Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi halvattu mikä kampaamokäynti

Vierailija
10.11.2017 |

Hiukseni oli kasvatettu lapaluiden alle ulottuviksi. Pyysin kerrostetun, v-muotoon leikatun rikotun latvalinjan mallin, ja ehdottomasti missään tapauksessa ei lyhennystä pituudesta. Ja kerroin, että inhoan varsinkin elovenatyyppistä tasakampausta.

Kampaaja lyhensi pituudesta 20 cm! Ja leikkasi tasapitkän mallin! Eikä suostunut tekemään kerroksia! Mitä halvattua? En nukkunut tuolissa vaan huomatessani, mitä hän teki, kerroin, mitä siis toivon, ja kun leikkasi tasapitkää, sanoin, että ei tasapitkää vaan v-malli. Ja leikkasi pituudesta järkyttävästi! Siis koko malli on aivan päinvastainen kuin toivoin.

Sanoin siinä olevani itkun partaalla ja pyysin korjaamaan edes loppuja sen suuntaiseksi kuun olin pyytänyt, mutta hän ei suostunut. Veloitti täyden hinnan. Paikalla oli liikkeen omistaja ja pyysin jonkun muun kampaajan korjaavan työnjälkeä, muttei sekään onnistunut.

En todellakaan, tietenkään enää koskaan mene ko. kampaamoon. Mutta se on laiha lohtu nyt, kun on kauheat rumat töpöhiukset. Olin kasvattanut niitä kaksi vuotta! Itkisin ellen olisi niin vihainen. Mikä vaivaa tuollaista kampaajaa?!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi v-muotoon leikatut rikotut latvat?

Olet missannut tarinan pointin.

Vierailija
22/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun lyhyisiin hiuksiin on aina saatu menemään vähintään 30 min, usein tuntikin jos en ole muutamaan kuukauteen muistanut käydä (hiukset kasvaa muuten ihan memmertin nopeasti). Mulla on jonkinlainen malli hiuksissa, koneella ei voi ajaa - selittääkö tämä eron?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tukkaa. Se kasvaa takas.

Vierailija
24/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttä se, että jos menen kampaajalle tosi pitkien hiusten kanssa ja sanon että haluan max. olkapäille olevan polkan ja värjäyksen. Kampaaja tietysti leikkaa ensin karkeasti paljon pituudesta tukkaa pois ja vasta sitten alkaa värjätä hiuksia ja lopuksi se oikea muotoleikkaus. Eli miksi tuosta toimenpiteestä veloitetaan pitkien hiusten mukaan? Joo, olihan mulla pitkä tukka sisään astuessa mutta eihän se värjää tai muotoile pitkää tukkaa kun napsaisee sen heti aluksi lyhyemmäksi. Eikö pitäisi velottaa halvemman taksan mukaan eikä niiden pitkien?

Nauratti vaan tämä viime käynnin jälkeen.

Vierailija
25/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair only kirjoitti:

Ei kukaan halua maksaa siitä että joku tuhoaa omat hiukset.

Vierailija
26/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair only kirjoitti:

Kasvaa tietysti mutta mä ainakin voin myöntää että on se aika kamalaa viettää useampi kuukausi hiuksilla jotka saa sut näyttämään ihan hirveältä ja hävettää mennä edes kauppaan.

Vierailija
27/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa voi vaihtaa, vaikka joka kerta. Kun se luottokampaaja löytyy, tietää että hyvästä kannattaa maksaa ☺

Vierailija
28/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pilattu hiukset. Pakko pitää vain ponnarilla. Näytin vielä sille aivovammaselle kampaajalle mihin asti leikataan. Leikkas varmaan 10 cm ylimääräistä. Leikkasi viel silleen, että mun piti olla leuka rinnassa. Ei leikannut yhtään muutenkaan miten olin sanonut. Hiukseni ovat paksut eivätkä mitenkään huonokuntoiset.

Lähtiessä huomasin, että meillä kampaajan kanssa täysin sama malli hiuksissa.

Onneks noi idiootit ei ole lääkäreitä " päätin amputoida polveen asiti, vaikka vain varvas piti poistaa"

Vierailija
29/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that kirjoitti:

Kampaajaa voi vaihtaa, vaikka joka kerta. Kun se luottokampaaja löytyy, tietää että hyvästä kannattaa maksaa ☺

Joo voi vaihtaa ja pilaat monta kertaa hiuksesi, ennen kuin löydät sen luottokampaajat. Mulla luottokampaaja muutti toiseen kaupunkiin. Taas saa v..u arvuutella noiden ammattitaidottomien hullujen kanssa. Mulla paksut hiukset ja ei moni vaan osaa. Aina sitä vitun huokailua. Yheltä tippui monta kertaa sakset lattialle?!

Vierailija
30/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin pilalle mennyt kampaajareissu, joita itselleni on ehtinyt kertyä jo ihan liikaa. Mulla on paksut ja taipuisat hiukset, joita pitää ohentaa ja rikkoa oikein urakalla, jotta näihin saa näkyviin edes jonkinlaisen mallin. Suomalaiset kampaajat eivät järjestäen osaa käsitellä tätä hiuslaatua, ja sitten palataankin itku kurkussa kotiin kun on tumpeloitu jotain kerroksia tai leikattu (liian lyhyt) tasapitkä malli vaikka ihan muusta ollut puhetta. Tälläkin hetkellä kasvatan tukkaa, kun viime kampaajakäynnillä lähti ainakin 15cm sovittua enemmän, kun kampaaja yritti kai leikata taipuisuutta pois. Ärsyttää, kun ihan hirveä malli päässä, mutta enpä tiedä kenellä uskaltaisi enää käydä korjauttamassa, kun aina tulee ihan hirveetä segundaa.

Vierailija
31/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans pilattu hiukset. Pakko pitää vain ponnarilla. Näytin vielä sille aivovammaselle kampaajalle mihin asti leikataan. Leikkas varmaan 10 cm ylimääräistä. Leikkasi viel silleen, että mun piti olla leuka rinnassa. Ei leikannut yhtään muutenkaan miten olin sanonut. Hiukseni ovat paksut eivätkä mitenkään huonokuntoiset.

Lähtiessä huomasin, että meillä kampaajan kanssa täysin sama malli hiuksissa.

Onneks noi idiootit ei ole lääkäreitä " päätin amputoida polveen asiti, vaikka vain varvas piti poistaa"

Lääkäritkin tekee heikkoa jälkeä jatkuvasti.

Vierailija
32/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni perusteella sanoisin, että noin joka toinen kampaaja pystyy/suostuu tekemään sen mitä pyydetään. Minulla on välillä nyrhitty 15 cm liikaa pois ja välillä kieltäydytty leikkaamasta haluamaani lyhyttä mallia. Nykyisiin hyvin pitkiin hiuksiini koskee saksilla vain minä itse. Saa sen mallin jonka haluaa ihan ilmaiseksi. Mutta olen pahoillani kaikkien niiden puolesta, joilla on varaa ja motivaatiota käydä kampaajalla, ja tuloksena on mielivaltaista kuraa.

Vierailija
33/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi vaihtaa ja pilaat monta kertaa hiuksesi, ennen kuin löydät sen luottokampaajat. Mulla luottokampaaja muutti toiseen kaupunkiin. Taas saa v..u arvuutella noiden ammattitaidottomien hullujen kanssa. Mulla paksut hiukset ja ei moni vaan osaa. Aina sitä vitun huokailua. Yheltä tippui monta kertaa sakset lattialle?!

Mulle kävi sama! Eikö kampaajat ymmärrä, että niiden asiakkaiden elämä on kampaajan varassa? Miten ne kehtaakin muuttaa pois!

