Miestä ei seksi kiinnosta
Kommentit (56)
Voisikohan pieni paikanvaihdos auttaa? Veikkaan, että teillä oli kuumaa seksiä koko Aruban-loman ajan?
Vierailija kirjoitti:
Psyykkaa itsesi tuntemaan itsesi halutuksi ja sen arvoiseksi. Jos ei kiinnostu vieläkään, omapa on tappionsa.
Minun itsetuntoni oli ihan palasina ja mies flegmaattinen. Päätin, etten enää välitä hänestä ja pumppasin itseni täyteen positiivista energiaa tälläytymällä pitkästä aikaa ja keikisteklin ja tanssin peilin edessä kuvitellen flirttailevani jollekin, joka käy kuumana minuun ja yritin muistella ensirakastumisen tunnetta. Sitten ilmoitin miehelle, että minulle riitti.
Hän huomasi muutoksen minussa ja asenteessani ja teki täyskäännöksen ja käy taas kuumana minuun sekä molemmilla riittää virtaa arjen muihinkin juttuihin muutaman matalalentovuoden jälkeen.
Ihanasti onnistuit psyykkaamaan!
Onko sun itsetunto ollut perusteiltaan yleensä hyvä vai huono?
Mulla on huono ja toi psyykkaaminen on hirveän vaikeaa. Oikeastaan taidan psyykata joka päivä itseäni päinvastoin. Aina kun katson peiliin, ajattelen, että näytän kauhealta eikä minua voi enää kukaan haluta.
Pitäisi ottaa mallia sun onnistumisesta. Anna vielä vinkkejä oikein konkreettisesti, miten sen teit!
Se on vain valitettava totuus että näin vain joskus on, eikä niin harvoinkaan. Miestä ei vain kiinnosta eikä sytytä. Ei ole minkäänlaista halua.
Olen itse ollut naimisissa sellaisen miehen kanssa. Alkuun se ei niinkään haitannut kun elettiin ensihuumaa ja oli kivaa herätellä miehen halua ja keksiä kaikkea mukavaa. Vähitellen se alkoi kyllästyttää; jos en ollut itse tosi aktiivinen, mies korkeintaan rapsutteli vähän kyljestä, kääntyi pois ja alkoi kuorsata. Sitten sekin vähäinen kiinnostus hänen puoleltaan haipui pois.
Ja kyllä siitä puhuttiin! Tai minä yritin puhua mies huusi pää punaisena että en ole mikään Casanova! Sitä en toki odottanutkaan, vaan normaalia normaalein vietein varustettua ihmistä jota edes joskus, edes kerran kahdessa viikossa olisi kiinnostanut. Mutta ei.
Lopulta ilmoitin että aion erota. Mitä?? Mitä ihmettä?? Kaikki on niin hyvin ja sinä haluat erota! Mies meni tolaltaan. Pidin pääni ja hain avioeron joka aikanaan sai lainvoiman. Mies oli jonkin aikaa yksin, sitten lyöttäytyi yhteen erään eläkkeelle jääneen koulusiivojan kanssa. En halua olla ilkeä enkä tuomita tai muuta, mutta väkisin tulee mieleen, että se vanhempi (melkein kolme kymmentä vuotta eksää vanhempi) nainen ei ehkä niin välitä vaikka sängyssä ei mitään tapahdukaan. Tai sitten juuri reilusti vanhemmat naiset sytyttää, mene tiedä.
Minun elämääni hän kyllä vahti pitkään ja yritti tentata, turhaan. Karavaani kulkee, koirat haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
No ihan taatusti se ei viihdy sun kanssasi. Siitä olet varmasti samaa mieltä itsekin.
Eihän sen pakko ole mun kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa yhteystietojas, niin tuun panee sua joka rööriin. Mulla on valtavan iso kyrpä.
t. ISOkaluinen Mies
Tuletko minunkin luokseni? Vailla täälläkin.
Tässä se nyt taas nähdään. Minkäs sille voi, että yhdet miehet joutuvat hoitelemaan kaikki naiset. Muut eivät vaivaudu. Näilläkin naisilla olisi kilttimiehet kotona, joille olisi jatkuvasti tarjolla, mutta kun niitä ei kiinnosta, niin jännämiehet joutuvat tulemaan apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan taatusti se ei viihdy sun kanssasi. Siitä olet varmasti samaa mieltä itsekin.
Eikä sun sen kanssa.
Mutta siitä huolimatta olette sen kymmenen vuotta yhdessä roikkuneet ja sinä kirjoittanut tänne vähintään kerran kuukaudessa, että nyt otat eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan. Olet tänne sen sata kertaa tyytyväisenä kirjoittanut, että mies ei pysty eroamaan sinusta, koska ei kykene maksamaan sinua ulos firmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkaa itsesi tuntemaan itsesi halutuksi ja sen arvoiseksi. Jos ei kiinnostu vieläkään, omapa on tappionsa.
Minun itsetuntoni oli ihan palasina ja mies flegmaattinen. Päätin, etten enää välitä hänestä ja pumppasin itseni täyteen positiivista energiaa tälläytymällä pitkästä aikaa ja keikisteklin ja tanssin peilin edessä kuvitellen flirttailevani jollekin, joka käy kuumana minuun ja yritin muistella ensirakastumisen tunnetta. Sitten ilmoitin miehelle, että minulle riitti.
Hän huomasi muutoksen minussa ja asenteessani ja teki täyskäännöksen ja käy taas kuumana minuun sekä molemmilla riittää virtaa arjen muihinkin juttuihin muutaman matalalentovuoden jälkeen.
Ihanasti onnistuit psyykkaamaan!
Onko sun itsetunto ollut perusteiltaan yleensä hyvä vai huono?
Mulla on huono ja toi psyykkaaminen on hirveän vaikeaa. Oikeastaan taidan psyykata joka päivä itseäni päinvastoin. Aina kun katson peiliin, ajattelen, että näytän kauhealta eikä minua voi enää kukaan haluta.
Pitäisi ottaa mallia sun onnistumisesta. Anna vielä vinkkejä oikein konkreettisesti, miten sen teit!
Tuo on vähän kuin lasten mielikuvituskaveri tukemassa. Minulla siis on aika huono itsetunto ja elämässä ollut raskaita jaksoja. Onneksi kuitenkin myös niitä hyviä hetkiä siellä jossain välissä ja lisäksi olen pidetty ystäväpiirissä, se tukee itsetuntoa.
Minäkin olin siis ajautunut suohon, jossa olo ja itsetunto heikkeni päivä päivältä. Jos mies suhtautui jotenkin positiivisesti toiseen naiseen, menin henkisesti ihan raiteiltani. Yritin puhua siitä, mutta kun miehet nyt eivät vaan toimi niin. He keskimäärin ahdistuvat ja hakeutuvat poispäin, jos joku on hankala. Eivät he ole sellaisia hoivaajia, että he haluaisivat nostaa jonkun surkean naisen suosta ja tehdä siitä prinsessan.
No, tilanne ajautui siihen pisteeseen, ettei oloni olisi voinut enää paljoa kurjemmaksi mennä ja sisuunnuin. Päätin, että mies saa olla ja mennä, ei kiinnosta - keskityn itseeni, olen onnellisempi vaikka yksin kuin perässä kerjäämässä.
Useampana päivänä yksinollessa kaivoin päälleni jonkun ihan naurettavan virityksen, joka sai minut tuntemaan itseni nuoreksi jälleen ja kuuntelin samalla energistä musiikkia, ei mitään haikeita balladeja kaipauksesta ja luopumisesta. Mietin, millainen katse ja ilme minulla olisi, jos se valkoratsuinen ritari juuri nyt tulisi ovesta sisään ja hakisi minut mukaansa. Kuinka onnellinen ja iloinen ja sädehtivä olisin. Sain säihkettä silmiin ja ryhtiä suoremmaksi.
Sitäkin on väitetty, että voittajat luonnostaan nostavat kädet ilmaan (tuuletus) ja sama toimisi myös jossain määrin toisin päin. Tee voittajan eleitä - isoja liikkeitä kädet ilmassa, riemu kasvoilla - alat tuntea itsesi voittajaksi sen onnettoman itseensä käpertyneen ihmisen sijaan.
Jos mies nyt kehuisi jotain naista niin, että huomaisin sen kolahtavan itseeni, veikkaan etten murtuisi ja ahdistuisi siitä vaan voisin kokeilla ihan huumorilla heittää vastaavan jutun jostain hotista nuoresta miehestä ja katsoa miltä se hänestä tuntuu. Eikä hän tällä hetkellä edes tekisi sellaista, koska kohtelee minua juuri nyt oikein hyvin ja huomaavaisesti. MIehelle tekee ihan hyvää päästä aina välillä saalistusmoodiin, ei heitä kiinnosta itsestäänselvä eikä etenkään perässä roikkuva tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan. Olet tänne sen sata kertaa tyytyväisenä kirjoittanut, että mies ei pysty eroamaan sinusta, koska ei kykene maksamaan sinua ulos firmasta.
Olihan sillä vuosia aikaa ennen sitä erota ja kai se keinot keksisi mutta kun se ei halua erota.
Olet tyytymätön ihan kaikkeen miehessäsi.
Ei anna seksiä, kommunikaatio on joko murjottamista tai raivoamista ja komentelemista, on pihi, köyhä, sairas, työhullu, arvostelee ruokiasi, ei anna järjestää pojalle synttäreitä, kieltää sinulta alkoholinkäytön, baarissa käymisen ja herkkujen ostamisen ja vie kaiken muunkin ilon elämästä.
MIKSI väen vängällä haluat jakaa elämäsi juuri tämän miehen kanssa? Vastaus kiinnostaisi varmasti kaikkia palstailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan sillä vuosia aikaa ennen sitä erota ja kai se keinot keksisi mutta kun se ei halua erota.
Entä haluatko itse erota?
Vierailija kirjoitti:
Ei anna seksiä, kommunikaatio on joko murjottamista tai raivoamista ja komentelemista, on pihi, köyhä, sairas, työhullu, arvostelee ruokiasi, ei anna järjestää pojalle synttäreitä, kieltää sinulta alkoholinkäytön, baarissa käymisen ja herkkujen ostamisen ja vie kaiken muunkin ilon elämästä.
MIKSI väen vängällä haluat jakaa elämäsi juuri tämän miehen kanssa? Vastaus kiinnostaisi varmasti kaikkia palstailijoita.
Kun on taloudellinen pakko. Jos ei saa töitä mistään niin pakkohan se on jollain elää ja lisäksi meillä on nykyään paljon yhteistä mm lapsi joka on helpompi kasvattaa kaksin. Meillä mies vastaa lapsen urheilu harrastuksissa ja minä sitten muista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit tärkeimmän. Mies pakottaa ap:n asumaan homeisessa murjussa, johon ei voi päästää edes lapsen kavereita kylään, peseytymään kellarissa jossa on pakkasasteita ja nukkumaan yönsä kuhmuisella vuodesohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on taloudellinen pakko. Jos ei saa töitä mistään niin pakkohan se on jollain elää ja lisäksi meillä on nykyään paljon yhteistä mm lapsi joka on helpompi kasvattaa kaksin. Meillä mies vastaa lapsen urheilu harrastuksissa ja minä sitten muista jutuista.
Eli millä jollain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit tärkeimmän. Mies pakottaa ap:n asumaan homeisessa murjussa, johon ei voi päästää edes lapsen kavereita kylään, peseytymään kellarissa jossa on pakkasasteita ja nukkumaan yönsä kuhmuisella vuodesohvalla.
Kyllä täällä on muutama lapsen kaveri käynyt aina joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä on syyt teidän yhdessäoloon (pakko), niin turha kai kuvitella, että mies tuossa vielä seksiä haluaisi. Kunhan hampaat irvessä sinnittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millä jollain?
Vaikka tällä meidän yhteisellä yrityksellä. Ei mun taloudellista tilannetta ero parantaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ne kaverit eivät sitten voineet tulla sinne synttäreille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ne kaverit eivät sitten voineet tulla sinne synttäreille?
Ei tänne mahdu 10 poikaa yhtäaikaa.