Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä nainen

Vierailija
11.11.2017 |

Nainen jota niin kovin paljon rakastan ja jumaloin, on kylmä ja tunteeton. Hänellä on erittäin kauniit kasvot ja seksikäs timmi vartalo. Huono ja kylmä puoli on se että hän ei puhu juuri mitään, ei koskaan oma alotteisesti halaa tai pussaa. Seksiä saa vonkaamalla ja voimakkaasti vihjailemalla max. 1x/kk ja senkin huomaa että hän "joutuu" antamaan.. Ja makaakin sängyssä kuin kylmä lahna, ja sepä onkin eroottista.. En kestä enää! Sielua ja sydäntä särkee kun ei saa teoille mitään arvostusta, eikä päivittäin toistuville rakkaudenosoituksille vastakaikua. Seksuaaliset haluni joudun purkamaan omasta toimesta. Tätäkö se parisuhde on? Mitä teen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte yhdessä oletan? "Arkiintuminen" alkaa monilla yhteenmuutosta. Tai sitten häntä vaan ei seksi kiinnosta. Tai on kiinnostunut toisesta. Tuo on kurja tilanne jos on noin sulkeutunut.

Vierailija
2/14 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä menitkin häneen rakastumaan niin kovasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton kauneus ja täydellinen vartalo.. Ei olisi pitänyt luottaa ulkokuoreen. Yhdessä jo useampi vuosi, ja jättäminen todella vaikeaa. Seksiä ollut todella vähän koko suhteen aikana. Ehkä ensimmäsenä kuukautena oli vähän enemmän kuin muutoin..

Vierailija
4/14 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet rakastunut vain ulkokuoreen? Ei siitä seuraa muuta kuin onnettomuutta. Itse olen suht ok näköinen ja tulijoita on ollut... Silti huolin vain sellaisen miehen joka on sisimmältään kultaa. Huomioi ja hellii.... Itse pyrin samaan... Mulla on nätit kasvot ja isot tissit, sillä saa kyllä miehiä mutta se mikä saa ne pysymään on rakkaus ja kiimanen seksi.

Voi raukkaa... Etsi uus. Jos ei kerran edes puhu mitään? Mikset oo jo mennyt???

Vierailija
5/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma

Vierailija
6/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen ainaki sänkyleikkien osalta. Muuten ei oo jos kerta ei ole ylipainoinen.

En tiedä missä ne naiset jotka puutteessa

Vierailija
7/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne

Vierailija
8/14 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton kauneus ja täydellinen vartalo.. Ei olisi pitänyt luottaa ulkokuoreen. Yhdessä jo useampi vuosi, ja jättäminen todella vaikeaa. Seksiä ollut todella vähän koko suhteen aikana. Ehkä ensimmäsenä kuukautena oli vähän enemmän kuin muutoin..

"Uskomaton kauneus ja täydellinen vartalo" :D

Ihme olentoja kyllä jotkut miehet, jos tuo riittää noin palavaan rakastumisen.

Vierailija
9/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan exältäni, 4 vuotta jaksoin sitä kylmyyttä, arvostelua ja haluttomuutta sietää toivoen että muuttuisi paremmaksi, no eipä muuttunut, nimim. 4 vuotta hukkaan elämässä.

Vierailija
10/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti panostanut siihen, että hän saa orgasmin. Omaa tyttöystävääni oli haukuttu kylmäksi.  Sitä en tiennyt kun häntä aloin viettelemään.   Tyttö lähinnä makaili, eikä ollut suutelua lukuunottamatta aktiivinen. Viettelin ja kiihotin yli kuukauden, lähinnä suudeltiin vain.  Sen jälkeen jo kiihoitin sormettamalla, muttei vielä naitu. Kun sitten vihdoin viimein sormetin oikein kiimaan, annoin periksi ja suostuin työntämään kaluni sisään.  Tyttö sai aivan järkyttävän orkun.  Tästä otin onkeeni ja olin aina perusteellisen pitkä esileikeissä ja hän kiihoittamisessaan. Alussa meni joku kerta ohi ja hän kuivui. Silloin tuli hänelle itku ja kertoi exien haukkuneen kylmäksi.  No sain lepytettyä ja todistettua, että hänen orkkunsa oli jotain poikkeuksellisen rajua.  Jatkossa pidin ja pitänyt aina huolen, että kiihoittanut vaimon ensi mahdollisimman lähelle orkkua ja nainut vasta sitten.  Ensimmäiset vuosikymmenet hän laukesikin aina naidessa ja sadat tai tuhannet on ne orkut, mitkä saatu samaan aikaan.  Nykyisin hän on saanut varmemmin orkut suuseksillä ja sormettamalla ennen naintia.  Mutta aina saanut kuitenkin.

Yhä edelleen hän lähinnä makaa ja minä teen kaiken hänen kiihoittamiseksi. Suuseksillä aloitetaan aina. Ainut aktiivinen asia mitä tekee, on pieni kalun suukottaminen ennen naintia ja päällä ratsastus.  Muuten kaikki aktiivisuus on minulla.   Voisi luulla tylsäksi, vaan ei ole.  Hänen aktiivisuutensa näkyy rajuissa kokonaisvaltaisissa orkuissa. Silloin hänen kontrollinsa lähtee lapasista ja koko kroppa jännittyy ja ravistelee.  Jos hän saa orkun suuseksillä,  pillu kiristyy ja kramppaa sormien ympärille,  selkä nousee korkealle kaarelle ja hän kramppaa täysin kauttaaltaan. Jos hän ratsastaa itselleen orkun, niin sama juttu. Pillu hamuaa ja puristaa kaluani vimmatusti ja kroppa kramppaa.  Minulle riittää tuo taivaallisen orkun rajuus ja aktiivisuus. Muulla aktiivisuudella ole mitään väliä.  Olen ollut aina koukussa tuohon rajuun orkkuun. Mitään parempaa nautintoa en tiedä.

Siksi sanonkin, että etsi naisesi sisäinen tiikeri.  Sen löytäminen voi tulla hänellekin yllätyksenä.  Tee kaikkesi, että hänen orkkunsa lähtee lapasista.  Sen jälkeen sinulta ei tule seksiä puuttuman, etkä muita naisia kaipaa.

Vierailija
11/14 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on myöskin mul samanlkaltaisista.Mites

jos tän kääntäis asian toistepäin?Mitenkäs silloin pitäis mennä eteenpäin kun ei pysty rakkaudentunnetta niin kokemaan?Enää en mutta kumminkin jos päättää rakastaa niin se onnistuu ku päättää ni sen päättää?Ja tästä lahnakommentistasi tulee mieleen mul et itse ainakin itse menisin ja käsittelisin asian luotettavan frendin tai ammattiavun ja sit menen eteenpäin ja sun kengissä kun en ole en voi asettukaan ni näin mulla itselläni toimi mutta sinulla en tiedä toimiiko samat konstit? Mitäpä Lahnal tuollaisel tekis otat uuden niitähän löytyy täält sinkkumarkkinoilt ja ei se sun syy todellakaan oo jos toinen on kylmiä ja lahna. Vaa se on hänen. Kylmä ja tunteeton voi olla myöskin mieskin vaikka ulkonäkö olisikin komea? Omasta itseeni vertaan tämän.

Lähden usein tälläisen kaltaisessa tapauksessa että kertapano veks ja tuonkaltaiset.Ei kannata jos seksistä on pelkästään puhuttu ni ei muuta.Kokemuksen jälkeen jos itse olisin kokenut mutta en ole..

Vierailija
12/14 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ja pitää valtaa yllä, kun ei anna pil lua tai tee muutakaan.

