Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä vaatevärit sopii yleensä suomalaiselle maantiennarmaalle tukalle?

Vierailija
10.11.2017 |

jos iho on lämmin ja silmät on siniharmaat.

sopiiko vaaleansininen, entä pastellit?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa kokeilemalla ja ota hyvä, REHELLINEN, ystävä avuksi.

Mutta voin kertoa kolme väriä, jotka EIVÄT sovi.

Puhdas valkoinen

kirkkaan punainen ja

tadaa - ykkösenä suomalaisten suosikki"väri"

musta.

Musta imee kaiken värin naamasta.

Vierailija
42/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on varma valinta kaikille. Ja tummanharmaa, ainakin täällä Suomessa.

Musta on kaikein huonoin valinta. IHan viimeinen. Ellet muistuta ranskalaista, italialaista tai espanjalaista (esim.) hiuksiesi ja ihosi väritykseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iho on neutraali, yleensä tarjotaan meikkivoiteista neutraalia sävyä.

ap

Olettaisin että olet pehmeä kesä. Vaatevärisi: pehmeät ja neutraalit sävyt väreistä. Tsekkaa netistä värikarttoja.

Vierailija
44/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pidän vain sävyjä joista tykkään. Pidän kyllä puhtaan valkoisestakin, en kyllä koko asuna. Mutta esim paita. En oikein osaisi pitää luonnonvalkoista kauluspaitaa vaihtoehtona valkoiselle puhtaalle kauluspaidalle. Vaikka se ei niin sopisikaan, mustaa oli ennen aina päällä ja nykyään vain takki. Tummansininen sopii paremmin. Tykkään enemmän kesän sävyistä, vaaleansininen on yksi lempiväreistäni, samoin puuteriroosa. Murrettu ruosteenpunainen ei sovi itselleni, Vihreää en osaa pitää tai jos pitäisin olisi se aika puhtaan vihreä, ei kylmä eikä lämmin. Tai keltaisesta vaaleankeltainen, ei sinapin tai kirkkaankeltainen. Koruissa pidän sekä hopeaa että kultaa, enempi kultaa. Hiuksiin sopii kylmät sävyt. Näyttää raikkaammilta, meikeissä suosin korallin punaista huulissa, Taidan olla aika sekoitus. ;)

ap

Vierailija
45/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaikeuksia löytää sopivia värejä. Minulla on luonnostaan hyvin tummat punaiseen taittavat hiukset. Harmaata niin paljon, että niitä on alettu vaalentaa. Pohja on nyt hiekanruskea ja kylmiä vaaleampia raitoja. Hiukset alkaa pikkuhiljaa näyttää hyvältä, mutta vain harvat vanhat vaatteet sopivat. Musta kulmakarvat, kellertävä hyvin vaalea iho, keltaiseen taittavat vihreänruskeat silmät. Entinen lempparini lämmin harmaa ei sovi enää ollenkaan. Parhaalta näyttää kirkas pinkki/fuksia ja kylmä turkoosi. Entinen pinkkiin vivahtava poskipuna näyttää nyt punaiselta. Musta on nyt ok, jos puserossa iso, ei kasvojen viereen tuleva kaula-aukko. Olen ihan hukassa, mikä oikein olen? Apuja =)

Mulle tulee ainakin mieleen että olet talvi.

Vierailija
46/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Color me Beautiful värianalyysi on hyvä. Itse olen vaalea kevät. Iho ivory, silmät siniharmaat, hiukset kullanvaaleat (ikäänyessä muuttuvat rotan värisiksi). Heleän kirkkaat värit sopivat minulle. Olen tyytyväinen kun aikoja sitten kävin analyysissä. Suosittelen.

Vierailija
47/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olivatko hiuksesi teininä kullan vai hopeanvaaleat? Jos kullan niin olet lämmintä sävyä ja jos hoåean niin olet viileäsävyinen. Tästä kysyksestä on hyvä aloittaa.

Vierailija
48/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olivatko hiuksesi teininä kullan vai hopeanvaaleat? Jos kullan niin olet lämmintä sävyä ja jos hoåean niin olet viileäsävyinen. Tästä kysyksestä on hyvä aloittaa.

sanottin aina että on oljenvaaleat hiukset.

ap

Vierailija
49/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanottin aina että on oljenvaaleat hiukset.

ap

lämpimät siis mielestäni, ei koskaan pienenä harmaat.

ap

Vierailija
50/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantienväriin sointuu pientareenvihertävä

Vierailija
51/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ollut beauty for all seasons värianalyysissa jossa olin kesä.

Vierailija
52/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

CMB luokituksiasi voisivat olla. Vaaleat värityypit vaalea kevät ja vaalea kesä. Kevään iho ivory, kesällä pinkki tai beige.

Murretut värityypit pehmeä kesä ja pehmeä syksy. Kesän ihonväri on viileä, syksyn lämpimämpi.

Nyt googlaamaan cmb. Käymäsi värianalyysin luokitusta en tunne.

Vierailija
53/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, kuka näistä värianalyyseistä saa jotain. Mitä väliä, onko kevät, syksy tai vaikka takatalvi. Jos et muuten tiedä, mitkä sävyv itsellesi sopivat, niin kun menet kauppaan ja näet kivannäköisen vaatteen, sovita sitä ja katso peilistä, saako väri sinut näyttämään terveeltä ja hehkeältä vai pikemminkin näyttämään sairaalta.

Vierailija
54/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, kuka näistä värianalyyseistä saa jotain. Mitä väliä, onko kevät, syksy tai vaikka takatalvi. Jos et muuten tiedä, mitkä sävyv itsellesi sopivat, niin kun menet kauppaan ja näet kivannäköisen vaatteen, sovita sitä ja katso peilistä, saako väri sinut näyttämään terveeltä ja hehkeältä vai pikemminkin näyttämään sairaalta.

Pukukoppien keinovalossa ihan sama mitä on päällä, aina näyttää raadolta.

Vierailija
55/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joukossamma on ihmisiä, jotka eivät tajua, jos ei ole omakohtaista kokemusta. Heitäkin pyrimme ymmärtämään.

Vierailija
56/58 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysi nimenaan kertoo mikä väri saa sinut hehkumaan. Kaikilla ei ole omaa värisilmää asian toteamiseksi.

Vierailija
57/58 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maantienväriset hiukset ja vihreät silmät, ehkä hieman maastonvihreät tai ainakin jotenkin pehmeänvihreät, joissa ehkä vähän ruskeaa. Mulle käy monet neutraalit sävyt, ainakin vaaleat kuten vaaleanharmaa, ruskeanharmaa, pehmeät ruskeat sävyt, vaalea hiekka, kameli tai joku sellainen pehmeä vaaleanruskea/beige, maastonvihreä, harmaanvihreä, mutta myös voimakkaammat värit käy kuten oranssi (appelsiininoranssi), pinkki (mutta ei liian neonvärinen eikä liian sinipohjainen), punavioletti (etenkin sellainen raikas ja heleä), kirkkaanpunainen. Myös tietyt vihreän sävyt sopivat kuten jo edellä mainittu maastonvihreä ja harmaanvihreä, myös heleä keväänvihreä kuten koivunvihreä (ehkä) ja raikas metsänvihreä. Yleensä joku vaalea neutraali sävy tai joku heleä värikäs. Olennaista kuitenkin on ettei olisi liikaa kontrastia ihon, hiusten ja silmien värissä jos väri on neutraali ja/tai vaalea ja jos voimakkaamman värinen, ei luo tummia varjoja kasvoille. Musta, tummansininen ja tosi tumma harmaa ja muut tummemmat värit kuten tumma violetti eivät ole mulle parhaita mahdollisia eikä liian kylmät kuten esim. mynthoninsininen ja kirkkaanvalkoinen, mutta mustaa käytän joskus niin kuin varmaan useimmat meistä. Myös yksi tummanvioletti  syky/talvipäähine mulla on ja tykkään siitä kun se on niin ihanan mallinen. Pääsääntöisesti yritän kuitenkin käyttää niitä värejä jotka sopisivat parhaiten, erityisesti huiveissa ja koruissa. Huiveissa mulla onkin paljon neutraaleja sävyjä ja koruissa (puukorut) eniten kirkkaanpunaista ja oranssia. Metallisista koruista suosin eniten hopeaa ja pronssia.

Vierailija
58/58 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiveilla on hyvä testailla mitkä värit sopivat parhaiten ja myös korvakoruilla (jos korvanlehdissä reiät) sekä päähineillä. Myös koettamalla erivärisiä takkeja ja puseroita voi vären sopivutta testailla. Ylipäätään kaikilla kasvojen lähelle tulevilla jutuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä