Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille ok jos teini istuu ruudun äärellä aamusta iltaan?

Vierailija
12.11.2017 |

Meillä taas vääntö asiasta, teini aloitti päivänsä 1h istunnolla wcssä kännykän kanssa jonka jälk istunut kannettavalla (vaikka tekeekin koulutehtäväänsä niin silti) ja kännykällä paitsi ruokailuajan.n.15min.

Yritin tovi sitten saada hänet tekemään muuta, edes toviksi, lepuuttamaan silmiään, niin eipä onnistunut, kömpi parvellensa kera kannettava/kännykkä. Olen totaalisen loppu tähän että puheeni on kuin itikan ininää hälle, ei mitään vaikutusta.

:'(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykymaailma olekin muuttunut siihen, että tuijotellaan elektroniikkalaitteita? Mutta toisaalta kun ajattelee, kaikki tapahtuu nykään ''sosiaalisessa mediassa'' internetin välityksellä, joten en yhtään ihmettele, että nykynuoret viettävät päivänsä ruudun ääressä.

Siis itse olen nuori ja vietän aikani koneella, kun sosiaaliset taidot ovat hieman hakusessa. Ja muutenkaan ulkomaailma ei kiinnosta. ''Kaverinikin''' viettävät aikansa kännykän ääressä, vaikka yrittäisi keskustelua aloittaa. Ei siinä mitään.

:)

Vierailija
2/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoa, vaihtelua, niitä peräänkuulutan, en muuta. Ja tuo ettei puheillani eikä pyynnölläni siitä muusta ole mitään vaikutusta, on äärimmäisen hajottavaa ja ikävää. Oloni on kuin hyttysen paskalla, täydellistä on hänen piittaamattomuutensa siitä mitä äiti sanoo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi