Millainen mies haluaa jatkaa seksuaalista elämää, jos nainen lihoo
Mulla mies muuttui vältteleväksi ja silittelee kun jotain vierasta. Ei varmaan auta kuin laihduttaa ja ehkä vaihtaa miestä? Oon jo yli 45, mutta silti tyttäreni ex esim. sanoi milfiksi kun olin hoikka.
Kommentit (21)
No eikait se lihominen tai hoikkuus seksielämää muuta. Minusta seksi on huonompaa hoikan kuin vaikkapa L Kokoisen naisen kanssa, enkä pidä kovinkaan haluttavana hoikkaa naista. Mies 33v
Mä olen tässä miettinyt, että laihdutan ja sen lisäksi lemppaan ton vitun pihtarin. Hoikkana sinkkuna saan sit niin paljon seksiä kuin haluan. :D
Naisen pieni lihominen ei minua haittaa lainkaan - oikeastaan päinvastoin. Naisella tulee olla pyöreitä muotoja. Toki rajansa kaikella. T. M46
Parrakas nainen kirjoitti:
Tällainen.
Foto ois kiva...
Ai luoja, jos mun tyttäreni ex kutsuis mua milfiksi hyppäisin kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja, jos mun tyttäreni ex kutsuis mua milfiksi hyppäisin kaivoon.
Ehkä kannattaisi pikemmin heittää se ex kaivoon pois kuleksimasta.
En tiedä, mutta toivosiin itse voivani olla kumppanilleni rakastava ja rinnalla oleva kumppani, niin yhteiselon ylä kuin alamäessä. Tokihan, jos "sairaalloisesti" hän lihoisi, niin saattaisin kannustaa myös häntä laihduttamaan.
Mieheni ei ainakaan haluaisi. Tavattiin kuin sairastin syömishäiriötä ja olin alipainoinen. Nyt, 15 vuotta ja +10 kg myöhemmin hän ei enää pidä minua viehättävänä.
(En ole lihava, vaan normaalipainoinen, mutta se on ilmeisesti liikaa hänelle.)
Harkitsen vakavasti eroa. 😢
Kaikki miehet haluat jatkaa seksielämää, vaikka vaimo lihoisi kuinka paljon tahansa.
"Malja vaimoille ja tyttöystäville, älkööt he koskaan kohdatko!"
Nainen on parhaimmillaan pehmeänä ja muodokkaana. Isoja tissejä ja runsasta takapuolta on ihana katsella ja koskea. Kamalaa olisi, jos lonkkaluut törröttää ja nainen tuntuu kovalta.
lihavuus ajaa miehen pois naisen sängystä se on vissi, ellei mieskin ole emäsika
Mun mielestä naiset jotka kehittää persettään salilla on pahimpia seksin tappajia. Mustat miehet ovat kiinnostuneita perseistä, me valkoiset tisseistä. Sitäpaitti, mitä isompi perslihas, sitä enemmän pitää olla pituutta meisselissä päästäkseen perille.
Vierailija kirjoitti:
kovakuntoinen ja lihaksikas harvoin välittää partnerin lihavuudesta, vain ne jotka ovat itse plösöjä ovat tälle hirveän arkoja
Niinpä, mun mies harrasti salilla käymistä ja habansa kasvatusta silloin kun tapasimme, itse olen vähän ylipainoinen. Ei ole häntä haitannut ja nykyään mieskään ei ole enää himokuntoilija. Hän on kuitenkin normaalipainoinen ja hyväkroppainen.
En jaksa katsella ylipainoista naista, hoikkiakin löytyy. Kuvotus on suuri, kun läskimakkarat on tissejä isommat.
On se aina jännä miten miesten rakkaus ei riitä painonnousua pitemmälle.
Menkää miehet naimisiin pumpattavien barbaroiden kanssa kun kerran vaimo on pelkän panonuken asemassa.
kovakuntoinen ja lihaksikas harvoin välittää partnerin lihavuudesta, vain ne jotka ovat itse plösöjä ovat tälle hirveän arkoja