Mitä tulee eka mieleen, kun mies ei tahdo asua yhdessä
Mitä tulee ensimmäisenä mieleen siitä, ettei mies halua asua minun ja vauvamme kanssa?
Kommentit (28)
Ekaks tulee mieleen, että olet jollain tapaa vastenmielinen joka päivä siedettäväksi. Piereskeletkö seurassa?
Mies paljastui narsistiksi. On yllättävää kuinka moni syyttäisi tilanteesta minua kaiken henkisen kärsimyksen jälkeen. Mielenkiinnosta kysyin koska niin moni asia onnistuu lopulta kääntymään minua itseäni vastaan siinä missä tämä mies näköjään vaan kerää pisteitä fiksuudesta. Minulle itselleni ensin tulee mieleen että " ei ole normaalia".. Normaaliin terveeseen parisuhteeseen ei kuulu haaremi, muut naiset, salaisuudet, vedättäminen, kiristäminen, valehtelu, mitätöinti tai vähättely, joita kaikkia sain kokea suhteemme aikana. Aina kun sanoin että annetaan kokonaan olla, mies suunnilleen pakotti jatkamaan kanssaan. Vaikka päivänselvää kaikille se, että mies ei rakastanut. Lapsen saanti plus kaikki paskat mieheltä niskaan on ollut riittävästi.. Harmi, kuinka moni on valmis syyttämään minua tietämättä mitään siitä, millainen naisena olen. Ja ei, en piereskele seurassa :D
Jotkut osaavat teeskennellä taitavasti koko parisuhteen. Kun sitten onkin tosi kyseessä, ei olla valmiita mihinkään. Kivahan se on naista roikottaa ja sillä välin kun makaa synnärillä jo käydä toisen naisen kanssa panolla. Jos tuollainen mies on fiksu niin pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkolapsi
Ihana vahinko minusta. Hänet kutsuttiin elämään koska nimi oli elämänkirjassa. Nauti lapsesta niin ehkäpä mieskin hoksaa sen jujun perhe- elämästä!
Onko esteenä työ eri paikkakunnalla? Silloin juuri ja juuri ymmärtäisin. Muuten en ymmärrä ihmistä, joka ei halua asua yhdessä oman lapsensa kanssa. Ei ole henkisesti kaikki palikat kohdallaan.
Sen mollosilmät on suuntautunut jo toisaalle
Juuri tällä kommentillasi näytät sen, miksi järkevä MIES ei halua muuttaa minkään ämmän kanssa yhteen ja katselemaan kun ämmä luulee olevansa äijä ja määräilee mitä tulee tehdä tai jättää miloinkin tekemättä.
Hulluhan tuollaiseen suostuvan miehen olisi pakko olla.