Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko karismaattiset ihmiset ns. omia persooniaan?

Vierailija
12.11.2017 |

Kaikki persoonalliset ihmiset eivät ole karismaattisia, mutta ovatko kaikki karismaattiset ihmiset persoonallisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. ole

Vierailija
2/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod. ole

Eli karismaattiset ihmiset eivät erotu muista persoonallaan? Eikö karisma ole juuri erottuvuutta harmaasta massasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet karismaattiset henkiöt ovat narsisteja. Yllättävävintä mielestäni oli lukea,  että eniten niitä löytyy mm. lääkärien, psykologien, pappien, opettajien ja poliitikkojen keskuudesta. Itse olisin odottanut esim. näyttelijöiden edustavan narsistien kärkipäätä.

Vierailija
4/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet karismaattiset henkiöt ovat narsisteja. Yllättävävintä mielestäni oli lukea,  että eniten niitä löytyy mm. lääkärien, psykologien, pappien, opettajien ja poliitikkojen keskuudesta. Itse olisin odottanut esim. näyttelijöiden edustavan narsistien kärkipäätä.

Ketkä ihmisryhmät eivät nykyään olisi narsisteja... Alkaa mennä jo vähän liiallisuuksiin tämä narsistikortin käyttö. 😕

Vierailija
5/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ihmisryhmät eivät nykyään olisi narsisteja... Alkaa mennä jo vähän liiallisuuksiin tämä narsistikortin käyttö. 😕

Niin. Vain minä, kaupan kassalla työskentelevä, en ole narsisti eikä myöskään siivoojaystäväni eikä bussikuskiserkkuni. Mutta kaikki jotka ovat korkeastikouluttautuneita ja lukeneita ihmisiä ovat narsisteja. Tällä väitteellä minä korotan itseni heidän yläpuolelleen, kun en sitä muulla tavoin pysty tekemään.

Vierailija
6/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne toki poikkeaa jotenkin keskiverrosta ihmisestä, muuten kaikki olisivat karismaattisia.

Vierailija
7/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijän ei narskuuden tajuaa kun käsittää että se vaatii eläytymistä kenen vaan asemaan ja se ei juuri narskua kiinnosta!

Vierailija
8/8 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ovat. Kuten joku jo sanoikin niin eiväthän he muuten olisi karismaattisia. Karismahan liittyy nimenomaan persoonaam eikä esimerkiksi ulkonäköön.