Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehiä todellakaan ujostuta kroppansa puolesta mennä sänkyyn paljon itseään nuorempien naisten kanssa

Vierailija
11.11.2017 |

?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole saanut peniskuvia. Tasokkaille, klassisille naisille, jollainen itse olen, miehet osaavat olla lähettelemättä naista halventavia peniskuvia. Onneksi!

Vierailija
22/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 27 v ja mies 50 v. Ei hän ainakaan osannut hävetä, vaikka minua pikkusen hirvitti, kun ikäero tuli niin selvästi erille kehoista.

Miten se IKÄERO näkyi teidän kehoista? Itse olin pari vuotta sitten 49 vuotiaana 21 vuotiaan kanssa sängyssä ja minulla siis aivan kiinteä vartalo, jossa ei roiku yhtään mikään. En ole koskaan salilla käynyt vaikka Muuten kyllä urheilullinen olen ollutkin. Neidillä sen sijaan roikkui rinnat kuin useamman lapsen synnyttäneellä ja selluliittiakin oli melko runsaasti, vaikkei muuten ylioainoiselta vaikuttanutkaan.

Jos viisikymppinen mies on pitänyt edes vähän itsestään huolta eikä ole päästänyt kroppaansa repsahtamaan, niin eipä se kroppa juuri miksikään kolmekymppisen kropasta muutu. Toisaalta nykyään kyllä uimahalleissa näkee aika karulla tavalla sen, että suhteellisen isolta osalta nuorista miehistä puuttuu elämästä kaikenlainen fyysinen tekeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhassa vara parempi. Jos mies on 45-60, harmaata, ja iso, kova maha niin ihan varmasti lähen sen mukaan. Miehet komistuu vanhetessaan, ei niitten tarvii hävetä. Hyi että jotai kolmekymppisiä ruipeloita ja siloposkisia "miehiä"

N30

Vierailija
24/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hirvitä olla esim. 40-60v naisten kanssa sängyssä vaikka itse olen alle 40v. Keskustelun juurta löytyy paljon enemmän kuin nuoremmilta ja oman ikäisiltä.

Vierailija
25/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta oikeastaan naise ajatukset. niitä nussitaan

Vierailija
26/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole saanut peniskuvia. Tasokkaille, klassisille naisille, jollainen itse olen, miehet osaavat olla lähettelemättä naista halventavia peniskuvia. Onneksi!

Niinkö? Minä kun olen median kautta antanut itseni ymmärtää, että peniskuvilta eivät ole välttyneet edes ministeritason naiset, klassisista kaunottarista puhumattakaan.

Olen myös samaisista jutuista ymmärtänyt, että miehet nimenomaan EIVÄT ymmärrä olla lähettelemättä genitaalikuviaan kenelle tahansa, vaikka heille on lukemattomia kertoja rautakangesta väännetty, ettei kyseiset otokset vois naisia vähempää kiinnostaa.

Voipi olla niinkin, ettet ole aivan niin tasokas klassinen kaunotar, kuin itse kuvittelet olevasi ;)

Vierailija
27/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 27 v ja mies 50 v. Ei hän ainakaan osannut hävetä, vaikka minua pikkusen hirvitti, kun ikäero tuli niin selvästi erille kehoista.

Miten se IKÄERO näkyi teidän kehoista? Itse olin pari vuotta sitten 49 vuotiaana 21 vuotiaan kanssa sängyssä ja minulla siis aivan kiinteä vartalo, jossa ei roiku yhtään mikään. En ole koskaan salilla käynyt vaikka Muuten kyllä urheilullinen olen ollutkin. Neidillä sen sijaan roikkui rinnat kuin useamman lapsen synnyttäneellä ja selluliittiakin oli melko runsaasti, vaikkei muuten ylioainoiselta vaikuttanutkaan.

Jos viisikymppinen mies on pitänyt edes vähän itsestään huolta eikä ole päästänyt kroppaansa repsahtamaan, niin eipä se kroppa juuri miksikään kolmekymppisen kropasta muutu. Toisaalta nykyään kyllä uimahalleissa näkee aika karulla tavalla sen, että suhteellisen isolta osalta nuorista miehistä puuttuu elämästä kaikenlainen fyysinen tekeminen.

Ryppyjä ja luomia, karvat eivät enää niin terhakkaat ja tuuheat, iho ohuempi, lihakset kiinteämmät ja kuivemmat ja penis vähän heikkotehoisempi (vaikkakin käyttö parempaa tasoa) kuin parikymppisellä.

Vierailija
28/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei,kropassani ei ole mitään huomautettavaa.

M55

Paitsi että maan vetovoima on alkanut tehdä tehtävänsä.

Vierailija
29/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut että nainen ei tykkäisi ja olen ollut todella kauniiden ja nuorten naisten kanssa. Toisaalta olen urheilullinen mies ehkä kaljamahaisena setämiehenä ajattelisin asiaa. M43

Vierailija
30/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tässä minun kokemukseni:

Olin 19, mies 38. Ihastuin luonteeseen, huumoriin ja hyvään, rokkaavaan tyyliin. Hän oli ensimmäiseni ja nuorena ja naiivina ajattelin että "ikä ei merkkaa mitään, tää on tosirakkautta".

Mutta auta armias miten karmeasti petyin kun lopulta mentiin sänkyyn: mies oli laiha ja urheili, mutta iho oli täynnä pieniä rumia luomia, maksaläiskiä ja niitä sellaisia pieniä pussimaisia ihokliisuja. Rintakehä oli hoikkuudesta huolimatta roikkuva ja iho kurjan velttoa. Häpykarvoissa oli harmaata. Ja hikoillessaan mies haisi pahalta, vaikkei muuten haissutkaan. Erektion kanssa oli ongelmia ja kun hän sai seisokin, ei hän meinannut laueta millään. Jyysti ja jyysti ja jyysti, minä sain hankaumia ja useamman kerran pissataudin siitä rynkytyksestä vaikka kuin join karpalomehua ja noudatin muita torjuntaohjeita.

Koskaan en nauttinut seksistä tuon miehen kanssa hänen puutteellisen kroppansa takia vaikka muuten pidinkin hänestä. Kolme vuotta miltei oltiin yhdessä, sitten olin tarpeeksi vanha ymmärtämään, että ei tällä suhteella ollut toivoa koska fyysinen puoli ei toiminut.

Jos sinä pääsisit kärpäsenä kuulemaan nuoren parterisi kokemuksia seksistänne ne voisivat vastata omiani.

N28

Vierailija
31/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä in tyyppiesimerkki miesten ajattelutavasta.

Ihan pokkana selittää ettei 21v ja 49 v ole kropassa mitään iän tuomaa eroa.

Ei ihme ettei miehet häpeä kun eivät tajua totuutta.

Kyllä 50 v miehenkin iho alkaa tietyllä tavalla veltostua, lihaksista tulee kulmikkaita ja oireet roikkumisesta ovat nähtävillä.

Näin se vaan menee.

Vierailija
32/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä kun olen median kautta antanut itseni ymmärtää, että peniskuvilta eivät ole välttyneet edes ministeritason naiset, klassisista kaunottarista puhumattakaan.

Olen myös samaisista jutuista ymmärtänyt, että miehet nimenomaan EIVÄT ymmärrä olla lähettelemättä genitaalikuviaan kenelle tahansa, vaikka heille on lukemattomia kertoja rautakangesta väännetty, ettei kyseiset otokset vois naisia vähempää kiinnostaa.

Voipi olla niinkin, ettet ole aivan niin tasokas klassinen kaunotar, kuin itse kuvittelet olevasi ;)

Minä en väittänyt, että olen klassinen kaunotar, vaan minä olen olemukseltani ja arvokkuudeltani klassinen nainen. Ulkonäön kanssa sillä ei ole yksiomaan tekemistä. Vaan kuka ja millainen olet, ja millaisen vaikutelman antaa miehelle.

Vierailija
33/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Ikis on todella pyhittänyt elämänsä vanhempien miesten haukkumiselle.

Ja mammat peukuttaa.

Vierailija
34/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luonnolisestikaan en kertonut vanhemmalle miehelle huomioitani hänen kehostaan vaan annoin hänen säilyttää illuusionsa.

Vierailija
35/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Ikis on todella pyhittänyt elämänsä vanhempien miesten haukkumiselle.

Ja mammat peukuttaa.

Minkä totuudelle voi?

Ja kyllä vanhoja naisia haukutaan paaaljon enemmän kuin vanhoja miehiä.

En tiedä kuka tai mikä on ikis.

Vierailija
36/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luonnolisestikaan en kertonut vanhemmalle miehelle huomioitani hänen kehostaan vaan annoin hänen säilyttää illuusionsa.

Joskus se vaan ärsyttää, kun mies vääristyneellä itsetunnolla ei tajua olevansa 20 vuotta rupsahtaneempi.

Vierailija
37/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus se vaan ärsyttää, kun mies vääristyneellä itsetunnolla ei tajua olevansa 20 vuotta rupsahtaneempi.

"vääristynyt itsetunto" :D

Sano vaan ihan suoraan, että olet kateellinen miehen itsetunnolle, koska itse olet niin epävarma omasta kehostasi.

Vierailija
38/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55

Eikä mitään muutakaan.

- Seuraava!

Vierailija
39/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet on rumia. Löysä iho ja harmaat karvat. Maksaläiskäisiä. Yööök.

Vierailija
40/75 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta voimme halutessamme päätellä että useimmat naiset osaavat käyttäytyä, eivätkä solvaa kumppaneidensa ulkonäköä, vaan antavat heidän elää illuusioissaan.