Tutkijat: säännöllinen laukeaminen miehellä aiheuttaa neurokemiallisen "krapulan"
Tutkijat ovat osoittaneet kokein, että seksuaalisen tyydytyksen saaneet hiiret kokevat varsin voimakkaita muutoksia aivoissa. Estrogeenireseptorit lisääntyy räjähdysmäisesti testosteronireseptoreiden ja dopamiinitasojen laskiessa pohjamutiin.
Tämän seurauksena miehestä tulee ujo vässykkä, jolla ei ole motivaatiota mihinkään. Nämä aivomuutokset tosin palautuvat 15 päivän laukeamattomuuden jälkeen.
https://www.reuniting.info/content/men-does-frequent-ejaculation-cause-…
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ihan dadaa koko ketju. Uskovatko jotkut oikeasti tähän soopaan?
t. orgasmi päivässä
Ei siinä ole mitään uskomista kun kokemuksen kautta todettu toimivaksi. Olo on niin energinen ja mahtava, että tekee mieli karjua kuin leijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita esitettyä väitettä. Sekä minä, että mieheni koemme säännöllisen seksin orgasmeineen todella tärkeäksi niin fyysisen, kuin psyykkisenkin jaksamisen kannalta.Avioliittoa meillä takana 32 vuotta ja edelleen harrastamme seksiä molempien tahdosta vähintään joka toinen päivä. Väitteeni todisteeksi löytyy huomattavasti enemmän tutkimuksia, kuin sinun esittämäsi typeryyden. Googlaappa vaikka säännöllinen seksi. Juttusi haiskahtaa seksittöntä elämää elävän puutepirkon tarinalta ja vaginasi suuaukko kasvaa todennäköisesti jo hämähäkinseittiä.
Ei miehen orgasmien rajoittaminen tarkoita, että seksiä pitäisi olla harvoin - päinvastoin! Nainenhan voi nauttia suuseksistä niin usein kuin haluaa ja mies on varmasti aina innokas sitä antamaan.
Miksi ihmeessä miehen orgasmeja pitäisi rajoittaa?
Säännölliset orgasmit suojaavat eturauhasta ja puolisoaan rakastava nainen tekee miehelleen ainoastaan hyvää tältäkin osin. Meille molempien orgasmi on aina ollut itsestään selvää, seksi loppuu vasta sitten, kun kumpikin on saanut. Hyvä seksi on sitä, että nauttii siitä, kun voi antaa kumppanilleen rajun orgasmin. Itse koen täydelliseksi sellaisen tulemisen, kun me saamme yhtäaikaa orgasmin.
Juurihan orgasmien rahoittaminen perusteltiin. Eturauhasen voi tyhjentää ilman orgasmia painamalla eturauhasta pepun kautta. Mies voi nauttia naisen nuolemisesta ilman orgasmia.
Mutta eikö siinä juuri tule hyvin voimakas orgasmi jos eturauhanen tyhjennetään perseen kauttta? Hyvin vahva orgasmi kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
t. orgasmi päivässä
Kannattaa ehdottomasti kokeilla, ei tarvitse meitä uskoa. Muutoksen huomaa jo parin viikon jälkeen. Olo on energisempi ja keskittyneempi. Saa paljon enemmän aikaan.
Ja mitä seksiin tulee, niin mikään ei ole parempaa kuin nuolla rakastamallaan naiselle orgasmi ja antaa hänen käpertyä raukeana ja onnesta hehkua kainaloon.
Opetelkaa hyvät miehet pidättelemään orgasmia yhdynnässä! Kun ei ole pariin viikkoon saanut lupaa laukeamiseen ja antaa aamulla kymmenkunta orgasmia vaimolle itse saamatta, olo on niin energinen, että voisi vaikka rakentaa samantien kerrostalon tai moottoritien Helsingistä Ivaloon tms. (tippaakaan liioittelematta).
Ei pysty pidättelemään, koska laukean yhdynnässä vääjäämättä n. minuutin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty pidättelemään, koska laukean yhdynnässä vääjäämättä n. minuutin kohdalla.
Oisko kondomista tai tätä tarkoitusta varten olevista valmisteista/lääkkeistä apua?
Hitaastihan sitä pitää aloitella tai homma on selvä alle puolessa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa hyvät miehet pidättelemään orgasmia yhdynnässä! Kun ei ole pariin viikkoon saanut lupaa laukeamiseen ja antaa aamulla kymmenkunta orgasmia vaimolle itse saamatta, olo on niin energinen, että voisi vaikka rakentaa samantien kerrostalon tai moottoritien Helsingistä Ivaloon tms. (tippaakaan liioittelematta).
En kykene pidättelemään, joten olen pyytänyt vaimoltani ettei hän edellyttäisi minulta yhdyntää ellei anna lupaa tulla. Emme siis harjoita juurikaan yhdyntää, vaan tyydytän vaimoni sen sijaan suuseksillä, sormillani tai dildolla vaimoni fiiliksen ja toiveiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita esitettyä väitettä. Sekä minä, että mieheni koemme säännöllisen seksin orgasmeineen todella tärkeäksi niin fyysisen, kuin psyykkisenkin jaksamisen kannalta.Avioliittoa meillä takana 32 vuotta ja edelleen harrastamme seksiä molempien tahdosta vähintään joka toinen päivä. Väitteeni todisteeksi löytyy huomattavasti enemmän tutkimuksia, kuin sinun esittämäsi typeryyden. Googlaappa vaikka säännöllinen seksi. Juttusi haiskahtaa seksittöntä elämää elävän puutepirkon tarinalta ja vaginasi suuaukko kasvaa todennäköisesti jo hämähäkinseittiä.
Ei miehen orgasmien rajoittaminen tarkoita, että seksiä pitäisi olla harvoin - päinvastoin! Nainenhan voi nauttia suuseksistä niin usein kuin haluaa ja mies on varmasti aina innokas sitä antamaan.
Miksi ihmeessä miehen orgasmeja pitäisi rajoittaa?
Säännölliset orgasmit suojaavat eturauhasta ja puolisoaan rakastava nainen tekee miehelleen ainoastaan hyvää tältäkin osin. Meille molempien orgasmi on aina ollut itsestään selvää, seksi loppuu vasta sitten, kun kumpikin on saanut. Hyvä seksi on sitä, että nauttii siitä, kun voi antaa kumppanilleen rajun orgasmin. Itse koen täydelliseksi sellaisen tulemisen, kun me saamme yhtäaikaa orgasmin.
Mulle naisena on tärkeää, että mies keskittyy muhun eikä vaan omaan nautintoonsa. Sen takia mekin on siirrytty tähän että rajoitan miehen orgasmeja.
Mies keskittyy muhun ihan eri tavalla kun tietää, että on mun vallassa päättää saako mies tulla vai ei. Saan rauhassa nautiskella niin monta orkkua kun haluan. Lisäksi mies on jatkuvasti todella halukas ja aina valmiina touhuilemaan kun haluan. Minä taas haluan useammin, kun saan kunnon kielihoitoa eikä mitään hätäisesti annettua. Nykyisin mies nuolee mua ehkä 3-4 iltana viikossa. Tämä on selkeästi parantanut meidän seksielämää ja parisuhdetta.
Oon huomannu saman. Seksiä seuraavana päivänä on jotenkin löysä olo, ei jaksais tehdä mitään. Kamppailulajeissa paha juttu kun se viimeinen puristus puuttuu. Pidän yleensä kolmen päivän selibaatin ennen matsia. Jos tyttöystävä haluaa silloin seksiä niin nuolen mut kyrpää en anna.
t. orgasmi päivässä