Kuvottaa teidänlaiset ihmiset, joiden mielestä mt-ongelmaiset saavat ihan liikaa rahaa
Mua niin kuvottaa teidänkaltaiset ihmiset, jotka jaksatte olla kateellisia sellaisille, jotka ovat mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä, kuntoutustuella tai jollain mulla ja saavat rahaa siitä. Jollakin heidänkin on elettävä, eikä se ole heidän päätettävissään, kuinka paljon saavat rahaa.
Valittakaa jonnekin muualle, jos koette niin hirveäksi vääryydeksi sen, että sairaatkin ihmiset saavat jostain rahaa. Joku v#tun ihmisoikeus se on sairaillakin ihmisillä oltava, ihan yhtä lailla kuin meillä terveillä.
Käsittämättömän sydämettömiä ihmisiä tämäkin palsta täynnä. Hirveää kitinää ja valitusta kun itse tienaa töissä käymällä vähemmän kuin joku, joka on vaikkapa vakavan masennuksen vuoksi kuntoutustuella.
Kukaan kun ei mt-ongelmia itselleen halua, eikä niitä itselleen kukaan taio. Joku kaunis päivä sinäkin, joka tällä hetkellä käyt töissä, voit sairastua vakavasti ja joudut pois työelämästä ja raaputtamaan Kelalle papereita sekä ravaamaan lääkäreillä, että saisit sairaspäivärahaa, kuntoutustukea tai vaikka lopulta pysyvän eläkkeen. Se kaikki paska voi sattua kenelle tahansa.
Turhaan inhoatte, halveksitte ja jopa vihaatte sairaita ihmisiä vain sen vuoksi, kun ovat mielestänne yhteiskunnan elätteinä. Ei se heidän vikansa ole! Ja se on ihan eri koneisto, joka ne Kelan tuen suuruudet on määränneet, ei niitä tavallinen kansalainen määrää kuka saa minkäkin verran rahaa.
Ihminen on kyllä pahin ja myrkyllisin olento mitä maa päällään kantaa, oikein v#tuttaa ja hävettää olla ihminen! Olisin ennemmin vaikka kastemato.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se 560€ mitä kuntoutustuesta jää käteen kuukaudessa ni siitä kannattaaki olla kateellinen.
Niin mä olenkin. Teen osa-aikatöitä ja saan vähemmän
Jos sinulla ei olisi puolisoa, niin saisit tuon lisäksi soviteltua työttömyyskorvausta, asumistukea ja tt-tukea.
Ei ole puolisoa. Asumistukea saan, mutta niin myös mt-kuntoutujat. En saa työttömyyskorvausta enkä tt-tukea, koska oon päätoiminen opiskelija (tukikuukaudet loppuneet). Mietin välillä, että jos mulle kävisi "onnettomuus" niin saisin enemmän rahaa ja kulut pienenisivät, kun ei tarvitsisi ostaa seutulippua ja kirjoja. Hieno systeemi
Olen asunut tässä maassa 11 vuotta, jossa ei ole lainkaan ja ei mitään sosiaaliturvaa.
En ole 70 miljoonasta ihmisestä nähnyt yhtään tuollaista kitisijää.
Olette sa....aa
Olen asunut tässä maassa, jossa ei ole lainkaan ja ei mitään sosiaaliturvaa.
En ole 70 miljoonasta ihmisestä nähnyt yhtään tuollaista kitisijää.
Olette sa....aa