Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei antanut minun koskaan edetä elämässä omana itsenäni

Vierailija
10.11.2017 |

Onko keillään muilla ollut vastaavaa? Eli te itse olisitte luonnonlapsia tai muuten vain arvostaisitte aitoutta ja itseänne, mutta joku muu, jolla oli auktoritettia ja valtaa teihin nähden esti teitä luottamasta itseenne ja jopa halusi, että jos joku joskus teistä pitää, niin hän näkee kuoren, ei todellista sinua? Ja minä koitin jopa sanoa äidilleni, että näin tässä käy, miksi minusta pitäisi sen olla arvokasta, että joku pitää minun kuorestani, jostakusta, joka mä en ole?
Ihan hirveä narsisti, ei hyväksynyt omaa lastaan tai hylännyt, vaan pakotti ooeman sellainen, kuin itse halusi ja määräsi. Hylkääminenkin olisi ollut parempi teko.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua.

Vierailija
22/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo normaali rajanveto itsensä ja hänen välille on sitä, että mun pitää saada kaikki periksi. Eli kun en tanssi hänen pillin mukaan.. Nro 4

Mä en voinut mitään rajoja vetää, koska olin 30 vuotta nuorempi ja vähemmän kokenut, kuin vastustaja.

ap

Voi sua.. Niin tiedän miltä tuntuu olla lapsena sylkykuppi.

Mä olin vihan, inhon ja halveksunnan purkukohde. Mutta kiitos.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ei ole koskaan kivaa. Onneksi isä hoitaa ne. Oma yksiö on parasta.

Vierailija
24/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttaako sinua yhtään ajatus, että olet kyennyt kostamaan kokemasi vääryyden kymmenkertaisesti omille lapsillesi, olet paljon kehnompi äiti heille kuin äitisi oli sinulle.

Vierailija
25/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vallanhaluinen, ilkeä, epävakaa idiootti on yksinäinen, niin minusta se on jopa ihan hieno homma. Tai hänennvastuullaan muuttua, ei mun vastuulla tukea sellaista minua satuttavaa ihmistä. Mutta ei äidistäni.

ap

Vierailija
26/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo normaali rajanveto itsensä ja hänen välille on sitä, että mun pitää saada kaikki periksi. Eli kun en tanssi hänen pillin mukaan.. Nro 4

Mä en voinut mitään rajoja vetää, koska olin 30 vuotta nuorempi ja vähemmän kokenut, kuin vastustaja.

ap

ap

Tiedän tunteen..

Vierailija
27/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa ei ole koskaan kivaa. Onneksi isä hoitaa ne. Oma yksiö on parasta.

Silti halusit ihmisen, joka ei ole koskaan halunnut sulle muuta kun parasta, samaan jamaan?

Vierailija
28/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tiedän tunteen..

Oletko tarvinnut/hakenut/saanut apua? Monesti syyllistetty ei pitkään ymmärrä olevansa uhri.

ap

Vierailija
29/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti halusit ihmisen, joka ei ole koskaan halunnut sulle muuta kun parasta, samaan jamaan?

Toi ei ollut ap, jolle vastaat. Mutta siis jos miestäni tarkoitat, niin en halunnut, halusin hänen auttavan minua.

ap

Vierailija
30/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää alkaa!?!?

Vierailija
31/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos vallanhaluinen, ilkeä, epävakaa idiootti on yksinäinen, niin minusta se on jopa ihan hieno homma. Tai hänennvastuullaan muuttua, ei mun vastuulla tukea sellaista minua satuttavaa ihmistä. Mutta ei äidistäni.

ap

Mistäs se tiedetään millaisia hulttioita ne muut kaverit olis ollut.. Ei tuokaa hyvää tee, että pakotetaan johonkin muottiin, mut mistäs se tiedetään missä kadulla sä olisit narkkaamassa ja myymässä itseäs jos olsit saanut valita.

Vierailija
32/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tai mulla väkivalta on ollut psykologista ja henkistä. En siis väitä, että tietoisesti psykologista, vaan luonnehäiriöinen kohtelee psyykkisesti pieleen lasta.

ap

Vierailija
33/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mistäs se tiedetään millaisia hulttioita ne muut kaverit olis ollut.. Ei tuokaa hyvää tee, että pakotetaan johonkin muottiin, mut mistäs se tiedetään missä kadulla sä olisit narkkaamassa ja myymässä itseäs jos olsit saanut valita.

Niin, aivan. Ratsastava, pianoa soittava HUSin kirurgi-isän ja yliopistolla töissä olevan äidin tytär oli tietenkin mieletön narkki.

ap

Vierailija
34/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tutkijana ja tohtorina, ei kanslistina yliopistolla olevan äidin tytär-kaverini.

ap

Vierailija
35/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja se just, että jos äiti ei lastaan tunne, niin on kyllä huono äiti. Missä vitun kadulla, narkkaamassa ja MIKSI? Onko se sinusta houkuttelevaa, sellaista mitä teet jos kukaan ei kiellä? Hyi.

ap

Vierailija
36/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tutkijana ja tohtorina, ei kanslistina yliopistolla olevan äidin tytär-kaverini.

ap

Ei tuo vanhemman ammatti ole kun suuntaa antava. Yleisen mielikuvan herättävä, mut ei koko totuus. Lapsi ei ole yhtä kuin vanhempi vaan oma yksilö.

Vierailija
37/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tätä viikosa ja kuukaudesta ja nyt jo vuodesta toiseen "Kivikissaäiti"? Ja joka ainoa viikonloppu vielä. Tekisit jotain kivaa lasten kanssa tai käyttäisit energiasi johonkin hyödylliseen eikä tällaiseen marttyyrikeskusteluun.

Järkyttävää, että täällä VAUVA-lehden nettikeskustelupalstalla on niin paljon teitä, jotka ette ymmärrä, että kuinka kauaskantoisia ja syviä haavoja väkivaltainen äiti voi aiheuttaa lapselleen.

No onko sulla ollut väkivaltainen äiti vai mitä sä skitsoot?

Vierailija
38/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tuo vanhemman ammatti ole kun suuntaa antava. Yleisen mielikuvan herättävä, mut ei koko totuus. Lapsi ei ole yhtä kuin vanhempi vaan oma yksilö.

No joo siis joissain tapauksissa kasvatus epäonnistuu, mutta nuo olivat keskimääräistä fiksumpaa porukkaa kuten voit päätellä ja miksi olisimme olleet huoria kadulla, kun oli pikkuisen parempi elämä? Olet aivan nolo.

ap

Vierailija
39/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No joo siis joissain tapauksissa kasvatus epäonnistuu, mutta nuo olivat keskimääräistä fiksumpaa porukkaa kuten voit päätellä ja miksi olisimme olleet huoria kadulla, kun oli pikkuisen parempi elämä? Olet aivan nolo.

ap

Siis epäonnistuu, vaikka vanhemmilla on älliä päässä.

ap

Vierailija
40/114 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olet luonnevikainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä