Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäksi ensi kertaa 50-vuotiaana?

Vierailija
11.11.2017 |

Kokemuksia, ajatuksia? Nainen on 15 vuotta nuorempi eikä kummallakaan aikaisempia lapsia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virtaa riittää, niin mikäs siinä.

Vierailija
2/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on kyseisen henkilön ja kyseisen naisen oma asia.

Vierailija
4/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopultakin!

Vierailija
5/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin miehestä. Mun lapseni isä oli lapsen syntyessä 50 v., tosin hänellä on entuudestaan lapsia. Hyvin on sujunut ja jotkut isät sanovat, että vanhempana ovat jaksaneet paremmin olla kotona lapsen kanssa. Lapset ovat ilo. 

Vierailija
6/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse 48v nainen ja raskaana. Hyvin tullaan pärjäämään.

Vierailija
7/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha, aivan liian vanha. Lapsi vain häpeää seniori-isiä...

Vierailija
8/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia, ajatuksia? Nainen on 15 vuotta nuorempi eikä kummallakaan aikaisempia lapsia.

😁 

Kunkin parin oma asia. Ei kai siinä mitään, jos on terve ja hyväkuntoinen.

Vierailija
9/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies sai esikoisen 56-vuotiaana, vaimo oli vähän alle 40-vuotias. Esikoinen oli tuo lapsi hänellekin. Tuo lapsi on ensimmäinen lapsenlapsi kaikille isovanhemmilleen! Tuo lapsi sai reilun vuoden kuluttua sisaruksen. Hienosti onnistui, kunhan perheen vanhemmat olivat löytäneet ensin toisensa ja olivat vakavissaan asian ksnssa, halusivat perheen.

Vierailija
10/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan.

Vierailija
11/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivakin kun teini-ikäisellä on eläkkeellä oleva vanhempi läsnä kotona, kuka ehtii hyvin kuskailla harrastuksiin ja pyörittää kotia. Vaimo saa rauhassa tehdä töitä.

Vierailija
12/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, jos lapsen tekee vanhalla iällä, hänen pitäisi saada sisaruksia tai ainakin varmistaa, että hänellä on läheisiä kontakteja ikätovereihinsa. Näistä voisi syntyä elinikäisiä suhteita. Vasta kuuntelin kansanradiosta vanhan miehen vuodatuksen, miten ikävää on olla ainoa lapsi. Hänen vanhat vanhempansa ovat kuolleet aikoja sitten, eikä muihin ihmisiin synny sellasia suhteita, kuin omiin sukulaisiin. Hänellä ei niitä ollut enää lainkaan. Olen tätä itsekin ajatellut. Toivon todella, että vanhat vanhemmat kiinnittävät huomiota kasvatuksessaan tähän asiaan. Näitiä yksinäisiä lapsiahan tullee syntymään tulevaisuudessa vielä enemmän kuin nykyään, kun yksilapsisuutta on jopa useassa sukupolvessa. Poissa ovat enot, tädit, serkut, kälyt, langot ym.

Vierailija
13/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse 48v nainen ja raskaana. Hyvin tullaan pärjäämään.

Mielenkiintoista. Onko vanhempia lapsia?

Vierailija
14/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tutut, jotka sai lapsen 53 ja 43 -vuotiaina. Minusta liian vanhoja kummatkin, ovat väsyneen ja kireän oloisia eikä tunnu paranevan meno ajan kanssa.

Vierailija
15/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tuli isäksi 50 vuotiaana. Vaimo 17 vuotta nuorempi. Tytär kaikki kaikessa veljelleni. Hemmottelee kyllä liikaakin. Ostaa merkkivaatteita, laukkuja ja nyt jo uusimman iPhonen. Tytär kirjoittaa ylioppilaaksi ensi keväänä ja tähtää ulkomaille opiskelemaan. Pappa betalar.

Vierailija
16/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että parempi katsoa kuin katua.

Itse pelkään ettei mikään kaduta sitten aikanaan kuolon porteilla niin kuin lapsettomaksi jääminen.

Näin isänpäivän kynnyksellä lukisi mielellään juttuja isistä, joilla on ollut vaikeuksia löytää lastensa äitiä tai muita vaikeuksia isäksi tulemisessa, mutta ovat lopulta onnistuneet.

Meitä isyydestä haaveilevia miehiä on paljon.

Vierailija
17/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy mielipiteitä puolesta ja vastaan, jos niitä kyselee! Jos lapsen haluatte ja saatte, niin siitä vain! Kypsemmän iän vanhemmuudessa on omat hyvät puolensa! Meillä mies oli lapsen syntyessä 54 ja minä itse 44, luomu lapsi ja molemmille ensimmäinen. Hyvin on pärjätty, turhat vouhotukset on takana ja on ikävuodet tuoneet viisauttakin. Talous on vakaa ja olemme hyvin sitoutuneita lapseen ja toisiimme.

Meistä kummastakin lapsi on parasta mitä meille on tapahtunut!

Onnea matkaan!

Vierailija
18/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta, jos lapsen tekee vanhalla iällä, hänen pitäisi saada sisaruksia tai ainakin varmistaa, että hänellä on läheisiä kontakteja ikätovereihinsa. Näistä voisi syntyä elinikäisiä suhteita. Vasta kuuntelin kansanradiosta vanhan miehen vuodatuksen, miten ikävää on olla ainoa lapsi. Hänen vanhat vanhempansa ovat kuolleet aikoja sitten, eikä muihin ihmisiin synny sellasia suhteita, kuin omiin sukulaisiin. Hänellä ei niitä ollut enää lainkaan. Olen tätä itsekin ajatellut. Toivon todella, että vanhat vanhemmat kiinnittävät huomiota kasvatuksessaan tähän asiaan. Näitiä yksinäisiä lapsiahan tullee syntymään tulevaisuudessa vielä enemmän kuin nykyään, kun yksilapsisuutta on jopa useassa sukupolvessa. Poissa ovat enot, tädit, serkut, kälyt, langot ym.

Etkö yhtään ymmärrä, kuinka lapsellista tekstisi on? Tietoisku: joka viides lasta haluava pariskunta kärsii jossain vaiheessa tahattomasta lapsettomuudesta. Joka viides. Mieti sitä. Ei niitä lapsien lukumääriä noin vain päätetä.

Vierailija
19/31 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
20/31 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää