Kerro kuvin tai sanoin miltä näyttää Itä-eurooppalaisen näköinen nainen
Oh, god! Miesystäväni kaveri oli kysynyt mieheltä vaivihkaa olenko kenties itä-euroopasta...siis anteeksi mitä?! Miltä mielestänne näyttää itä-eurooppalainen nainen? tai millaisia mielleyhtymiä tulee mieleen?
Kommentit (32)
Ihme rasistisia yleistyksiä tässä miljoonista erilaisista naisista. Kysy siltä suoraan, mitä tarkoitti. Niin minä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole moukarinheittäjän näköinen niin sitten varmaan kaveri tarkoitti kaunista pitkäsäärtä.
No ei ole ainakaan kukaan vielä arvellut moukarinheittäjäksi ;D Mutta enpä tiedä...toivottavasti ei kaveri ilkeilymielessä kysymystään esittänyt
Vierailija kirjoitti:
Ihme rasistisia yleistyksiä tässä miljoonista erilaisista naisista. Kysy siltä suoraan, mitä tarkoitti. Niin minä tekisin.
Niin, sanoin samaa miehelle! Että miksei kysynyt?! Mutta eivät ole tämän kaverin kanssa niin usein yhteyksissä ,niin vähän hankala näin jälkikäteen udella
Hoikka, kaunis, pitkätukkainen ja -jalkainen. Tyylistä: kireät housut, lyhyt pusakka, korkkarit, korvakorut. Kohteliaisuutena pitäisin.
Ohiksena, mua on myös luultu venäkäiseksi. Luulen että syynä korkokengät, isot korvakorut, pitkä tumma kihara tukka, korkeat poskipäät ja vähän kirgiisimäiset piirteet kai. Ja naisellinen mekko.
Terävä nenä, hörökorvat, ruskea luonnonkihara tukka, huonot hampaat, kajaalia, turkki, ylpee luonne, kalliita käsilaukkuja
Puolipitkä ruskee tukka hapsottaa ja naamassa ihan hirveästi sinistä luomiväriä. Haju hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ajatteli et ei mies muuta saa.
Eli käytännössä aika mahdotontakaan sanoa mistäköhän päin Itäistä eurooppaa miehen kaveri arveli mun olevan