Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää Paavo Väyrystä?

Vierailija
10.11.2017 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Protestiksi äänestän Paavoa.

Protestiksi mille? Jos kohdallesi on osunut ongelmia oletko tarkistanut johtuvatko ne omista toimistasi ennen kun syytät ympäristöä.

Vierailija
22/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Lauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saasassaas kirjoitti:

Ehdottomasti. Huhtasaari olisi toinen vaihtoehto mutta kun väykkä tuli mukaan kisaan niin äänestän häntä. Ei natolle, ei eu:lle, ei hullutteluille!

Presidentti ei päätä liittoutumisesta. Ihan turha vaaliteema. Huhtatsaari ja Väykkä liittoutuisivat mielellään Venäjän kanssa.

Vierailija
24/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, kyllä sen tietää ketkä noiden kahden marionetin lankoja nykii. Taustalla ei ole minkäänlaista kansan tukea mutta suu käy ja kädet heiluvat. Prosenttiehdokkaita toisella melkein yksi ja toisella hieman yli.

Vierailija
25/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missän nimessä. Mielummin syön hatullisen paskaa

Vierailija
26/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äänestän. Paavo Väyrynen on näistä ehdokkaista ylivoimaisesti pätevin (ja motivoitunein, verratkaapa vaikka väsyneen Niinistön luimisteluun!).

Vierailija
27/30 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla kaikki Väyrysen kannattajat (3%) :D

Vierailija
28/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Paavo

Olen seurannut toimintaasi pitkään. Erittäin mielenkiintoista. Ajatuksissasi on asioita, joita minäkin puollan, olen paljolti samamaa mieltä. Olet tosi pitkän linjan miehiä, ei taida kukaan yltää rinnallesi. Ole peloton, et anna kenenkään vaikuttaa mielipiteisiisi ja puhumisiisi. Tervetuloa takaisin eduskuntaan, olet siellä tarpeellinen henkilö. Puheitasi kuunnellaan, eikä kukaan jää kylmäksi mielipiteillesi. Seuraan erittäin mielenkiinnolla mitä muut edustajat suhtautuvat toimintaasi. Olen sitä mieltä, että kannan ottosi ovat tärkeitä Suomelle. Talous, kansallinen turvallisuus, nuorten huomioon ottaminen ovat arvelen tärkeitä Sinulle. Nykyään eduskunnassa puhutaan paljon asioita, tärkeitäkin, mutta tulevatkohan kaikki käytännön toteutukseen. Luulen, että moni puhuu toisella suupielellä asioita, jotka liittyvät hänen itsensä menestymiseen poliitiikassa, eikä niin, että esitetyt asiat koituisi koko kansan hyväksi ja menestykseksi.  Arvelen, että sinä puhut asiaa ja saat ääniä vaaleissa, ainakin minulta saat ääneni. Tervetuloa ja menestystä toimissasi.

Vierailija
29/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt Paavo Väyrystä kaikissa vaaleissa siitä alkaen, kun täytin 18 - oli kyseessä sitte presidentin- tai osuuskaupan vaalit - riippumatta siitä onko Paavo Väyrynen ehdokkaana eli ei.

M 42

Vierailija
30/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En ole koskaan äänestänyt enkä tule äänestämään. Ei ansaitse luottamusta eikä suurin osa kansasta koskaan tule luottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi