Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi vuoden kokonaisveroprosenttini 48,25%

Vierailija
10.11.2017 |

Eli palkasta jää käteen 51%. Puolet. Lämmittää kivasti kaikki ne ylityötunnit kun valtio vie kaiken. Varsinkin nyt kun mieheni on vielä työtön.

Voitaisiinko jo siirtyä perheverotukseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä avauksia, että heitetään jokin näennäinen asia ja siihen täky kylkeen (tässä tapauksessa perheverotus) ja sitten ei enää vastata jos kysytään tarkennusta aloitukseen.

Vierailija
22/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 1480 ansiosidonnaisesta 28% veroa. Laskeppas paljonko tuosta jää käteen. 

Toisten rahoja on aina helpompi antaa pois kuin omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on kuukausitulot ja mitä sulla jää käteen?

Miehesi saa valtiolta tuloja eli sun maksamat verot palaavat osin sitä kautta talouteen.

Ei valtio vie kaikkia sun ylityöpalkkoja.

Vierailija
24/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinua verota kunta enemmän kuin valtio, eli valtio ei suinkaan vie kaikkea.

Aina voi tehdä vähemmän töitä tai koettaa vaihtaa huonommin palkattuun, jos veroprosentti rassaa. Tai jopa heittäytyä kokonaan tukien varaan, jollon ainakin on nettosaaja verotuksessa.

Eli olisit onnellinen, että teistä ainakin toisella on vielä työpaikka.

Vierailija
25/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä olen yrittäjä. Arvaapa miten paljon minun tuloistani menee erilaisiin veroihin ja maksuihin?

Minulla ainakin yrittäjänä merkittävästi vähemmän kuin vastaavat tulot saavalla palkansaajalla. Otan kolme tonnia liksaa, jolloin ansiotuloveroprosentti on vielä matala. Sitten loput otan verottomasti osinkoina omaan holding-yhtiöön, jossa sijoitan varat. Sitten nostelen tarpeen mukaan verottomia osinkoja holdarista. Tähän päälle lain sallimissa rajoissa lätkämatsit sun muut edustuskuluiksi, niin hyvin menee.

En tiedä, mitä ihmettä sinä teet, jos olet verotuksellisesti ap:ta tai muita palkansaajia huonommassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi