Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leggingsit ja kumisaappaat on lasten vaatteita! Miehet tän on tajunneet, miksei jo naisetkin?

Vierailija
10.11.2017 |

Eipä näy miehiä kumisaappaissa kadulla, mutta naisia senkin edestä. Ja niiden kanssa vielä leggarit niin avot!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä taas olen ajatellut asian niin, että juuri aikuiset valitsevat käytännöllisiä ja mukavia (ja tämän ei tarvitse tarkoittaa rumia) vaatteita itselleen ja lapsilleen. Sitten kun lapsesta tulee varhaisnuori ja hänelle tulee näyttämisen halu, alkaa joskus pitkällekin aikuisuuteen kestävä kausi, jolloin vuodenajasta ja olosuhteista riippumatta "kumisaappaat on tyhmiä", "toppahousut on junttivaatteet", "heijastimet on noloja" jne. Yleensä tämä loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun henkilö mahdollisesti itse saa lapsia eikä enää yksinkertaisesti jaksa kärvistellä säähän sopimattomissa vaatteissa.

Pointti on juuri siinä, että ei tarvitse kärvistellä. Kumisaappaat kuuluu metsään ja pihaleikkeihin sade/kurakelillä, mutta yksikään aikuinen ei niitä kaupunkiin tarvitse. 

Eihän niitä kaupungilla tämän logiikan perusteella tarvitse yksikään lapsikaan. Ovat silti ehkä maailman mukavimmat jalkineet imho.

Vierailija
22/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen trikoinen lapsekkaalla kuviollla varustettu kortsupipokin onneksi jää miehiltä vetämättä päähän. Ottakaa opiksi siinäkin, naiset! Vai ettekö mammahuuruiltanne pysty ajattelemaan järkevästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä taas olen ajatellut asian niin, että juuri aikuiset valitsevat käytännöllisiä ja mukavia (ja tämän ei tarvitse tarkoittaa rumia) vaatteita itselleen ja lapsilleen. Sitten kun lapsesta tulee varhaisnuori ja hänelle tulee näyttämisen halu, alkaa joskus pitkällekin aikuisuuteen kestävä kausi, jolloin vuodenajasta ja olosuhteista riippumatta "kumisaappaat on tyhmiä", "toppahousut on junttivaatteet", "heijastimet on noloja" jne. Yleensä tämä loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun henkilö mahdollisesti itse saa lapsia eikä enää yksinkertaisesti jaksa kärvistellä säähän sopimattomissa vaatteissa.

Pointti on juuri siinä, että ei tarvitse kärvistellä. Kumisaappaat kuuluu metsään ja pihaleikkeihin sade/kurakelillä, mutta yksikään aikuinen ei niitä kaupunkiin tarvitse. 

Eihän niitä kaupungilla tämän logiikan perusteella tarvitse yksikään lapsikaan. Ovat silti ehkä maailman mukavimmat jalkineet imho.

Ei tarvitsekaan. Tosin lapsilla on tapana hyppiä lätäköissä, mitä aikuisilla yleensä ei ole.. ei ainakaan keskellä kaupunkia.

Vierailija
24/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain lapset saisivat käyttää käytännöllisiä, säähän sopivia ja mukavia vaatteita?

Vierailija
25/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain lapset saisivat käyttää käytännöllisiä, säähän sopivia ja mukavia vaatteita?

Kuin monesta rautalangasta sulle pitää vääntää? Kaupunkiin ei tartte kumisaappaita näillä sateilla mitä meillä Suomessa on. Säähän sopivia kenkiä on muitakin. 

Vierailija
26/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kans ymmärrä kuka muka saa sukkansa märiks nahkakengissä stadissa? 

Vierailija
27/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin lämmöllä aattelin Berliinissä av-mammoja, kun useampikin mies käveli trikoissa ja hihattomassa. Berliiini vapaa kaupunki.

Vierailija
28/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin lämmöllä aattelin Berliinissä av-mammoja, kun useampikin mies käveli trikoissa ja hihattomassa. Berliiini vapaa kaupunki.

Berliini on ruma ja rähjänen kaupunki, ja miehet siellä on rumia. 

Vierailija
29/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa ap, mitkä kengät pitäisi sitten olla kaatosateella ettei varpaat kastu? 

Kaupungissa kaatosateella selviät ihan tavallisilla umpinaisilla kengillä. Kumpparit ei kuulu kaupunkiin!

Isäs ei kuulunu kaupunkiin kun sua teki.

Vierailija
30/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kävellyt kumppareissa Hesan keskustassa! Soittakaa muotipoliisi!

Pidä huoli vain omasta pukeutumisesta. Onko sulla lapsia? Jos heidän kuullen dissaat toisten vaatteita, niin opetat kiusaamaan vaatetuksen perusteella.

Ei ole, koska hän käyttää parasta mahdollista seksisuhteiden ehkäisykeinoa eli uliulia. :D

Vierailija
31/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa ap, mitkä kengät pitäisi sitten olla kaatosateella ettei varpaat kastu? 

Kaupungissa kaatosateella selviät ihan tavallisilla umpinaisilla kengillä. Kumpparit ei kuulu kaupunkiin!

Kävelykengät ja lenkkarit päästävät veden läpi. Kokeiltu on. Siinä nähdään sinun neuvojesi arvo. Kumisaappaat kuuluvat sadekeliin paikasta riippumatta.

Ai sulla ei oo mitään umpinaisia nahkasia nilkkureita tai saappaita? Uskomatonta.. 

Sinulla tulevat nuo ymmärryskyvyn rajat hälyyttävän nopeasti vastaan. Oletko ajatellut tehdä asialle jotain?

Vierailija
32/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu pilaamaan mun hyviä kalliita nahkakenkiä vesisateessa. Käytän ihan mielelläni kumppareita, vaihdan sitten töissä niihin "hienompiin" kenkiin. Ja veden välillä jopa sadetakin päälleni. Ei sekään kovin tyylikäs tai fiksu valinta ole jos joutuu menemään asiakastapaamiseen märissä vaatteissa ja kengissä.

Ja ulkoillessa, jopa ihan keskustassa käyn välillä lenkillä koiran kanssa, mikä sen parempi vaate kuin legginssit. Ja kumpparit jos sataa.

Ap saa ihan rauhassa kauhistella. Olen mielummin kuiva ja lämmin kuin lotkautan korvaani tuollaiselle.