Haluatko kysyä minulta, teiniäidiltä joka nyt lasten ollessa teinejä ja itse kolmekymppinen haluan aloittaa alusta, vauvakuume piinaa
Olen siis 32v ja lapset ovat 16v ja 14v ja nyt toiveissa vauva.
Kommentit (12)
Onko lasten isä vielä perheenjäsen?
Miten olet kasvanut ihmisenä kuudentoista vuoden aikana?
Saitko paljon tukea vanhemmilatasi?
Olivatko he kovin vihaisia kun tulit raskaaksi?
Ovatko vanhempasi varakkaita?
Minua kiinnostaa koska teininä jouduin hoitamaan nuorempia sisaruksiani, joten tunsins melkein oloni teiniäidiksi
Ajatteletko että olet jäänyt jostain paitsi, tai ovatko lapsesi kärsineet tilanteesta, ja onko lasten isä vielä kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rotua lasten isä on?
Veikkaan homo sapiensia esimerkiksi alaskanmalamuutin sijaan mutta eihän sitä tiedä.
Mäkin olen 32v ja lapset 12v ja 13v. Asutaan kolmistaan mutta olen uudessa parisuhteessa ja vauvakuume on alkanut vaivaan. Eilen katsoin Toisenlaisia äitejä itku kurkussa ja ihastelin vauvoja.
Oliko vaikea yhdistää opiskelu ja työelämään siirtyminen äitiyteen samalla kun oli oma kasvu aikuiseksi vielä kesken? Miksi haluat lisää lapsia?
Kysyjänä toinen entinen teiniäiti, jolla melkein sama tilanne mutta piuhat poikki ja uranluonti entistä kovemmassa käynnissä :-)
Etkö nauti siitä, että olet itse vielä nuori ja lapset jo noin isoja? Mikä ihana vapaus ja kaikesta pystyy nauttimaan enemmän lasten kanssa koska ajattelevat jo "omilla aivoillaan"
älä sitten jätä lastenhoitoa vanhemmille lapsillesi
Täs nyt muutama kysymys, mut et sitten halunnutkaan vastata...
Miksi tietoisesti tuhoat maapallon?