Vierailija
13/14 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Oletko oikeasti panostanut siihen, että hän saa orgasmin. Omaa tyttöystävääni oli haukuttu kylmäksi.  Sitä en tiennyt kun häntä aloin viettelemään.   Tyttö lähinnä makaili, eikä ollut suutelua lukuunottamatta aktiivinen. Viettelin ja kiihotin yli kuukauden, lähinnä suudeltiin vain.  Sen jälkeen jo kiihoitin sormettamalla, muttei vielä naitu. Kun sitten vihdoin viimein sormetin oikein kiimaan, annoin periksi ja suostuin työntämään kaluni sisään.  Tyttö sai aivan järkyttävän orkun.  Tästä otin onkeeni ja olin aina perusteellisen pitkä esileikeissä ja hän kiihoittamisessaan. Alussa meni joku kerta ohi ja hän kuivui. Silloin tuli hänelle itku ja kertoi exien haukkuneen kylmäksi.  No sain lepytettyä ja todistettua, että hänen orkkunsa oli jotain poikkeuksellisen rajua.  Jatkossa pidin ja pitänyt aina huolen, että kiihoittanut vaimon ensi mahdollisimman lähelle orkkua ja nainut vasta sitten.  Ensimmäiset vuosikymmenet hän laukesikin aina naidessa ja sadat tai tuhannet on ne orkut, mitkä saatu samaan aikaan.  Nykyisin hän on saanut varmemmin orkut suuseksillä ja sormettamalla ennen naintia.  Mutta aina saanut kuitenkin.

Yhä edelleen hän lähinnä makaa ja minä teen kaiken hänen kiihoittamiseksi. Suuseksillä aloitetaan aina. Ainut aktiivinen asia mitä tekee, on pieni kalun suukottaminen ennen naintia ja päällä ratsastus.  Muuten kaikki aktiivisuus on minulla.   Voisi luulla tylsäksi, vaan ei ole.  Hänen aktiivisuutensa näkyy rajuissa kokonaisvaltaisissa orkuissa. Silloin hänen kontrollinsa lähtee lapasista ja koko kroppa jännittyy ja ravistelee.  Jos hän saa orkun suuseksillä,  pillu kiristyy ja kramppaa sormien ympärille,  selkä nousee korkealle kaarelle ja hän kramppaa täysin kauttaaltaan. Jos hän ratsastaa itselleen orkun, niin sama juttu. Pillu hamuaa ja puristaa kaluani vimmatusti ja kroppa kramppaa.  Minulle riittää tuo taivaallisen orkun rajuus ja aktiivisuus. Muulla aktiivisuudella ole mitään väliä.  Olen ollut aina koukussa tuohon rajuun orkkuun. Mitään parempaa nautintoa en tiedä.

Siksi sanonkin, että etsi naisesi sisäinen tiikeri.  Sen löytäminen voi tulla hänellekin yllätyksenä.  Tee kaikkesi, että hänen orkkunsa lähtee lapasista.  Sen jälkeen sinulta ei tule seksiä puuttuman, etkä muita naisia kaipaa.

tuntuupa tutulta naiselta törmäsin samanlaiseen vaginaan ja sen kantajaan keskisuomessa...

Vierailija
14/14 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tollasille miehille, jotka rakastuu vaan ulkonäköön. Siitäs saatte! Siperiä opettaa. Ajatteles jos olisit suunnannut katseesi johonkin taviksen näköiseen naiseen, joka olisi sängyssä kiimainen kun mikä ja mahdollisesti sen lisäksi kaikkea muutakin; herkkä, sydämmellinen, suloinen, avoin, hellä jne. Mutta jatkaakaa vaan miehet samalla linjalla. Ja mitä tulee naiseesi, niin tuskin on kylmä ja tunteeton, mutta sinä olet vaan väärä mies hänelle. Hänelle oikea mies saisi kyllä varmasti hänestä irti nuo kaikki ihanat puoletkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä