Leggingsit ja kumisaappaat on lasten vaatteita! Miehet tän on tajunneet, miksei jo naisetkin?
Eipä näy miehiä kumisaappaissa kadulla, mutta naisia senkin edestä. Ja niiden kanssa vielä leggarit niin avot!
Kommentit (32)
Mä olen kävellyt kumppareissa Hesan keskustassa! Soittakaa muotipoliisi!
Pidä huoli vain omasta pukeutumisesta. Onko sulla lapsia? Jos heidän kuullen dissaat toisten vaatteita, niin opetat kiusaamaan vaatetuksen perusteella.
En ymmärrä miksi leggingsit on niin huonot mukamas, sukkahousut ok mutta sitä paksummat hyihyi. Ai niin mutta ne leggarit ei ole niin seksikkäät..
Ihmiset pukeutukoot kuten tahtovat. Jos itse et pidä legginseistä ja kumisaappaista, ei sinun niitä tarvitse käyttää.
Legginseihin en ota kantaa, mutta kumisaappaat ovat tarpeelliset myös aikuisille, eikä mikään lasten asuste.
Mun mielestä taas näyttää typerältä kun kaatosateella ei käytetä asianmukaisia kenkiä eli kumisaappaita. Niitä on aikuiseen makuunkin sopivia, ei ole pakko vetää jalkaan perus Nokioita jos ei tykkää.
Jos kumisaappaat ovat vain lapsille niin miksi niitä on aikuisten kokoja?
Miesten lapsellisuudesta saa kyllä kuulla mutta eipä miehillä näy mitään "hemulimekkoja" tai tonnien kenkiä koska sinkkiksissä on niitä mainostettu.
Minäkin kuljin Helsingissä kumisaappaissa, kun vettä tuli taivaalta solkenaan. Vaihdoin sitten töissä kävelykenkiin, jotka olisivat ulkona päästäneet veden läpi. Kuka tomppeli kulkee säähän sopimattomissa varusteissa muodin takia?
Kerroppa ap, mitkä kengät pitäisi sitten olla kaatosateella ettei varpaat kastu?
Missä määritellään kumisaappaat lasten kengiksi?????
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ap, mitkä kengät pitäisi sitten olla kaatosateella ettei varpaat kastu?
Kaupungissa kaatosateella selviät ihan tavallisilla umpinaisilla kengillä. Kumpparit ei kuulu kaupunkiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissa kaatosateella selviät ihan tavallisilla umpinaisilla kengillä. Kumpparit ei kuulu kaupunkiin!
Kävelykengät ja lenkkarit päästävät veden läpi. Kokeiltu on. Siinä nähdään sinun neuvojesi arvo. Kumisaappaat kuuluvat sadekeliin paikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelykengät ja lenkkarit päästävät veden läpi. Kokeiltu on. Siinä nähdään sinun neuvojesi arvo. Kumisaappaat kuuluvat sadekeliin paikasta riippumatta.
Ai sulla ei oo mitään umpinaisia nahkasia nilkkureita tai saappaita? Uskomatonta..
On tosi vanhanaikaista arvostella leggingsejä. Ne ovat tämän päivän perusvaatteita. Ei sen ihmeellisemmät kuin sukkahousutkaan, kun yläosana on pitkähelmainen paita tai mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala pilaamaan kenkiäni kaatosateessa vaan käytän kumisaappaita. Nahkakengistä menee vaan vesi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala pilaamaan kenkiäni kaatosateessa vaan käytän kumisaappaita. Nahkakengistä menee vaan vesi läpi.
Ei todellakaan mene! Ihan kun täällä satais sellasia määriä kuin jossain tropiikissa. Aivan normaalisateita ja todellakin pärjää nahkakengissä. Vai metsästätkö jokaikisen pienen lätäkön, jossa sitten huolella uitat kenkäsi..
Ai. Minä taas olen ajatellut asian niin, että juuri aikuiset valitsevat käytännöllisiä ja mukavia (ja tämän ei tarvitse tarkoittaa rumia) vaatteita itselleen ja lapsilleen. Sitten kun lapsesta tulee varhaisnuori ja hänelle tulee näyttämisen halu, alkaa joskus pitkällekin aikuisuuteen kestävä kausi, jolloin vuodenajasta ja olosuhteista riippumatta "kumisaappaat on tyhmiä", "toppahousut on junttivaatteet", "heijastimet on noloja" jne. Yleensä tämä loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun henkilö mahdollisesti itse saa lapsia eikä enää yksinkertaisesti jaksa kärvistellä säähän sopimattomissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä taas olen ajatellut asian niin, että juuri aikuiset valitsevat käytännöllisiä ja mukavia (ja tämän ei tarvitse tarkoittaa rumia) vaatteita itselleen ja lapsilleen. Sitten kun lapsesta tulee varhaisnuori ja hänelle tulee näyttämisen halu, alkaa joskus pitkällekin aikuisuuteen kestävä kausi, jolloin vuodenajasta ja olosuhteista riippumatta "kumisaappaat on tyhmiä", "toppahousut on junttivaatteet", "heijastimet on noloja" jne. Yleensä tämä loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun henkilö mahdollisesti itse saa lapsia eikä enää yksinkertaisesti jaksa kärvistellä säähän sopimattomissa vaatteissa.
Pointti on juuri siinä, että ei tarvitse kärvistellä. Kumisaappaat kuuluu metsään ja pihaleikkeihin sade/kurakelillä, mutta yksikään aikuinen ei niitä kaupunkiin tarvitse.
Usein näen kumppareita miehillä. Yleensä sellaisilla muutenkin järkevän ja vastuuntuntoisen oloisilla, fiksuilla, moderneilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Usein näen kumppareita miehillä. Yleensä sellaisilla muutenkin järkevän ja vastuuntuntoisen oloisilla, fiksuilla, moderneilla miehillä.
:-D
Naiset ovat tässä asiassa järkevämpiä. En minäkään kulje kaduilla kumisaappaissa, mutta kotipihassa sekä lähistöllä kyllä ja onpa mukava kävellä kun pysyy jalat kuivina vesisateesta huolimatta.