanssa. Räkänokka jätkiä on ihan tarpeeksi joiden ainut tavoite on saada naisen pöksyt mahdollisiman pian alas!

Vierailija
4/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai! Sellaiset miehet ovat ,yleensä, tosi mukavia, empaattisia, ottavat toiset ihmiset huomioon jne. Eli osaavat ajatella aivoilla eikä munallaan! Sellainen mies jaksaa odottaa jonkun aikaa että tutustuu ja ystävystyy ensin naisen kanssa. Räkänokka jätkiä on ihan tarpeeksi joiden ainut tavoite on saada naisen pöksyt mahdollisiman pian alas!

-2/5

Vierailija
5/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä haluan suhdetta ihmisen kanssa, seksi tulee sitten myöhemmin. Haluan tutustua rauhassa, onko toisella samanlainen ajatusmaailma ja arvostukset kuin minulla, ja tunnustella, voisiko tästä kehittyä ystävyyssuhde ja mahdollisesti jopa rakkaussuhde, ennen kuin siirryn intiimimmälle tasolle. Jos joku nainen pitää minua sen takia paskana kumppanina, se on sitten voivoi. En minäkään mitä tahansa horatsuja huoli, he voivat ihan vapaasti etsiä pikapanoja Tinderistä.