Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä

Isä ilman oikeuksia!
10.11.2017 |

Isänpäivä! Meille eronneille isille ehkä vuoden raskain päivä.Ja miksi? Ainahan ei se syy ole yksin miehessä kuten tässä minun tapauksessa.Minulla on kaksi alaikäistä lasta joita rakastan yli kaiken ja pidän huolta kaikin tavoin että he tuntevat sen kun rakastetaan ja välitetään.Mutta kun tähän kuvioon astuu mukaan ex,viina ja juhliminen niin helvetti on valmis alkamaan.Minun kuvio alkoi että sain syytteen lasten pahoinpitelystä(aiheeton)mutta kun äidin piti saada rahaa alkoholiin ja juhlimiseen niin lapset oli pakko saada itselleen.Kolme vuotta ennen eroa ex-vaimoni lähti joka vkl juhlimaan pe-su.Minä itse hoidin lapset,kodin pyykit ym:Tämä pahoinpitely syyte joka minua kohtaan nostettiin sen vuoksi että ex sais lasten huoltajuuden.Poliisin tutkija puuttui asiaan ja tämä leikki kaatui täysin mutta mitä siitä seurasi minulle ja lapsille.Sosiaalityöntekijä vei minulta kaikki oikeudet tavata tai ottaa mitään yhteyttä lapsiin ja lapset vietiin äidille asumaan äidille jolla oli alko ongelma ja juhliminen se asia nro1.Oikeuden kautta sain tavata lapsiani mutta siihen meni 45vuorokautta.Kaiken tämän kukkuraksi sain ikuisen muiston tästä asiasta vaikka tiesin että olen syytön pahoinpitelyyn ja olen vielä täysin raitis mies mutta huono isä verrattuna äitiin.Se mitä kannan lopun elämäni mukana olen ikuisesti lastenhakkaaja ja lisäksi tästä kovasta henkisestä paineesta johtuen sain kaksi kertaa aivoverenvuodon menetin terveyden, työpaikan ja varmaan menetän vielä kodin koska rahaa ei ole.Nyt kun lapset ovat olleet siellä äidillä on alkanut ongelmat lapsilla niin koulussa kuin vapaalla.Kotona ei aina ole ruokaa ja puhtaat vaatteet ovat olisi juhlaa.Lapset kärsivät tilanteesta paljon mutta äidin mielestä kaikki on hyvin jopa viiden lastensuojelu ilmoituksen jälkeen ja ne eivä kaikki ole minun tekemiä sosiaalitoimen mukaan lapsilla ei ole mitään hätää vaikka lapset ovat itse tuoneet asian esille että haluaisivat pois äidin luota koska äiti ei välitä.Sosiaalityöntekijä ei etes viitsinyt käsitellä asiaa eikä ilmoituksia vaan minä jälleen sain kaiken paskan niskaan ja olen ollut tyhjään huolissani ja vaikka myös koulusta on tullut huolen aiheita.En voi asialle enempää koska olen vaan se rakastava isä joka ei saa ohjata omia lapsiaan.En enää ihmettele miksi täällä 100-vuotiaassa Suomessa on asiat näin huonosti.KUKAAN EI VÄLITÄ KETÄÄN EI KIINNOSTA.. Yhteishuolto mitä se oikeasti tarkoittaa? (Toinen vanhempi nostaa tuet että olisi hauskaa ja se toinen maksaa kaiken se ilon vaikka ulosoton kautta sitä on yhteishuoltajuus Suomessa).Kahden pienen lapsen isä jolla ei ole mitään oikeuksia pitää lapsistaan huolta kiitos sosiaalihuollon...Hyvää Isänpäivää 2017 Rakastakaa lapsia kaikesta huolimatta ne ovat syyttömiä kaikkeen aikuisten tuottamaan pahaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex kävi heti hankalaks. se kosti eron lapsilla. jarrutti kaiken jne. elän omaa elämää jo ilman lapsia. tiedän et olen raaka. en vaan jaksanu tapella. ite oon asian käsitelly jo ja jatkan elämääni.

Vierailija
2/2 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! ymmärrän täysin tuon että jatkaa vaan elämää ja ei se tarkoita että pitää olla raaka joskus vaan on parempi antaa olla kun ei vaan jaksa.Itselläni vaan lapset kaipaa isää(minua) niin paljon että on pakko taistella niitten vuoksi vaikka tiedän että kun vastassa on tuulimylly armeija niin ei ole helppoa.Mutta kaikesta huolimatta menemme eteenpäin.Hyvää isänpäivää kaikille isille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla