Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäksi ensi kertaa 50-vuotiaana?

Vierailija
11.11.2017 |

Kokemuksia, ajatuksia? Nainen on 15 vuotta nuorempi eikä kummallakaan aikaisempia lapsia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta, jos lapsen tekee vanhalla iällä, hänen pitäisi saada sisaruksia tai ainakin varmistaa, että hänellä on läheisiä kontakteja ikätovereihinsa. Näistä voisi syntyä elinikäisiä suhteita. Vasta kuuntelin kansanradiosta vanhan miehen vuodatuksen, miten ikävää on olla ainoa lapsi. Hänen vanhat vanhempansa ovat kuolleet aikoja sitten, eikä muihin ihmisiin synny sellasia suhteita, kuin omiin sukulaisiin. Hänellä ei niitä ollut enää lainkaan. Olen tätä itsekin ajatellut. Toivon todella, että vanhat vanhemmat kiinnittävät huomiota kasvatuksessaan tähän asiaan. Näitiä yksinäisiä lapsiahan tullee syntymään tulevaisuudessa vielä enemmän kuin nykyään, kun yksilapsisuutta on jopa useassa sukupolvessa. Poissa ovat enot, tädit, serkut, kälyt, langot ym.

No on esim. mulla sisaruksia, mutta ei mitään suhdetta heihin. Läheisiä kontakteja ikätovereihin ei voi varmistaa myöskään, voi tukea jos lapsi niitä itse haluaa.

Vierailija
22/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri 50v kynnyksellä oleva mies ja edellellisestä suhteesta kaksi jo aikuista lasta. Uudella puolisollani ei ole ole lapsia ja ikää 32vuotta ja haaveissa lapsi. itsekkin tykkään lapsista mutta mietin että miten jaksan uudelle kierrokselle kun edelliset juuri saanut oman elämän tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle sitten kun tenava on teini. Alkaa se työuran pidennys kummasti kiinnostaa. :D

Vierailija
24/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaankin miehestä. Mun lapseni isä oli lapsen syntyessä 50 v., tosin hänellä on entuudestaan lapsia. Hyvin on sujunut ja jotkut isät sanovat, että vanhempana ovat jaksaneet paremmin olla kotona lapsen kanssa. Lapset ovat ilo. 

Kyllähän se on ilo jokun autisti tai skitsofreenikko maailmaan lykätä huonon sperman takia.

Vierailija
25/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse 48v nainen ja raskaana. Hyvin tullaan pärjäämään.

Vau, upeaa, onnittelut!

Vierailija
26/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies sai esikoisen 56-vuotiaana, vaimo oli vähän alle 40-vuotias. Esikoinen oli tuo lapsi hänellekin. Tuo lapsi on ensimmäinen lapsenlapsi kaikille isovanhemmilleen! Tuo lapsi sai reilun vuoden kuluttua sisaruksen. Hienosti onnistui, kunhan perheen vanhemmat olivat löytäneet ensin toisensa ja olivat vakavissaan asian ksnssa, halusivat perheen.

Jep. Diagnooseja odotellessa...

Vierailija
27/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta, jos lapsen tekee vanhalla iällä, hänen pitäisi saada sisaruksia tai ainakin varmistaa, että hänellä on läheisiä kontakteja ikätovereihinsa. Näistä voisi syntyä elinikäisiä suhteita. Vasta kuuntelin kansanradiosta vanhan miehen vuodatuksen, miten ikävää on olla ainoa lapsi. Hänen vanhat vanhempansa ovat kuolleet aikoja sitten, eikä muihin ihmisiin synny sellasia suhteita, kuin omiin sukulaisiin. Hänellä ei niitä ollut enää lainkaan. Olen tätä itsekin ajatellut. Toivon todella, että vanhat vanhemmat kiinnittävät huomiota kasvatuksessaan tähän asiaan. Näitiä yksinäisiä lapsiahan tullee syntymään tulevaisuudessa vielä enemmän kuin nykyään, kun yksilapsisuutta on jopa useassa sukupolvessa. Poissa ovat enot, tädit, serkut, kälyt, langot ym.

No on esim. mulla sisaruksia, mutta ei mitään suhdetta heihin. Läheisiä kontakteja ikätovereihin ei voi varmistaa myöskään, voi tukea jos lapsi niitä itse haluaa.

Tällätavoin epänormaalihan siitä tulee, mutta sekös äippiä ja papparaisia kiinnostaa.

Vierailija
28/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on kyseisen henkilön ja kyseisen naisen oma asia.

Tottakai, mutta itse kyselee mielipiteitä Vauvalla:).

Vierailija
29/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vuodelta 2017.

Vierailija
30/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha, aivan liian vanha. Lapsi vain häpeää seniori-isiä...

Höpö höpö. Mieheni oli 49-vuotias kun nuorimmainen syntyi. Lapsi on ylpeä menestyneestä ja sporttisesti isästään. Ainahan on kontrolloivia ja kateellisia ihmisiä, joiden mielestä on vaan yksi ikä tehdä lapsia, se on se ikä missä he ovat lisääntyneet.

Muut tuntemani iältään vanhemmat vanhemmat ovat poikkeuksetta myös ikäistään nuoremman oloisia ja näköisiä, rotuihmisiä, jotka kykenevät lisääntymään vanhempanakin. Itse olin hieman päälle 30 kun saimme lapset. Lapsilla menee hienosti, samoin meillä. Kateellisista viis, me nautimme onnestamme. Zemppiä teille!

Vierailija
31/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha, aivan liian vanha. Lapsi vain häpeää seniori-isiä...

Höpö höpö. Mieheni oli 49-vuotias kun nuorimmainen syntyi. Lapsi on ylpeä menestyneestä ja sporttisesti isästään. Ainahan on kontrolloivia ja kateellisia ihmisiä, joiden mielestä on vaan yksi ikä tehdä lapsia, se on se ikä missä he ovat lisääntyneet.

Muut tuntemani iältään vanhemmat vanhemmat ovat poikkeuksetta myös ikäistään nuoremman oloisia ja näköisiä, rotuihmisiä, jotka kykenevät lisääntymään vanhempanakin. Itse olin hieman päälle 30 kun saimme lapset. Lapsilla menee hienosti, samoin meillä. Kateellisista viis, me nautimme onnestamme. Zemppiä teille!

Eiköhän nuo itkevät ole "vela" naisia. Ainakin omat tutut jotka ovat tulleet vanhemmalla iällä uudestaan isäksi, sanovat olevansa parempia isiä nyt kuin olivat ensimmäisille lapsilleen. Nuorena lapsia tuli huomioitua vähemmän.

Mies51v