Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu aina muita naisia minulle lihomisesta ja rupsahtamisesta, ei tajua sen ahdistavan minua

Vierailija
10.11.2017 |

Ihan sama mitä ohjelmaa katsotaan TV:stä tai nähdään vaikka joku vanha tuttu, niin aina tuo on kommentoimassa minulle että ai kauhea miten tuo nainen on lihonut! Tai ai hirveä miten tuo nainen on noin pahasti rupsahtanut ja vanhentunut, posket ihan roikkuu noin! Ai kauhea miten leveät reidet tolle naiselle on kasvanut ja ihan hirveä läskimaha, miten se on päästänyt itsensä tohon kuntoon!

Minäkään en ole hoikimmasta päästä. BMI taitaa olla jotain 26 paikkeilla nykyään tai voi olla enemmänkin, koska olen pakoillut vaakaa. Minun ulkonäköäni mies taas ylistää usein ja kehuu miten ihanan pehmeä olen eikä hän kuulemma mitään kovaa luukasaa edes tahtoisi. Mies ei ymmärrä, kun minusta tuo hänen käytöksensä on ihan ristiriidassa tuon kanssa miten hän suhtautuu minun ulkonäkööni. Kymmeniä riitoja ollaan tästä saatu aikaan, koska minua loukkaa nuo miehen kommentit muiden naisten ulkonäöstä, vaikka ne olisivat julkkiksia. Mies vaan puolustelee sanomisiaan, että eihän hän niitä juttuja heille päin naamaa sanoisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on omituinen tapa haukkua muut naiset ihan lyttyyn, ihan kuin se olisi sitten suurikin kohteliaisuus, kun hän ei tee sitä sinulle. Kai siinä on jokin, että nainen ajattelisi olevansa jotenkin erityinen ja sitten myös miellyttämisen haluisempi, kun mies ei hauku häntä. Mutta päinvastainenhan vaikutus sillä on. Tuntuu, että sisimmässään mies arvostelee ja tuijottaa omaakin kroppaa yhtä arvostellen. Ei vain sano sitä ääneen. Vielä...

Vierailija
2/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee vihjaavansa hienovaraisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta ihana herrasmies. Not.

Vierailija
4/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee juuri samaa...ihmettelen...Ylistää muita naisia ja toisaalta myös haukkuu..Omasta mielestä tämä on epäkohteliasta,ja hän ei muuta tapojansa vaikka kuinka asiasta huomauttaa. Hän ei näe käytöksessään mitään vikaa,kun ei kerran sitä päin naamaa kenellään sano.

Vierailija
5/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka puhuu muista koko ajan rumasti ja halventavasti on älytön turn-off.

Vierailija
6/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni harrasti tuota. Jokainen tv:ssä näkyvä nainen piti arvostella aina ja kertoa minulle, samaten kuin kaikki kadulla kulkevat naiset myös. Monesti kyseli, että arvaa arvaa mitä hän vastaisi jos tuo ja tuo nainen lähestyis häntä. En vastannut mitään.

Minulta tivasi ja tivasi, että mikä sun kropassa on sulle arka kohta. No ei ollut mikään silloin vielä.

Loppuksi vielä kehtasi sanoa jotakin tähän tapaan:" tiesitsää että mää en sua näe mitenkään lihavana, mun silmä blokkaa kaikki viat sussa, et sää oo lihava mun silmään"

Minä itse pidin kropastani enkä kokenut mitään ongelmia itseni suhteen. Äijä sai painua hiiteen, vaikka omien sanojensa mukaan minä olisin ollut hänelle todellakin riittävä, koska ei hän voisi ikinä parempaakaan saada.

Vierailija
7/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies tekee samaa. Vaikka olen vielä pysynyt tikissä, niin kyllä se pistää miettimään, mitenkä sitten kommentoidaan, kun tässä vanhenee ja rupsahtaa jokainen väistämättä. Ihan kuin se ihmisarvo ja kelpaaminen olisi ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
8/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava juntti.

Kenkää!

Vierailija
9/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että tietynlaisilla miehillä on tapana haukkua naisia joita haluavat mutta eivät usko saavansa. Puolustusmekanismi.

Vierailija
10/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies kommentoi mulle yhteen aikaan kuinka jollakin kadun tallaajalla oli kamala läskiperse tai miten toi ja toi muija on niin saatanan läski. Tunnen jatkuvasti oloni liian paksuksi ja nuo kommentit ahdisti kun ei ne naiset niin hurjasti itseäni isompia olleet mielestäni. Ja mies aina toistelee miten minun ei pidä laihduttaa kun olen niin "pieni ja siro, mutta sopivan muodokas".

Ei kyllä ole aikoihin tuota tehnyt.

Vierailija
11/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteen aikaan mielettömän ihastunut yhteen nettitreffimieheen. Matkustin lopulta toiselle puolelle Suomea yöksi sen luokse, tietenkin tarkoituksena harrastaa seksiä. Luulin tosiaan mun elämän mieheksi. Mutta sittrnillalla ennen nukkumaanmenoa hän alkoi haukkua telkkarissa näkyvän HUIPU-URHEILIJAnaisen vartaloa. Mä en ole samaa tadoa lähellekääb. Tuli niin kauhea olo siitä, tunsin itseni niin rumaksi, etten riisunut koko yönä vaatteita eikä siis todellakaan harrastettu mitään seksiä. Sen jälkeen ei enää tavattu.

Vierailija
12/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhteen aikaan mielettömän ihastunut yhteen nettitreffimieheen. Matkustin lopulta toiselle puolelle Suomea yöksi sen luokse, tietenkin tarkoituksena harrastaa seksiä. Luulin tosiaan mun elämän mieheksi. Mutta sittrnillalla ennen nukkumaanmenoa hän alkoi haukkua telkkarissa näkyvän HUIPU-URHEILIJAnaisen vartaloa. Mä en ole samaa tadoa lähellekääb. Tuli niin kauhea olo siitä, tunsin itseni niin rumaksi, etten riisunut koko yönä vaatteita eikä siis todellakaan harrastettu mitään seksiä. Sen jälkeen ei enää tavattu.

Kun nyt muistelen, niin tällä miehellä oli yksi toinenkin erikoinen piirre, hän kehui koko illan siellä hänen luonaan, miten mukavia ihmidiä prostituoidut ovat ja kuinka he ovat ihan vapaaehtoisesti siinä ammatissa.

Vierailija
13/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onko ne kommentoivat miehet edelleen samannäköisiä kuin parikymppisenä...? Ootteko huomauttaneet?

Vierailija
14/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen miesvihaprovo tällä kertaa.

Kukaan mies ei hauku naisia. Sellaisia miehiä ei oikeasti ole olemassakaan. Miehet hyväksyvät kaikenlaiset, kaikenkokoiset ja kaikennäköiset ihmiset. Miehet eivät hauku ketään. Vain naiset kiinnittävät huomiota toisten naisten lihomiseen ja rupsahtamiseen. Naiset ovat pahoja ja julmia. Nainen on naiselle susi.

Näin sanotaan aina jokapaikassa. Eikö se olekaan totta? Miehetkö muka haukkuisivat naisia? En usko!

Vierailija
15/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei hauku naisia. Sellaisia miehiä ei oikeasti ole olemassakaan. Miehet hyväksyvät kaikenlaiset, kaikenkokoiset ja kaikennäköiset ihmiset. Miehet eivät hauku ketään. Vain naiset kiinnittävät huomiota toisten naisten lihomiseen ja rupsahtamiseen. Naiset ovat pahoja ja julmia. Nainen on naiselle susi.

Näin sanotaan aina jokapaikassa. Eikö se olekaan totta? Miehetkö muka haukkuisivat naisia? En usko!

Päivät naurut 😀

Miehet haukkuvat naisia joka puolella!

Jopa oma aviomieheni. Hän pihtasi kerran seksiä 2 kk ja kun kysyin lopulta syytä, sanoi, että olen niin lihava ja ruma, ettei halua. Painoindeksini oli 21 ja kävin salilla 5 krt viikossa ja pitkät vaaleat hiukset jne. Ja moni muu mies tuntuu tykkäävän ja yrittää iskeä, oma vaan ei.

Vierailija
16/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivät naurut 😀

Miehet haukkuvat naisia joka puolella!

Jopa oma aviomieheni. Hän pihtasi kerran seksiä 2 kk ja kun kysyin lopulta syytä, sanoi, että olen niin lihava ja ruma, ettei halua. Painoindeksini oli 21 ja kävin salilla 5 krt viikossa ja pitkät vaaleat hiukset jne. Ja moni muu mies tuntuu tykkäävän ja yrittää iskeä, oma vaan ei.

Niinhän lainaamassasi viestissä juuri sanotaan. Sarkasmi taisi mennä sinulta ohi?

Vierailija
17/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo ei vaikuttaisi omaan itsetuntoon mitenkään, tuntuu käsittämättömältä miten jotakuta voi kiinnostaa noin paljon muiden ulkomuoto. Kuulostaa aika negatiiviselta ja sisäisesti rumalta ihmiseltä.

Vierailija
18/30 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en alkanut seurustelemaan miehen kanssa joka pisteytti naisia.. Kuka sellaisen ääliön haluaisi? Äitisi on 7 ja siskosi 8 ja serkkusi 6, kummisi 5....

Vierailija
19/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haukkuu kans muita. Mua kehuu vain.

Esim intialaiset naiset on oksettavia.

Ja vammasista ihmistä myös sano kerrran jotain et joutaskai nuokin mullan alle tms.

En ymmärrä kun hän on muuten minusta hyväsydäminen.

Veikkaan että itsetunto ongelmat. 

Sanon kyllä aina hänelle et ei toisista ihmisistä noin puhuta.

Vierailija
20/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehesi koulutustaso? Onko taloudellisia huolia? Yleensä noita asioita kompensoidakseen ihmiset tekevät numeron painosta ja ulkonäöstä. Mies on kuitenkin kai itse hoikka? Se voi olla ainoa asia, josta mies on itsessään ylpeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi