Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hyväkroppainen mies olla kiinnostunut paksusta naisesta muuten kun kertakäyttönä?

Vierailija
12.11.2017 |

Tai muutaman kerran hupina? Selkeästi jotain kiinnostusta hänellä on kun seurassani viettää aikaa. Mietityttää vaan et miks. Olen 169/89.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kroppa ei takaa miehen itseluottamusta, koska miehet eivät saa suoraa positiivista palautetta samalla tavalla kuin naiset, vaan se itseluottamus rakentuu enemmän omasta ulkonäöstä ja suorituskyvystä suhteessa toisiin miehiin. 

Huononkin itseluottamuksen omaava mies voi bodata itsensä adonikseksi ja olla edelleen huonoitsetuntoinen ja epävarma naisten seurassa. Ei mies huomaa jos naiset katselevat sivusilmällä eikä lihaksikkuus takaa sosiaalisia taitoja ja iloisuutta. 

Vierailija
22/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Komea kroppa ei takaa miehen itseluottamusta, koska miehet eivät saa suoraa positiivista palautetta samalla tavalla kuin naiset, vaan se itseluottamus rakentuu enemmän omasta ulkonäöstä ja suorituskyvystä suhteessa toisiin miehiin. 

Huononkin itseluottamuksen omaava mies voi bodata itsensä adonikseksi ja olla edelleen huonoitsetuntoinen ja epävarma naisten seurassa. Ei mies huomaa jos naiset katselevat sivusilmällä eikä lihaksikkuus takaa sosiaalisia taitoja ja iloisuutta. 

Tämä.

T: Lihaksikas Kilttimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella komean ja hyväkroppaisen miehen, joka on ollut lihava lapsena ja sen takia edelleen epävarma itsestään. 

Vierailija
24/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa alottajaa, mutta se ei riipu painosta. En vain enää jaksa naisia, jotka luulevat mun vaativan jotain fitness-kissaa/hoikkaa vain sen takia, että tykkään itse treenata. Viikossa on 168 tuntia ja tästä ehkä 5% menee salilla ja se muka määrittelisi minut ja sen mitä haluan? Tai sitten mua kiinnostaa se miten nainen käyttää loput 95%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi