Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisen elämä ohi

Vierailija
11.11.2017 |

Ei seksiä enää ollenkaan ja mies kulkee kaiken aikaa rumissa, löysissä vaatteissa. Joskus oli niin tarkka. Loppuelämä sitten tällaista.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ohi. Vielä on paljon pahempaa kärsimystä jäljellä. Odotas, kun ukkosi sairastuu vaikka Parkinsoniin tai Alzheimerin tautiin. Itsekin sairastut johonkin. 

Yllä oleva kommentti on samalla kertaa koominen ja traaginen eli tragikoominen. Luin joskus jonkin mietelmän, joka meni jotenkin siten, että ihmiselämä on läheltä katsottuna traagista ja kaukaa katsottuna koomista. Ja sitten tuli mieleeni vielä seuraava ajatelma, joka menee jotenkin näin: jos haluat saada Jumalan nauramaan, niin kerro hänelle suunnitelmasi.

Olen itsekin 50+.

Olet ihana. Kunpa tuntisin sinut. <3

T. Se 50+ naiseen ihastunut

No olipa yllättävä ja lämmittävä kommentti - kieltämättä! Kiitos ja <3 sinullekin!

T. 50+ nainen

Kiitoksia! :)

Vierailija
22/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin todella intohimoisesti yhtä viisikymppistä varattua naista. Hän on seksikkäin tietämäni ihminen. <3

T. Yli kymmenen vuotta nuorempi & rakastunut

Millainen se nainen on? 150cm/40kg?

Hän on aivan upea. En ole varma hänen mitoistaan, mutta veikkaisin 170 cm / 55 kg. Sinänsä pituus ja paino ovat sivuseikkoja. Hän on fyysisen viehättävyyden lisäksi aivan säkenöivän älykäs, karismaattinen, syvällinen ja kiehtova nainen.

T. Se ihastunut

Kokonaispaketti ratkaisee, tiedän, mutta on mitoillakin väliä ja erittäin hoikka ilmeisesti tuo naisesi. Kysyin vaan kun itse olen alkanut ihastua välillä n. 10 v nuorempiin miehiin että millainen pitäisi olla, että voisi edes toivoa jotain ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista, jos noin koet ap. Minusta tämä on ihanaa aikaa, tosin olen aika peruspositiivinen ja olen tykännyt kyllä ihan kaikista ikävaiheista. Kun lapset olivat vielä pieniä, oli ihanaa, mutta tietysti oli paljon kotitöitä ja monta vuotta meni liian vähillä yöunilla. Nyt kun ovat aikuistuvia, osa jo muuttanut opiskelemaan, on rauhallista ja hiljaista taas. Kohta olemme miehen kanssa kaksistaan. Eletään sitten vähän aikaa kuin uutta nuoruutta, kunnes toivottavasti saadaan lapsenlapsia. Nyt suunnitellaan talonmyyntiä ja uuden hankintaa. 

Ei kai elämä ole ohi, ennenkuin sitten kun kuolee. Äitini on lähes 90-v ja vielä elämäniloinen ja -haluinen. Asuu omassa talossaan ja tekee itse kotityöt, käy sauvakävelyllä ja vesijuoksussa, tekee käsitöitä ja lukee, kyläilee ahkerasti ja käy seniorikerhossa. 

Vierailija
24/57 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/57 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap! Täällä 55 pariskunta, muutettu just toiselle mantereelle ja olen valmistumassa uuteen ammattiin. Lapset omillaan, aikaa ja rahaa itselle. Hyvää seksiä viikottain.

Mitäs olet tehnyt onnellisellaan tulevaisuutesi eteen? Omissa käsissäsi se on....

Vierailija
26/57 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös noin viiskymppinen tytönhupakko. Seurustelin itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa vuosikausia ja meidän seksielämä oli täysin kuollut. Olin suhteessa vaan tottumuksesta. Olin jo ajatellut, että ne jutut ovat osaltani ohi, koska ikäiseni ja vanhemmat miehet ovat jo niin papparaisen oloisia, ettei paljoa kyllä kiinnosta.  Täysin yllättäen elämääni tuli sitten reilusti nuorempi mies, joka osoittaa kiinnostusta. Tilanne on hämmentävä ja täytyy sanoa, että hän on kyllä saanut hormoonini hyrräämään. Mitään ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut, enkä tiedä tapahtuukokaan.

Vierailija
27/57 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ ja elämäni tylsintä ja yksinäisintä aikaa elän nyt. Ei tän ikäisenä enää baareissa notkuta eikä ole muutenkaan seuraelämää niin kun nuorempana. Osa kavereista jo haudassa ja toiset hoitavat lapsenlapsiaan.

Olen N50+ ja notkun yhä toisinaan baareissa ja vielä vesilinjalla: kyllä baareissa näkee paljonkin myös meitä vanhempia ihmisiä. Eri asia on tietenkin se, että huvittaako baarissa olo vai ei.

Oletko koskaan testannut K-50 diskoa (edellyttäen että asut pk-seudulla)? Jos, niin onko ok paikka, tapaako siellä uusia ihmisiä vai ovatko ihmiset omissa porukoissaan?

http://k50.fi/

Vierailija
28/57 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa... Raha lämmittää, samoin miesystävä. Olen onneksi sijoittanut nuoresta lähtien joten nyt olen taloudellisesti vapaa. Lapset teinejä, nuoruusvuosien mieheni ja lasteni isä edelleen väleissä, uusi miesystävä, uusi asunto rakenteilla, matkoja suunnitelmissa, salilla 3-4 krt/vko, uusi yritysidea poikii varmaan uuden työn. Vaikka mitä ihanaa viisikymppisten kunniaksi.

Vierailija
31/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 v. yksinelävä nainen. Mielestäni ikäiseni ovat liian vanhoja seksiin. Itselleni unelma on pieni mökki, järven rannalla, puutarhoineen. Tässä iässä seksin voi jo unohtaa. Naurettavaa yli 50 vuotiaana edes ajatella seksiä.

Entäs 55 ja 62. Ei jätetty ajattelun tasolle 😊

Vierailija
32/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttää löysiä vaatteita, onneks ei pelkissä tiukoissa trikoissa. On vatsakkaalla ikävä näky.

Vierailija
33/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin todella intohimoisesti yhtä viisikymppistä varattua naista. Hän on seksikkäin tietämäni ihminen. <3

T. Yli kymmenen vuotta nuorempi & rakastunut

Nuorena en tajunnut, nyt kadehdin seksikkäitä naisia. He saavat kaiken.

Winner takes it all

Vierailija
34/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ ja elämäni tylsintä ja yksinäisintä aikaa elän nyt. Ei tän ikäisenä enää baareissa notkuta eikä ole muutenkaan seuraelämää niin kun nuorempana. Osa kavereista jo haudassa ja toiset hoitavat lapsenlapsiaan.

Minäkin olen mutta kaverit ovat 30v-80v ja suurin osa heistä ei hoida lastenlapsia vielä/enää.

Teen vapaaehtoistöitä ja nytkin on eri organisaatioiden juhlia ja pikkujouluja, tupareita ja synttäreitä joka viikonlopulle, lisäksi teinien harrastusnäytökset, koulujen juhlat ja joulun järjestely. Lapsenlasta näin juuri viime viikonloppuna yhden yön verran. Viihdyn myös töissä ja kotona mainiosti.

Eli hankipa tekemistä, sieltä saa uusia ystäviä.

Vierailija
35/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi viiskymppisellä ei niitä vuosia ole jäljellä kovin paljon, jos hyvin käy.

Vierailija
36/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 52V todellahyvässä kunnossa  harrasstellut kuntosalia 6v

5.kertaaviikossa  penkkipunerrus 120kg mave 160kg  duunissa

Ei velkaa ei lapsia ementä on  käpikksennä olaan kaverita

Mulla 38v vuotias daami jota käyn hoitelemassa  en

Polta en dokaaDaami on myös salilta saa kunnonkyydit

Vierailija
37/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ihan uusi vaihe elämässä. Seksi toimii loistavasti, jotenkin vaan löytynyt uusi kipinä. Miehen kanssa menee paremmin kuin ennen.

Olen jotenkin paljon vapautuneempi, ja tunnen itseni viehättäväksi. Tämä tunne ilmeisesti näkyy ulospäin, koska muut miehet ovat alkaneet osoittaa ylenmääräistä kiinnostusta.

Eikä siinä kaikki, olen itsekin ihastunut. Ollut jo vuoden verran. Tästä järjettömän ihanasta fiiliksestä on tullut lisäpotkua elämään...

Vierailija
38/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on keskimäärin onnellisimmillaan yli 60-vuotiaana.

Onnellisuushuiput tutkimuksen mukaan on 38-vuotiaana, ja seuraavan kerran 68-vuotiaana. Kroppa alkaa rapistua 30-vuoden jälkeen. Harva urheilija enää pärjää 40-vuoden jälkeen nuoremmille.

Vierailija
39/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DEKA kirjoitti:

Itse olen 52V todellahyvässä kunnossa  harrasstellut kuntosalia 6v

5.kertaaviikossa  penkkipunerrus 120kg mave 160kg  duunissa

Ei velkaa ei lapsia ementä on  käpikksennä olaan kaverita

Mulla 38v vuotias daami jota käyn hoitelemassa  en

Polta en dokaaDaami on myös salilta saa kunnonkyydit

😂😂😂

Vierailija
40/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mies ja seksikö on sitten jotain elämää. Ei ainakaan mulle ole koskaan merkinnyt mitään tollaset asiat. Nuorten juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä