Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+7 astetta ei todellakaan ole pipoilma!

Vierailija
10.11.2017 |

Ämmåt!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ylipukeutujat ovat aina sairaina. 

Työpaikoilla koettua jo neljänkymmen vuoden ajan. Eli jokin perä kai on karaistumisessa. 

Tuulitakissa pakkasella ilman pipoa, se pitää terveenä. 

Jos siis aina tekee näin. Ihan yhtäkkiä tähän ei pidä ryhtyä. 

Joo. Mulla oli toissa vuonna kuumetta muutama päivä. Olin myös vuonna 2009 kuumeisena vähän aikaa. Ja pari kertaa vuodessa saattaa olla pientä nuhaa.

Vierailija
22/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onhan se pipoilma, mulla oli kauppakeskuksessa isotupsuinen muotipipo, lämmin toppatakki, talvisaappaat ym. Isotupsuinen pipo on kuuminta muotia. En palele yhdenkään juntin vuoksi. Me naiset puemme päällemme mitä haluamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverit kulkee paksut pipot päässä, toppatakit ja villahuivit päällä nyt. Sit ne vinkuu seuraavat 5 kuukautta että palelee... Ei ole kysymys siitä että mikä tuntuu kenestäkin kylmältä, vaan siitä mihin lämpötilaan itsensä totuttaa...

Niin ja jos noi samat tyypit pukeutuisi tähän aikaan kevyisiin vaatteisiin ne valittaisi että nyt on kylmä. Jos on ihminen jolle tulee helposti kylmä niin ei se auta silloin -20 pakkasella jos on lämpimämmissä keleissä pukeutunut kevyemmin. Se tarkoittaa vaan että sitten on koko talven ajan kylmä.

Vierailija
24/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peittää +7 asteessa pää tai kaula tai oikeastaan edes nilkat tai oikeastaan edes käsivarret tai sen puoleen pohkeet tai reidetkään? Kyllä siinä asteessa iho kestää ilman vaatekerroksia vielä ihan hyvin. Kehittää luonnettakin.

Kylmempi ilma karaisee ja silloin ei ole - 7 asteessa kylmä edes ohuessakaan takissa tai neuleessa. Sitten jossain -25 voi jo laittaa toppatakin ja pipon. - 35 voi laittaa sitten pitkät alushousut ja villasukat. Aina kun on vähän kylmä, niin sitten kovilla pakkasilla ei tunnu niin niin pahalta.

Vierailija
25/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peittää +7 asteessa pää tai kaula tai oikeastaan edes nilkat tai oikeastaan edes käsivarret tai sen puoleen pohkeet tai reidetkään? Kyllä siinä asteessa iho kestää ilman vaatekerroksia vielä ihan hyvin. Kehittää luonnettakin.

Kylmempi ilma karaisee ja silloin ei ole - 7 asteessa kylmä edes ohuessakaan takissa tai neuleessa. Sitten jossain -25 voi jo laittaa toppatakin ja pipon. - 35 voi laittaa sitten pitkät alushousut ja villasukat. Aina kun on vähän kylmä, niin sitten kovilla pakkasilla ei tunnu niin niin pahalta.

Totta puhut. Kesällä oli enimmäkseen 7-13 astetta, mutta pipojengi sekoaa heti kun tulee marraskuu.

Vierailija
26/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lämpötilasta kiinni, kun muoti määrää.