Onneksi kampaajaksi opiskellut (ja myöhemmin elämässään eteen päin päässyt) sukulainen osasi neuvoa uuden kampaajan. Olisi ihan viheliäistä joutua kokeilemaan loputtomasti. Olen niin onnellinen, että sain kertalaakista taitavan kampaajan yhteystiedot. Olen jo viitisen vuotta käynyt tällä nykyisellä ja varmaan käyn kunnes hän jää eläkkeelle. Luottokampaajasta ei luovuta!

Vierailija
34/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kampaamokokemukset ovat kaikki olleet juuri tuollaisia ja nyt olen lopettanut ko. palvelujen käytön kokonaan. Mieheni tasoittaa latvat silloin kun tarvetta on ja jälki on aina sitä mitä toivoin.

Vierailija
35/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten selviäisin ilman luottokampaajaa. Minulle hiukset eivät ole mikään elämää suurempi juttu ja usein en edes tiedä mitä haluan, kun menen kampaajalle! Mutta tämä ei ole ollut koskaan ongelma. Aina se kampaaja on osannut kysellä sopivasti ja ehdotella ja aina olen päässyt sieltä pois kivojen hiusten kanssa. Tarvitsen juuri tällaisen kampaajan, joka osaa suhtautua siihen, että mulle se kampaamossa käynti ei ole mikään hehkuteltava juttu vaan pakollinen kuvio niin kuin hammaslääkärin tarkastus. Ja sulattaa senkin, etten osaa riemukkaana hehkuttaa kauniita hiuksia käynnin lopussa, kun ne hiukset ei ole mulle juttu ja tärkeintä on että ne on siistin näköiset. 

Ja sitten kun haluaa vaihtelua ja alkaa kasvattaa lyhyestä pidempää, hän osaa leikata mallin niin että se näyttää fiksulta siinä kasvatusvaiheessakin. 

Jos löydätte itsellenne tällaisen kampaajan, niin älkää päästäkö häntä näkyvistänne!

Vierailija
36/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kehutulla kampaajalla ja sanoin että alaselkään ulottuvasta tukasta max 10-15 cm kuivat latvat pois niin vetäisi reippaasti yli 20cm niksnaks. Sanoin ettei viivasuoraa linjaa latvoihin vaan kerrostettua latvaa. No, tikkusuora polkka päässä ulos.

Kävin toisella kampaajalla pari päivää myöhemmin pyytämässä ihan vain pelkän latvan kerrostusta, pituudesta ei yhtään pois ellei ole pakko. Sanoi ettei onnistu mitenkään tällaiseen tukkaan, veti sitten vielä viitisen senttiä veks ja viivasuora linja jälleen.

Kolmannella kerralla viikon sisään osui napakymppiin, tänä ihana kolmas kampaaja ihmetteli miten voi olla mahdollista ettei muka mitenkään "onnistu kerrostus". 5min ja tukka oli täydellinen, toki kolme kampaajakertaa verotti lompakkoa mutta oli se kumma ettei kerralla saatu kuntoon!

Toki olisi kahden ekan kohdalla pitänyt valittaa mutta perus suomalainen tuppisuu ei saanut suutaan auki valmiin tukan nähdessään että siinä mielessä oma vika.

Vierailija
37/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa mikä kampaamo? Tällaista ei pitäisi pitää salassa.

Vierailija
38/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös lopetin kampaajalla käynnin kun Aina leikkasi tuplasti sen mitä pyysin nyt leikkaan itse omat hiukseni.

Pidän pitkät hiukset ja leikkaan sentin joka kuukausi hyvin pärjää ponnarilla ja nutturalla

Vierailija
39/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin leikkaamaan itse omat hiukseni, jälki yhtä hyvää kuin kampaajalta ja saan juuri sellaiset kuin itse haluan. Suosittelen.

Vierailija
40/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja luottokampaajalla on välimatkaa 1600km. Onko palstan ennätys?? :D Muilla en suostu käymään.