Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tai nainen - Mitä olet aina halunnut pitkäaikaiselta kumppaniltasi, mutta et ole kehdannut pyytää?

Vierailija
10.11.2017 |

Pitkässä parisuhteessa luulisi että ne salaisimmatkin fetissit aukenee. Tai sitten ei. 12 avioliittovuotta ei ole saanut minua vieläkään kertomaan vaimolleni että vaikka nautin strap-on -hetkistämme valtavasti, haluaisin täydentää niitä vielä pukeutumalla naiseksi. Jo strap-onin ottaminen puheeksi joitain vuosia sitten oli korkea kynnys, mutta tämä tyttöily saattaa jäädä ikuiseksi salaisuudeksi...

Mitäs vastaavia teillä on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileluja & asuja. Roolileikit ja alistaminen. Sitominen. M33

Vierailija
2/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä en kahtaa pyytää. Haluaisin kokeilla mutta mies ei ole tehnyt aloitetta siihen suuntaan. Ja olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin eturauhashierontaa. Sormella tai sauvalla. Vielä suikkarin kanssa niin olisin taivaassa. En vain saa pyydetyksi. Luuleekohan vaimo homoksi jos pyydän peppuun toimintaa?

M34

Vierailija
4/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi 3:selle.

M31

Vierailija
5/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksiä en kahtaa pyytää. Haluaisin kokeilla mutta mies ei ole tehnyt aloitetta siihen suuntaan. Ja olen nainen.

Miksi et? Eihän tuossa ole mitään noloa tai hävettävää. Varmasti mies ilostuu :D

Vierailija
6/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppaa. M+M+N.

Oma vaimo ja joku hyvännäköinen, hyvällä kropalla, peniksellä ja huumorintajulla varustettu tuntematon mies, jossain lomamatkalla. Tutustuttais jossain baarissa. Hän ja minä tanssitettais vaimoa vuorotellen, nautittais illasta, kutsuttais meidän hotellihuoneeseen jatkoille. Siellä ensin aloittaisin itse vaimoni suutelemisen ja sitten pyydettäisiin vierasta suutelemaan vaimoni kanssa. Siitä sitten vaatteet vähenisivät pikku hiljaa, vuorotellen ja yhdessä vaimoa suudellen ja kosketellen. Vaimo saisi olla se kuningatar, jonka nautinto ja tyydytys on meidän tehtävämme. Sitten mentäis yhdessä suihkuun, jossa pesisimme vaimoni ja hän meidät. Oi sitä saippuoitujen kehojen toisiinsa kosketusta kuumien ja kiihkeiden suudelmien kera. Sitten menisimme sänkyyn, jossa meno vaan yltyisi entisestään. Suuseksiä vaimolle ja hän meille ja lopulta kyljellään lusikassa vieras hurmuri saisi työntyä vaimoni sisälle takaapäin minun samalla häntä silmiin katsoen, suudellen ja hänen klitoristaan hieroen. Tästä voisi valuttaa itsensä alaspäin ja antaa suuseksiä vaimolle samalla kun vieras panisi ja suutelisi häntä lusikassa takaapäin (vaimo kääntäisi päänsä taaksepäin ja vaihtaisi ahnaita suudelmia hänen kanssaan samalla minun tukkaani haroen). Sitten olisi minun vuoroni. Vieras edelleen lusikassa hänen takanaan ja minä edessä. Liu'uttaisin hetken terskaani hänen häpyhuuliensa välissä ennen kuin työntyisin hänen sisälleen. Vaimoni runkkaisi samalla vierasta käsi selkänsä takana ja vuorotellen suutelisi meidän molempien kanssa. Vieras toisi kätensä vaimoni klitorikselle ja hyväilisi samalla kun panisin häntä. Sitten vieras saisi tulla lähetyssaarnaajaan vaimoni päälle, nostaa hänen jalkansa olkapäilleen ja ottaa vaimoni kunnolla, kunnes laukeaisi vaimoni sisälle samaan aikaan vaimoni tullessa, kiimaisesti suudellen. Minä tästä kaikesta kiihottuneena runkkaisin kulliani ja laukeaisin heidän molempien päälle samaan aikaan heidän kanssaan. Tämän jälkeen makaisimme raukeina yhdessä kasassa, ihanassa jälkitunnelmassa, täysin tyydytettyinä ja hikisinä, naureskeltaisiin ja fiilisteltäisiin sessiotamme. Lopulta vieras poistuisi, jättäisi pyynnöstämme puhelinnumeronsa meille ja pääsisimme vaimon kanssa nukkumaan. Parin päivän päästä sovittaisiin uudet ihanat panotreffit..

Tommonen ois aika jees :) jos vaan kehtais pyytää ja sais vaimon joskus suostumaankin moiseen. Olisi unelmien täyttymys.

*Aviomiehesi

Vierailija
7/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli pyytää vaimoa jättämään sukkahousut jalkaan kun tulee sänkyyn. En sitten kuitenkaan uskalla pyytää kun varmaan ajattelee että olen jotenkin perverssi. Kerran yhdelle eksälle ehdotin sukkahousuja sänkyleikkiin vaan sain kuulla olevani sairas perverssi joten on jäänyt pienoinen trauma aiheesta...

Vierailija
8/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kolmen kimppa sopis mulle! ihana fantasia! kunpa sais joskus omaa ja vierasta samassa sängyssä! ;)

t. hieman perverssi vaimoihminen

Vierailija
9/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea olen kehdannut pyytää mutta kaikkea en saa. Toisaalta jos toinen ei siitä nauttisi niin eihän se sitten itseäkään kiihottaisi. Silti surullista kun tietää mitkä asiat nostaisi minut nautinnon huipulle enkä saa.

Vierailija
10/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Olisin valmis antamaan miehelleni ihan mitä vain. Hän on vain ihan vanilja.

Vierailija
11/17 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
12/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen pääseväni laukeamaan vaimoni rinnoille. Hän kammoaa spermaa yli kaiken joten en todennäköisesti koskaan pääse kokemaan tätä.

Vierailija
13/17 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kahtamiestä kurittamaan minua. Sitoisivat sänkyyn niin että saisin ottaa toiselta takaapäin, sen jälkeen että saisin piiskaa, nännejäni näykittäisiin, käsi pilluun. Kaikea kunnes olisin pyörtymässä, pitäisi lähes sanoa turvasana, mutta niinpaljon haluan että miehet eivät itse jaksaisi.n

Vierailija
14/17 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä tahtoisin kovin, mutta naiseni on kovin sulkeutunut seksin saralla..

Vierailija
15/17 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan olla aloittajan kanssa vähän samoilla linjoilla. On parikin kertaan melkein jo tullut suusta sanat "Saanko mäkin kokeilla noita stayuppeja", mutta sitten häpeä on ne sanat niellyt...

Vierailija
16/17 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laueta vaimoni pakaroille, kun otan hänet takaapäin. Ampuisin pakaroiden jälkeen selälle, niskaan ja siitä pään yli takkahuoneen klinkkerillä olevalle marmoripatsaan jalustalle.

Vierailija
17/17 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehitellyt mekaanisia apuvälineitä, esim. dildo kiinni akkuvääntimessä (joo, laitteessa on momentinsäätö ettei mene ihan hulluksi...). Tällä kun sorvaisee hanuriin niin omakin jorma herää kummasti.