Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kuvin tai sanoin miltä näyttää Itä-eurooppalaisen näköinen nainen

Natasha
12.11.2017 |

Oh, god! Miesystäväni kaveri oli kysynyt mieheltä vaivihkaa olenko kenties itä-euroopasta...siis anteeksi mitä?! Miltä mielestänne näyttää itä-eurooppalainen nainen? tai millaisia mielleyhtymiä tulee mieleen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäeurooppalaisia on monenlaisia tsekeistä romanialaisiin, venäläisistä puolalaisiin. Stereotypia lienee hoikka, pitkäsäärinen blondi, jolla on korkeat, terävät poskipäät ja kapea suora nenä. Mielikuva kyllä taitaa perustua mediassa esillä oleviin malleihin, näyttelijöihin ja postimyyntivaimoihin. Näihin hommiin on toki tiettyjä ulkonäkökriteereitä.

Mitä idemmäksi mennään, sitä itämaisempia ovat piirteet, jotkin turkmenistanilaiset näyttävät melko aasialaisilta, ja mitä etelämmäksi, sitä tummempia ollaan. Esimerkiksi bulgarialaiset näyttävät melko samalta kuin naapurinsa turkkilaiset tai kreikkalaiset.

Eli käytännössä aika mahdotontakaan sanoa mistäköhän päin Itäistä eurooppaa miehen kaveri arveli mun olevan

Vierailija
22/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rasistisia yleistyksiä tässä miljoonista erilaisista naisista. Kysy siltä suoraan, mitä tarkoitti. Niin minä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole moukarinheittäjän näköinen niin sitten varmaan kaveri tarkoitti kaunista pitkäsäärtä.

No ei ole ainakaan kukaan vielä arvellut moukarinheittäjäksi ;D Mutta enpä tiedä...toivottavasti ei kaveri ilkeilymielessä kysymystään esittänyt

Vierailija
24/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme rasistisia yleistyksiä tässä miljoonista erilaisista naisista. Kysy siltä suoraan, mitä tarkoitti. Niin minä tekisin.

Niin, sanoin samaa miehelle! Että miksei kysynyt?! Mutta eivät ole tämän kaverin kanssa niin usein yhteyksissä ,niin vähän hankala näin jälkikäteen udella

Vierailija
25/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, kaunis, pitkätukkainen ja -jalkainen. Tyylistä: kireät housut, lyhyt pusakka, korkkarit, korvakorut. Kohteliaisuutena pitäisin.

Vierailija
26/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä golddiggeriä tarkoittaa mutta ethän ole niin mitä väliä?

Vierailija
27/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, mua on myös luultu venäkäiseksi. Luulen että syynä korkokengät, isot korvakorut, pitkä tumma kihara tukka, korkeat poskipäät ja vähän kirgiisimäiset piirteet kai. Ja naisellinen mekko.

Vierailija
28/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävä nenä, hörökorvat, ruskea luonnonkihara tukka, huonot hampaat, kajaalia, turkki, ylpee luonne, kalliita käsilaukkuja

Vierailija
29/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
30/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkä ruskee tukka hapsottaa ja naamassa ihan hirveästi sinistä luomiväriä. Haju hirveä.

Vierailija
31/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ajatteli et ei mies muuta saa.

Vierailija
32/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuveden löyhkästä