Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten erota kun rakastaa toista?

Vierailija
11.11.2017 |

Tai luulen rakastavani, vai onkohan se vain mahdottoman tavoittelua.
Yli 10v naimisissa + lapset. Ei vastakaikua vaimolta, ei seksiä, halailua tai edes keskustelua. Olo on päivittäin sellainen että hän ei halua minun olevan läsnä.
Kuitenkin vaikka näen hänen kaipaavan muualle niin ei hän lähde.
En tiedä mitä tehdä asian kanssa. En haluaisi erota ja rikkoa perhettä, mutta kaipaan toista ihmistä vierelleni, suunnitella tulevaisuutta, toteuttaa yhteisiä haaveita jne. Enkä ole mörkö peräkammarista, vaan mielestäni markkina-arvo kohdillaan.
Ennen kaikkea haluaisin halata vaimoani ja tuntea hänen halauksen. Tätä on jatkunut niin kauan :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rakkaus on hänen osaltaan jo loppunut.

Vierailija
2/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko keskustellut vaimon kanssa siitä, mitä hän haluaa? Ja kertonut, että kaipaat läheisyyttä, jotta voit jatkaa liittoanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo 🙄

Vierailija
4/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä toista rakastat?

Vierailija
5/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä enää keskustelut auta, nainen on tietoisesti laittanut sinut sivuun ja nautiskelee lompakkosi hedelmistä. Uutta matoa koukkuun vai luuletko että tilanne tulee korjautumaan, niinpä.

Vierailija
6/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että  kyse on rakkaudesta vaan tottumuksesta ja muutoksen ja yksinäisyyden sekä  kustannustason nousemisen pelosta ap:n kohdalla. Kotityötkin pitäis sinkkuna tehä ite.

Vierailija
7/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua ap:n tilanteeseen. Seksiä tosin saan, jos sitä vaadin, mutta minkäänlaista aloitteellisuutta ei vaimollani ole, ei hellyydenosoituksia, haaveita tai yhteisiä juttuja. Puheenaiheina on joko työt tai lapset. 

Lähtisin, jos ei lapsia olisi. Mutta kun on, niin käsitän eron jälkeisen elämän hankaluudet - lasten viemiset ja tuomiset ym. huolehtiminen yksin eläessä vaikuttaa melkein mahdottomalta. 

Vierailija
8/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Yhdessä 20 vuotta oltiin. Pikkuhiljaa mies vain loittoni. Loppui seksi, halailut, suukot, keskustelut. Ei halunnut nukkua samassa sängyssä. Ilmeisesti koki itsekin vaikeaksi tilanteet, kun halusin painautua häneen. Yritin keskustella, vaikka vaikeaa oli, mutta mies hiljeni täysin.

Sitten ihastuin ja rakastuin toiseen. Oli pakko sanoa, että haluan eron. Mies sanoi aavistaneensa. Sitten myöhemmin vasta suuttui, kun sai tietää toisesta miehestä.

Erosta joku aika. Ei ole puhuttu mitään eroasioista. Olen täysin varma, että miehen rakkaus lopppui vuosia sitten. Minun kanssa vain oli helppo olla, kun olin kiltti, maksoin ison osan laskuista, siivosin, laitoin ruokaa ja huolehdin lapset.

Vierailija
9/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kaiken ajan vie yritys ja lapsi. Ei ole mitään parisuhdetta enää. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
10/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jo tuo ei keskustelua, kyllä kertoo loukkaantumisesta, jotain on jäänyt sinne hampaankoloon kaivelemaan.

Vierailija
11/11 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä "ongelmasta" voi edes keskustella vaimon kanssa. "Ei ole mitään ongelmaa" kuulemma. Enkä sitä uutta halua etsiä kun olen naimisissa ja samaa toivon vaimolta. Jos tulee ero niin haluan erota siten ettei jää riitoja.

Vaan läheisyyden kaipuu raastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi