Eikö miehiä todellakaan ujostuta kroppansa puolesta mennä sänkyyn paljon itseään nuorempien naisten kanssa
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ujostuta. Itsetuntoni ei ole kiinni siitä, minkälainen kroppa minulla on. Se aika yhdentekevä asia minulle loppujen lopuksi. Ehkä jos olisin ollut nuoruudessa vaikka kilpaurheilija tai edes erityisen liikunnallinen, voisi harmittaa. Mutta viihdyn nahoissani ihan riittävän hyvin.
Jos minun pitää esitellä valokuviani ammattilaiselle taidevalokuvaajalle, jonka kanssa olen treffeillä, silloin kyllä ujostuttaa. Mutta ei sitten enää, kun otan vaatteet pois ja harrastan seksiä hänen kanssaan.
Voi kun nainenkin saisi olla sinut kroppansa kanssa. Kun miehet eivät niin kärkkäästi arvostelisi niitä luonnollisia varaloita, jollaisissa itsekin viihtyvät ihan mainiosti.
Mutta ei, miehet erittäin mielellään kertovat naisille juurikin tuossa herkässä alastomuuden tilassa, miten ja mistä kohtaa naisen keho näyttää erilaiselta kuin mediassa levitellyt photoshopatut mallivartalot. Mikähän mahtaisi olla reaktio, jos naiset alkaisivat tehdä samaa?
Höpö höpö. Kyllä ne ovat naiset itse, jotka noita epävarmuuksia toisilleen tuottavat. Normimies on vain iloinen, kun pääsee alastonta naisvartaloa silittämään.
Samaa vois kysyä naisilta eikö hävetä viedä baarista se bodattu mies sänkyyn ja pelätä aamulla mitä se mies sitten ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä ne kulkuset alkaa roikkua kunnolla?
Enpä ole ennen tätä palstaa ajatellutkaan moista asiaa. Onko kassien roikkumisella naisille oikeasti jotain merkitystä? :D
Olen kropaltani ihan tavallinen, mutta harrastan seksiä mm. todella hyväkroppaisten kanssa. Heidän mielestään on parasta, että olen kiihkeä ja sinut itseni kanssa ja seksi toimii.
Sisältä kaunis kirjoitti:
Samaa vois kysyä naisilta eikö hävetä viedä baarista se bodattu mies sänkyyn ja pelätä aamulla mitä se mies sitten ajattelee.
Jos seksi toimii, niin ei kukaan tuollaista mieti aamulla.
Miksi ujostuttaisi? Mua ei ujostuta olla nuoremman miehen kanssa. En ole normaalipainoinen.
Sisältä kaunis kirjoitti:
Hävettää. Tai siis ei ole ollut yhdenillan juttuja mutta niin hyvännäköinen kundikaveri, etten voinut uskoa hänen kelpuuttavan minua.
Ei.
Olen hyvässä kunnossa. Timmi ja lihaksikas, jopa enemmistöön parikymppisistä verrattuna. Iho nyt ei toki ole yhtä siloinen kuin nuorella pojalla.
Ne nuoret naiset joita toisinaan saan eivät ole timmikroppaisia, heihin ei taso riitä. Joka kerta on käynyt niin että nainen se osapuoli joka ujostelee koska ei ole timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
?
Ajatteletpa pinnallisesti. Seksissä on muutakin kyseessä kuin pelkkä kroppa ja ulkonäkö.
Aika hullua minkälaisia kuvitelmia ihmisillä on. Tässä tapauksessa miehillä.
Kyllä ihan objektiivisesti on pakko sanoa (heteronaisen näkökulmasta), että yleensä hyvännäköisiä naisia on enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä, ja että naiset huolehtivat itsestään keskimäärin paremmin kuin miehet ja tämä näkyy siinäkin että hyvännäköisiä ja hyvinsäilyneitä viiskymppisiä naisia on enemmän kuin miehiä.
Näin jo 50-vuotiaana naisena olen jo unohtanut tuollaiset ajatukset. Seksielämä sujuu todella hyvin kun on sujut oman kroppansa kanssa ja vaan nauttii seksistä. Minulla on urheilullisia ja hyväkroppaisia miehiä rakastajanina vaikka he saisivat paljon nuorempaa ja kauniimpaa halutessaan. Hyvä itsetunto ja himokkuus ovat ne avainsanat hyvään seksiin.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En ole oikein tarpeeksi vanha vastaamaan. Viisikymppisenä on varmaan eri juttu, kun iho on jo vähän roikkuvaa ja epätasaisempaa.
Miehillä on siinä mielessä 'helpompaa', että jokainen tarpeeksi nuorena aloittanut mies voi treenata itselleen komean ja miehekkään vartalon; naiset joutuvat enemmän tyytymään siihen, mitä ovat saaneet. Toki naisilla taas vastaavasti on mahdollisuus saada useimmilta miehiltä huomiota tekemättä mitään.
Muutenkin seksissä asetelma on sellainen, että nainen on se objekti, jonka huomiosta mies on taistellut ja siinä vaiheessa miehen ei enää kuulu todistaa tasokkuuttaan, vaan nautiskella palkinnosta. Hieman samasta syystä peniksen kokokeskustelu on tavallaan hullunkurista, koska sukuelimien paljastaminen seksin ulkopuolella on vulgaaria ja tabuasia (kun penis paljastuu, mies on jo osoittanut tasonsa) eikä peniskisoja ole olemassa. Bodauskisoja sen sijaan on.
Samalla tavalla kuin naisen taso seksuaalisessa mielessä ei kokonaisuudessaan paljastu siinä hetkessä, kun vaatteet on riisuttu, ei miehenkään taso ole paljastunut kokonaisuudessaan jo ennen pippelin paöjastamista tai sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan objektiivisesti on pakko sanoa (heteronaisen näkökulmasta), että yleensä hyvännäköisiä naisia on enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä, ja että naiset huolehtivat itsestään keskimäärin paremmin kuin miehet ja tämä näkyy siinäkin että hyvännäköisiä ja hyvinsäilyneitä viiskymppisiä naisia on enemmän kuin miehiä.
So what? Kun se miehinen itsetunto ei tosiaankaan ole kiinni siitä, mitä joku ulkopuolinen on miehen kropasta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what? Kun se miehinen itsetunto ei tosiaankaan ole kiinni siitä, mitä joku ulkopuolinen on miehen kropasta mieltä.
Hyvä niin. Tässä kumminkin keskusteltiin ihan siitä ulkonäöstä ja miten nuorempi kumppani näkee vanhemman partnerin kropan. Ikävä kertoa totuus, naisilla on esteettinen silmä ja aika harva mies tietyssä iässä saa fysiikallaan edes samanikäisen naisen sukkia pyörimään jalassa. Epäilen siis suuresti että näin kävisi minua nuoremmilla naisillakaan...
Missä iässä ne kulkuset alkaa roikkua kunnolla?