Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu aina muita naisia minulle lihomisesta ja rupsahtamisesta, ei tajua sen ahdistavan minua

Vierailija
10.11.2017 |

Ihan sama mitä ohjelmaa katsotaan TV:stä tai nähdään vaikka joku vanha tuttu, niin aina tuo on kommentoimassa minulle että ai kauhea miten tuo nainen on lihonut! Tai ai hirveä miten tuo nainen on noin pahasti rupsahtanut ja vanhentunut, posket ihan roikkuu noin! Ai kauhea miten leveät reidet tolle naiselle on kasvanut ja ihan hirveä läskimaha, miten se on päästänyt itsensä tohon kuntoon!

Minäkään en ole hoikimmasta päästä. BMI taitaa olla jotain 26 paikkeilla nykyään tai voi olla enemmänkin, koska olen pakoillut vaakaa. Minun ulkonäköäni mies taas ylistää usein ja kehuu miten ihanan pehmeä olen eikä hän kuulemma mitään kovaa luukasaa edes tahtoisi. Mies ei ymmärrä, kun minusta tuo hänen käytöksensä on ihan ristiriidassa tuon kanssa miten hän suhtautuu minun ulkonäkööni. Kymmeniä riitoja ollaan tästä saatu aikaan, koska minua loukkaa nuo miehen kommentit muiden naisten ulkonäöstä, vaikka ne olisivat julkkiksia. Mies vaan puolustelee sanomisiaan, että eihän hän niitä juttuja heille päin naamaa sanoisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkäisi yhtään minäkään tuommoisesta. Oikeastaan mies olisi jo ollut hyvän tovin entinen. Ihan sama, onko miesystävästä, tai naiskaverista kyse, on jotenkin äärimmäisen junttia ja pinnallista ruotia ilkeään sävyyn muiden ulkonäköä.

Vierailija
22/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen epäsuora tapa haukkua sinua ja hänen on tarkoituskin aiheuttaa ahdistusta sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni harrasti tuota. Jokainen tv:ssä näkyvä nainen piti arvostella aina ja kertoa minulle, samaten kuin kaikki kadulla kulkevat naiset myös. Monesti kyseli, että arvaa arvaa mitä hän vastaisi jos tuo ja tuo nainen lähestyis häntä. En vastannut mitään.

Minulta tivasi ja tivasi, että mikä sun kropassa on sulle arka kohta. No ei ollut mikään silloin vielä.

Loppuksi vielä kehtasi sanoa jotakin tähän tapaan:" tiesitsää että mää en sua näe mitenkään lihavana, mun silmä blokkaa kaikki viat sussa, et sää oo lihava mun silmään"

Minä itse pidin kropastani enkä kokenut mitään ongelmia itseni suhteen. Äijä sai painua hiiteen, vaikka omien sanojensa mukaan minä olisin ollut hänelle todellakin riittävä, koska ei hän voisi ikinä parempaakaan saada.

Oliko etunimi Jaakko? Kuulostaa tutulta. 

Vierailija
24/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen miesvihaprovo tällä kertaa.

Kukaan mies ei hauku naisia. Sellaisia miehiä ei oikeasti ole olemassakaan. Miehet hyväksyvät kaikenlaiset, kaikenkokoiset ja kaikennäköiset ihmiset. Miehet eivät hauku ketään. Vain naiset kiinnittävät huomiota toisten naisten lihomiseen ja rupsahtamiseen. Naiset ovat pahoja ja julmia. Nainen on naiselle susi.

Näin sanotaan aina jokapaikassa. Eikö se olekaan totta? Miehetkö muka haukkuisivat naisia? En usko!

Hei. Minä olen kyllä mies ja tykkään usein haukkua vauva.fi:n lihavia ja rupsahtaneita vanhoja ämmiä. Nyt tiedät. 

Vierailija
25/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oma ulkonäöllinen epävarmuutesiko sinua tässä harmittaa, eikä se että miehesi on täysi junttiääliö?

Vierailija
26/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ei väliä kuka haukkuu ja ketä. Yhtälailla täällä palstalla naiset haukkuvat naisten ja miesten ulkonäköä, jopalasten ulkonäköä haukutaan. 

Nyt jo edesmennyt mieheni ei 20 vuoden aikana arvostellut minulle kenenkään ulkonäköä. Ei miesten, naisten, julkkisten- ei kenenkään. Ihminen, joka arvostelee toisten ulkonäköä, paljastaa olevansa totaalinen moikka. 

Vierailija
27/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelle kävin kerran sillä tavalla, että kun hän oli ajamassa polkupyörällä kotiin, hän näki takaapäin naisen, jonka leveää takamusta hän mielessään päivitteli. Kun hän ajoi tuon naisen ohi, hän huomasikin, että se olen minä.

Hänellä kesti todella kauan, että hän pystyi kertomaan tästä minulle. Repesin ihan totaalisesti, minusta se oli hulvattoman hauska tarina. Silloin kun tuo tilanne tapahtui, niin mies moikkasi ja taisi jonkin ajaa ajella vierelläni ja juteltiin niitä näitä ja sitten hän jatkoi vauhdikkaammin kotiin. En siinä tilanteessa huomannut miehessä mitään ihmeellistä. 

Nytkin naurattaa, kun mietin tuota tilannetta, että mies päivittelee jonkun naisen leveää takapuolta ja huomaa sitten, että se onkin oma vaimo :-D

Rakkaudella suhtaudumme toistemme liikakiloihin ja välillä laihdutetaan yhdessä. 

Vierailija
28/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkuu minua lihavaksi Putiniksi

Vierailija
29/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleistä käytöstä miehiltä, yrittää käyttää ns. trauma bonding -mekanismia saadakseen sinut alistumaan. Pikkuhiljaa alkaa haukkua suoraan sinua muiden naisten lisäksi. Tarkoitus on saada itsetuntosi murenemaan ja sinut uskomaan, että kukaan muu ei voi ikinä huolia sinua, joten et voi jättää miestä. Tämä on henkisen väkivallan yksi muoto.

Vierailija
30/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua miten ulkonäön haukkuminen satuttaa. Alentavaa. Olen hoikka mutta pahaksi onnekseni mulla on pömppövatsa jota en saa vaan pois. Olen vaan tämmöinen. Mies on nimitellyt suutuspäissään tosi rumasti minua esim. ihrasäkki, läski ym. Ja ettei nyt edes haluaisikaan olla tuommoisen kanssa ym. Seksi loppui siihen. Olkoon. Tuossahan tuo mies vielä notkuu, menköön muualle jos huvittaa. Eipä kiinnosta. Ihan sama mulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän