Jos saisit vastauksen mihin tahansa selvittämättömään mysteeriin
Niin minkä valitsisit? Itse haluaisin tietää mistä kaikki on tullut. Tai siis, miksi mitään on olemassa sen sijaan ettei mitään koskaan ole ollutkaan.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkalleen on kysymys vastaukseen "42"
Riippuu kuka kysyy tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cicada 3301 -arvoitukset. Arveltu on mm. Että CIA värvää niiden avulla huippuälykkäitä riveihinsä
Kyllä ja ei sillä kerätään pimeisiin joukkoihin kyllä ihmisiä niinkuin mafiamaiseen armeijaan. Kun siihen osallistuin jo aika pitkälle päästen niin asia kävi hyvin selväksi.
Juu aivan varmasti :D niiden perässähän pitää reissata ympäri maailmaa, yhdessä arvoituksessa on ohjeet mistä löytyy seuraava ja sitä rataa. Tokihan tavan av-mamma niitä ratkoo aikansa kuluksi
Kyllä piti. Jos ei oivaltanut. Minä oivalsin.
Ok, laitas sitten todisteita pöytään vaikka redditin unresolvedmysteries -subille, olis meinaan tosi iso juttu saada tää selvitettyä kun kukaan muu tarpeeksi pitkälle päässyt ei suostu puhumaan siitä mikä niiden tarkoitus on.
Se on vaarallista. Se on pimeaa mafiamaista toimintaa ja sidokset tiedpalv! Ala puutu siihen, unohda.
Ahaa, päätit kuitenkin kirjoittaa siitä tänne av-palstalle ihan huviksesi mafia-armeijan koston uhallakin. Olet sinä sitten rohkea kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä valitsisit? Itse haluaisin tietää mistä kaikki on tullut. Tai siis, miksi mitään on olemassa sen sijaan ettei mitään koskaan ole ollutkaan.
Tämä on helppo: kaikki on tullut meidän käsittämästämme tyhjästä joka on toiselle oliolle eri juttu.
Toinenkin on helppo koska ruletti sitä oliota ja rakkaus pisti tekemään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cicada 3301 -arvoitukset. Arveltu on mm. Että CIA värvää niiden avulla huippuälykkäitä riveihinsä
Kyllä ja ei sillä kerätään pimeisiin joukkoihin kyllä ihmisiä niinkuin mafiamaiseen armeijaan. Kun siihen osallistuin jo aika pitkälle päästen niin asia kävi hyvin selväksi.
Juu aivan varmasti :D niiden perässähän pitää reissata ympäri maailmaa, yhdessä arvoituksessa on ohjeet mistä löytyy seuraava ja sitä rataa. Tokihan tavan av-mamma niitä ratkoo aikansa kuluksi
Ok, laitas sitten todisteita pöytään vaikka redditin unresolvedmysteries -subille, olis meinaan tosi iso juttu saada tää selvitettyä kun kukaan muu tarpeeksi pitkälle päässyt ei suostu puhumaan siitä mikä niiden tarkoitus on.
Se on vaarallista. Se on pimeaa mafiamaista toimintaa ja sidokset tiedpalv! Ala puutu siihen, unohda.
Ahaa, päätit kuitenkin kirjoittaa siitä tänne av-palstalle ihan huviksesi mafia-armeijan koston uhallakin. Olet sinä sitten rohkea kaveri.
Niin paatin. Pelannyt olen kylla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paatin. Pelannyt olen kylla.
Diana, Versace myös...
Vierailija kirjoitti:
Bodom, Kyllikki Saari, Anneli A, Raisa nyt ensi alkuun.
Bodom selvitettiin vuosia sitten: NG.
Samalla niemellä olleet toiset retkeilijät seurasivat äänekästä riitelyä huolissaan. Mustasukkaisuutta, humalaisen raivoa. 3 muuta menivät nukkumaan jättäen NG:n teltan ulkopuolelle.
Tämä ratkaisu on looginen, se pystyttiin todistamaankin, NG on tunnustanut moneen otteeseen vuosien varrella.
Huomattavasti uskottavampaa kuin tyhjästä ilmaantunut ja sen tien haihtunut tuntematon tekijä, joka - yllätys, yllätys - ei saa joukon vahvinta muka hengiltä. NG oli kohdistanut erityistä raivoa ja häpäissyt tytöistä sen johon oli ihastunut ja joka oli hänet torjunut.
Kammottava tapaus, mutta selvinnyt.
Mitä tapahtui kadonneelle Malaysian Airin koneelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko liitonarkku oikeasti olemassa ja sijaitseeko se tosiaan Etiopiassa, jossa sitä vahtii yksi munkki koko elämänsä, ja vain tämä munkki saa nähdä arkun. Näin väitetään.
Ei ole.
Liiton arkki kyllä on olemassa. Se on oikeasti eräänlainen kondensaattori. Sähkötekniikkaan perehtyneet tietävät periaatteen.
Missä on Madeleine McCann ja mitä oikeasti tapahtui?
No joo, arvelen tietäväni mitä Bodomissa ja Ulvilassa tapahtui,mutta olisi tyydyttävää kuulla kaikki alusta loppuun.
Mitä helvettiä teen täällä?
t. nuori mies
Sen on kuulemma jo selvittänyt Englannissa asuva suomalaisen tutkija (torilla tavataan!). Syyllinen oli ammatiltaan parturi.
Rakastiko eräs edesmennyt mies minua, olisiko halunnut olla kanssani maailman tappiin saakka?
Mitä Kris Kremersille ja Lisanne Froonille oikeasti tapahtui Panaman El Pianistalla.
Se on erittain vaarallinen verkko josta ei enaa paase pois. Usko minua.