Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi halvattu mikä kampaamokäynti

Vierailija
10.11.2017 |

Hiukseni oli kasvatettu lapaluiden alle ulottuviksi. Pyysin kerrostetun, v-muotoon leikatun rikotun latvalinjan mallin, ja ehdottomasti missään tapauksessa ei lyhennystä pituudesta. Ja kerroin, että inhoan varsinkin elovenatyyppistä tasakampausta.

Kampaaja lyhensi pituudesta 20 cm! Ja leikkasi tasapitkän mallin! Eikä suostunut tekemään kerroksia! Mitä halvattua? En nukkunut tuolissa vaan huomatessani, mitä hän teki, kerroin, mitä siis toivon, ja kun leikkasi tasapitkää, sanoin, että ei tasapitkää vaan v-malli. Ja leikkasi pituudesta järkyttävästi! Siis koko malli on aivan päinvastainen kuin toivoin.

Sanoin siinä olevani itkun partaalla ja pyysin korjaamaan edes loppuja sen suuntaiseksi kuun olin pyytänyt, mutta hän ei suostunut. Veloitti täyden hinnan. Paikalla oli liikkeen omistaja ja pyysin jonkun muun kampaajan korjaavan työnjälkeä, muttei sekään onnistunut.

En todellakaan, tietenkään enää koskaan mene ko. kampaamoon. Mutta se on laiha lohtu nyt, kun on kauheat rumat töpöhiukset. Olin kasvattanut niitä kaksi vuotta! Itkisin ellen olisi niin vihainen. Mikä vaivaa tuollaista kampaajaa?!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläri! Itse en uskalla mennä kampaajalle, koska joka ikinen kerta tulee huudot huonokuntoisista hiuksista ja ei-toivottu lopputulos. Siksi mulla on pitkät hiukset, joita kaveri joskus tasoittaa. :/

Vierailija
2/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ymmärtänyt mikä on v-muoto/v-malli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi v-muotoon leikatut rikotut latvat?

Vierailija
4/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei ymmärtänyt mikä on v-muoto/v-malli?

Kehitysvammainenkin ymmärtäisi.

Vierailija
5/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksoit?

Vierailija
6/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se kampaaja

Vierailija
7/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa partureista ja kampaajista, kuten muistakin ammattilaisista, on työssään keskinkertaisia tai peräti huonoja.

Kävin juuri tänään parturissa, enkä ole kovin tyytyväinen, vaikka tulos ei ollutkaan aivan surkea kuten edellisellä kerralla.

Vierailija
8/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun muoti on tasapitkää suosiva niin ei kaikki kampaajat ilmeisesti kykene leikkaamaan epämuodikasta. Työ on käyntikortti. En kuitenkaan itsekään ymmärrä sitä, asiakashan sen päättää.

Vierailija
9/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin ja mun päähän tässä on kyseessä, joten itse niistä hiuksista täytyy pitää.

Erityisen masentavaa, kun menin kampaajalle siksi, että tunsin itseni niin rumaksi ja väsyneen näköiseksi ja toivoin piristystä oloon. Ja tuli paljon rumemmaksi kuin olo ennen kampaamokäyntiä.

Ap

Vierailija
10/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luuli, että V-muoto toisinpäin, siten kuin polkkatukassa, että pitenee sivuilta eteenpäin.

Vierailija
11/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin, leikkasiko kampaaja hiuksiin sen veen väärinpäin?

Vierailija
12/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan leikkasi tasapitkän polkkatukkamallisen tukan.

Ei siis kerroksittain eikä edestä taakse pitenevänä kuten pyysin.

Ap

Vierailija
13/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta. Missä tapahtui?

Vierailija
14/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että jos kampaaja itse ei pidä v-mallin hiuksista se saa leikata jotain täysin asiakkaan toiveiden vastaista?

Vierailija
15/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin uudessa kaupungissa kampaajalla, jossa hinnastossa on aikaveloitus. Mun lyhkäisiä ohuita hiuksia leikkasivat kummasti 35 minuuttia. No en jaksanut valittaa, mutta kun kävin entisen kaupungin vanhalla kampaajalla, hänellä oli huuli pyöreenä että ei voi olla totta, tahallista hidastelua vai oliko opiskelija. Ei ollut opiskelija. Oma entinen kampaaja leikkaa vartissa ja silloinkin ehditään rupatella. Vartti on varattu aikaa ja hän veloittaa 25 euroa. Tuon edullisempaa en ole saanut missään.

Vierailija
16/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran löytää hyvän kampaajan (joita on oikeasti vähän!) pitää sitä kultaakin kalliimpana. Luojan kiitos mulla on ollut jo useamman vuoden sellainen, ja kun sinne menee tietää että voi luottaa rauhassa.

Vierailija
17/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,sinuna ottaisin yhteyden kuluttajaasiamieheen,sinua kohdeltu todella rumasti,ihmeellistä käytöstä kun kampaamon omistajakaan ei asiaan puuttunut,vieläkään ei ole myöhäistä saada korvausta,ja todisteena sinulla on oma pääsi,sinuna en korjaisi sitä ennenkuin on valokuvia ja todistaja,eikö kukaan muu asiakas  sanonut mitään,itselleni käynyt ihan samoin,mutta annoin kyllä kuulua,sanoin että jollei siis tajunnut mitä tarkoitan,olisi sanonut,olin todella vihainen.

ja sinulle joka sanoit että kommentoi kampaaja hiusten kuntoasi,se on sinun hyväksesi,minullekin on sanottu ettei suostu tekemään  mitään ennenkuin hiukset kunnossa,minulla sairauden takia,ja lääkkeiden joita joudun syömään,,

nyt tukka on alaselkään,ja mietin menoa erikoispermanenttiin,korkkiruuvikiharat!

ai niin,kerran kun opiskelija teki permanenttini,omistaja kertoi että saan uuteen ajan,en nyt muista mikä vika oli,ilmaiseksi.

Vierailija
18/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kampaajakäynnit jää historiaan.

Elettiin 80-lukua. Mulla oli aika pitkä ja paksu tukka. Halusin sen muodinmukaiseksi kerrostetuksi kiharapehkoksi, nuori likka kun olin.

Tukan leikkasi äitini tuttu, kotikampaaja, jonka tyylikäsitys ja koulutus oli 30 vuoden takaa. Niin että hän osasi leikata 60-luvun tyyliin. Ei silloin kerrostettu. Lähdin itku kurkussa kotiin, tukka oli hirveää tönkkösilppua. Nyrhitty joka puolelta klaniksi, paitsi pitkät niskahaivenet, jotka käskin leikkaamaan pois nekin.

Oli tosi kiva mennä kouluun seuraavana päivänä.

Vierailija
19/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lyhyt tukkani oli selvästi takaa vinoon leikattu.

Huomasin kotona ekan pesun jälkeen. Menin näyttämään tukkaani kampaajalle pyytäen että hän leikkaisi sen suoraan. Hän pöyhi tukkaani puolelta toiselle ja sanoi ettei se ole vinossa, musta vaan tuntuu. Lähdin pois nolona.

Kun menin seuraavan kerran tukanleikkuuseen, eri kampaajalle tietysti, hän vetäisi pari kertaa kammalla, ja sanoi:

- Täähän on ihan vino!

Vierailija
20/49 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ikävä Katjaa.