Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isättömät toivoo, että isänpäivää juhlittaisiin?

Vierailija
12.11.2017 |

Siksi kysyn, kun mikään ei tunnu kelpaavan heille.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muistellaan isää ja pappaa ja viedään kynttilät. Ja ilman muuta kaikki saavat viettää isänpäivää! Niin mekin tekisimme.

Vierailija
2/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ihan vaan kolmestaan lasten kanssa kotona ja onhan tää kamalaa kun lapset itkee et miksi isä ei rakasta. Kohta vien lapset hoploppiin että saavat muuta ajateltavaa.

Isä lähti 2v sitten toisen naisen matkaan ja näki lapsiaan viimeksi silloin. Tai piti mitään yhteyttä ylipäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muistellaan isää ja pappaa ja viedään kynttilät. Ja ilman muuta kaikki saavat viettää isänpäivää! Niin mekin tekisimme.

Kyllä juuri näin.

Vierailija
4/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa juhlia miten haluaa. Eihän se minun elämääni hetkauta :)

Toki en ole oikeasti isätön, joten en tiedä oliko kysymys minulle. Isä kyllä elää ja voi hyvin, mutta emme ole olleet tekemisissä kohta 20 vuoteen.

Vierailija
5/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aika inhottava. Ei kyse ole siitä että ns isättömät haluaisivat rajoittaa toisia mitenkään. 

Minulle on ihan sama, kuinka toiset juhlivat. Kouluaikana olisin vain toivonut, ettei se jokavuotinen korttienaskartelu olisi herättänyt aina niin paljon kysymyksiä. Asiat voisi hoitaa jotenkin mukavammin. 

Vierailija
6/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet aika inhottava. Ei kyse ole siitä että ns isättömät haluaisivat rajoittaa toisia mitenkään. 

Minulle on ihan sama, kuinka toiset juhlivat. Kouluaikana olisin vain toivonut, ettei se jokavuotinen korttienaskartelu olisi herättänyt aina niin paljon kysymyksiä. Asiat voisi hoitaa jotenkin mukavammin. 

Isättömät on inhottavia, kun ne aina märisee muille.

Vierailija
7/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään ongelmaa sen kanssa miten joku muu juhlii. Ainoa mitä toivoisin olisi että päiväkodeissa ja kouluissa ei enää tehtäisi numeroa siitä jos jollakulla ei ole sitä isää mistä runoilla ja kertoilla hassuja asioita korttiin. Luulisi että noilla kasvattajilla on jokaisen tilanne sillä tavalla tiedossa että lapsen voi ohjata tekemään jotain muuta tekemättä siitä numeroa muiden silmissä. Varsinkin kouluiässä tuo on jo ikävää kun setvitään että no tee sinä Eemeli sitten vaikka kummisedälle tämä isänpäivälahja, kirjoita siihen vaan että hyvää isänpäivää kummisedälle niin hyvähän se on. 

Vierailija
8/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat voi kertoa jälkikasvulleen, että oli sinulla Turo isi. Isi lähti vaan kapakkaillan jälkeen käppäilemään. Ja Jaana hei! Muistelen, että sun isälläsi oli tummat hiukset. Jerkka ja Janica, teidän isänne oli hieno mies! Möi muistaakseni käytettyjä autoja naapurikaupungissa.

Vierailija
9/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään ongelmaa sen kanssa miten joku muu juhlii. Ainoa mitä toivoisin olisi että päiväkodeissa ja kouluissa ei enää tehtäisi numeroa siitä jos jollakulla ei ole sitä isää mistä runoilla ja kertoilla hassuja asioita korttiin. Luulisi että noilla kasvattajilla on jokaisen tilanne sillä tavalla tiedossa että lapsen voi ohjata tekemään jotain muuta tekemättä siitä numeroa muiden silmissä. Varsinkin kouluiässä tuo on jo ikävää kun setvitään että no tee sinä Eemeli sitten vaikka kummisedälle tämä isänpäivälahja, kirjoita siihen vaan että hyvää isänpäivää kummisedälle niin hyvähän se on. 

Ööö, mitä vikaa on kehottaa tekemään isänpäiväkortti jollekin muulle?

Vierailija
10/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömät itse tekevät asiasta numeron.

Vierailija
11/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti saavat muut juhlia. En ole tehnyt asiasta numeroa.  Juhlin vaaria niin kauan kuin hän eli, mutta en vie haudalle tänään kynttilää. 

Vierailija
12/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olivat niin kamalia lapsia. Kun oli kotona hirveitä kersoja niin siinä meni terveys ja mielenterveys.

Vierailija
13/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein eskarissa ja koulussa kortin ihan normaalisti muiden mukana. Eihän sitä tarvinnut sanoa, ettei sitä aio antaa kenellekään. Olisi ollut outoa tehdä kortti kummisedälle, jota näkee kerran tai kaksi vuodessa. Tai siis itse asiassa minulla ei edes ole virallista kummisetää vain kummitädit ja heidän miehensä. 

Vierailija
14/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi tehdä jollekin muulle, eihän se kortin väsääminen tee kortin saajasta tee isää? Minusta muistaminen kuuluisi muutenkin olla vapaaehtoista ei niin että joku pakottaa sinut muistamaan isää tai äitiä, mummu tai Pappas jota et halua muistaa tai sillä hetkellä muistella.

Vierailija
15/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa juhlia miten haluaa. Eihän se minun elämääni hetkauta :)

Toki en ole oikeasti isätön, joten en tiedä oliko kysymys minulle. Isä kyllä elää ja voi hyvin, mutta emme ole olleet tekemisissä kohta 20 vuoteen.

Minä kyllä koen itseni isättömäksi 30 vuoden katkon jälkeen ja tunsin jo kymmenen vuoden jälkeen. 

Vierailija
16/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi tehdä jollekin muulle, eihän se kortin väsääminen tee kortin saajasta tee isää? Minusta muistaminen kuuluisi muutenkin olla vapaaehtoista ei niin että joku pakottaa sinut muistamaan isää tai äitiä, mummu tai Pappas jota et halua muistaa tai sillä hetkellä muistella.

Mikset sitten tehnyt korttia vaikka itsellesi? Tai askarrellut jotain ihan muuta? Näköjään kaikesta saa ongelman.

Vierailija
17/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten tehnyt korttia vaikka itsellesi? Tai askarrellut jotain ihan muuta? Näköjään kaikesta saa ongelman.

Miksi minun olisi pitänyt tehdä kortti jollekin muulle kuin isälleni?

Meillä puolisoni sai isänpäivänä kortin sisarensa lapselta ja se oli ihan ok että hän halusi muistaa enoaankin isänsä lisäksi, mutta jos ei halua tehdä isänpäivän kertoa miksi se kortti ei voisi olla vaikka onnitelukortti läheisen päivänä vaikkapa naapurin tädille?

Vierailija
18/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun olisi pitänyt tehdä kortti jollekin muulle kuin isälleni?

Meillä puolisoni sai isänpäivänä kortin sisarensa lapselta ja se oli ihan ok että hän halusi muistaa enoaankin isänsä lisäksi, mutta jos ei halua tehdä isänpäivän kertoa miksi se kortti ei voisi olla vaikka onnitelukortti läheisen päivänä vaikkapa naapurin tädille?

Sitähän juuri ehdotin, että olisit askarrellut jotain ihan muuta?

Mikähän oli nyt niin vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
19/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isättömien isät koskaan rakastaneet niitä. Ettekä ymmärrä edes hävetä.

Vierailija
20/27 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömät voisi kunnioittaa muiden juhlintaa ja myös muistella omia isejään ja olla kiitollinen näistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi