Raskaana oleva vaimoni ei huomioinut mitenkään isänpäivänä :(
Vaimoni odottaa esikoistamme. Ajattelin että hän olisi ostanut minulle jonkun pienen lahjan tai hemmottelisi kakulla ja kahvilla kun herään, tai "jollain muulla tapaa" makuuhuoneen puolella, mutta ei mitään. Tavallinen arkiaamu joka alkoi sillä että hän kysyi voinko korjata hänen pyörän tänään. :(
M32, tuleva isi
Kommentit (30)
No ehkä hän ei vielä miellä teitä varsinaisesti vanhemmiksi, kun lapsi ei ole edes syntynyt.
Nimenomaan, sä olet tuleva isä, et vielä.
Lapsen oikea isukki, eli kaveripiiriisi kuuluva Jani sai kyllä herkkua.
Onpa itsekäs nainen. Sinuna miettisin ennen lapsen syntymää, onko hän sinulle oikea. Lapsen synnyttyä nuorempaan vaihtaminen on sosiaalisesti hankalampaa, kuten case Minkkisessä nähtiin.
Tieteellinen ikävä fakta on se, että vielä voi tulla keskenmeno, kohtukuolema tai synnytyskuolema. Siksi sikiöisiä ei vielä juhlita isinä. Vaimosi elimistö käy kovilla, se toimii kahden edestä. Hemmottele sinä vaimoasi.
Olet tulossa isäksi, et ole vielä isä.
En juhlisi isyyttä enkä äitiyttä ennenaikaisesti, en ole tehnyt niin koskaan. Sitä äitinä on miettinyt raskausaikana saakohan sen lapsen elävänä ja onko kaikki hyvin.
Olen kolmen äiti joka ollut viidesti raskaana (kaksi keskenmenoa). Juhlikaa vasta sitten kun siihen on oikeasti syy.
Jotkut myös ajattelee niin että lapset muistaa isää ja äitiään ei puolisot. Sinun kannattaisi juhlistaa nyt omaa isääsi ja puolisosi omaa isäänsä.
No ethän sä vielä ole isä. Ja ensisijaisesti sen pitäisi olla lapset, jotka muistavat vanhempiaan, eikä puoliso puolisoaan.
Tuolla tulikin jo hyviä kommentteja, miksi ei vielä isänpäivä ole teille ajankohtainen. Ensi vuonna sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ammu sä vaikka itseäsi päähän.
Kuka meistä?
Et ole vielä isä eikä hän ole vielä äiti.
Ja tältä palstalta opittu: miksi vaimo/puoliso muistaisi isänpäivänä, kun ei se mies ole naisen isä? (Mutta silti sen miehen pitää muistaa naista äitienpäivänä, onhan tämä miehen lasten äiti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ammu sä vaikka itseäsi päähän.
Kuka meistä?
Sinä idiootti, kun kehotat miestä hemmottelemaan naista, vaikka on isänpäivä. Varmaan sama mantra äidinpäivänä ja joka isäinpäivänä jatkossa.
Meillä mies hemmotteli mua.
En ajatellutkaan, että isänpäivää pitäisi viettää jo näin raskausaikana. Oon tätä tällä hetkellä valtava ja kärsin kovista liitoskivuista, joten mies oli päättäny hemmotella mua. On omien sanojen mukaan niin fiiliksissä isäksi tulemisesta, että halusi muistaa rakastaan, joka sen on tehnyt mahdolliseksi.
Ja hemmottelu oli herkkuaamiainen valmiiksi katettuna ja lahjaksi villahuivi, jota olin edellisellä viikolla ihastellut.
Keksitään kyllä jatkuvasti jotain pientä toiselle ja meillä on tapana tehdä tikusta asiaa eli juhlaa, joten toi isänpäivä oli lähinnä "tekosyy".
Mielestäni isänpäivään kuuluu että nainen antaa 👉👌
Ei tämä mikään tulevan isän päivä ole.
Ettekö te kommentoijat tajua, että rämä on provo? Aivan samanlainen aloitus oli naisen kirjoittamana äitienpäivänä. Luulen, että tämänkin aloituksen on kirjoittanut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana, toivottavasti kukaan ei ikinä anna sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Lapset varmaan myös 👉👌
Vierailija kirjoitti:
Tieteellinen ikävä fakta on se, että vielä voi tulla keskenmeno, kohtukuolema tai synnytyskuolema. Siksi sikiöisiä ei vielä juhlita isinä. Vaimosi elimistö käy kovilla, se toimii kahden edestä. Hemmottele sinä vaimoasi.
Tuolla logiikalla syntyneidenkään lasten isiä ei pitäisi juhlia kun aina voi tulla kätkytkuolema, syöpä, onnettomuus tai joku muu tapaus jonka seurauksena lapsi kuolee.
Eipä meilläkään ole vielä mitenkään isää muistettu. Vasta tässä heräillään ja sitten lähdetään syömään.
Raskaana? Ensi vuonna sitten.