Olen nainen ja teen mitä haluan! Olen antautunut yli 30 miehen pantavaksi.
Lisää tiedossa. Jokainen saa tehdä mitä haluaa.
Kommentit (20)
Jaa. Minä en ole antautunut miehien pantavaksi vaan olen ottanut niiltä munaa.
En mä ainakaan oo koskaan antautunut kenenkään pantavaksi. Sen sijaan olen pannut miesten kanssa omasta halustani.
Itse tykkään ennemmin olla se saalistaja. Mutta onhan se hyvä olla vertailupohjaa niin tunnistaa taitavan rakastajan, kun sellainen kohdalle osuu. Harvassa ovat :)
Klassikko! Tosta huomasi monesta kohtaa että kirjoittaja on pikkupoika. Ap, olet huono.
Pumpattavan tasolle lässähtäminen ei ole vahvuutta.
Vai antautunut pantavaksi. Luulin, ettei nykyään enää naiset ajattele näin vanhakantaisesti. Minä olen pannut yli sadan miehen kanssa, mutta antautunut pantavaksi en kertaakaan.
En minä ainakaan haluaisi panna ketään naista joka "antautuu pantavaksi". Harrastan seksiä mieluummin naisen kanssa, joka tekee niin omasta halustaan.
m30
heh, tuohan on nyt ihan selvän uusvanhoillisen kilttimiehen aloitus.
Se kaikille täällä tuttu Pertti se vaan siellä tuttuun tapaansa taas fantasioi.
ps* Koita kestää.
(Ehkä sitten seuraavassa elämässäsi toiveesi toteutuu ja synnyt vaikka Intiaan ja päädyt jonnekin Mumbain (...eli se ent. Bombay) kaduille ja kujille prostituoiduksi...)
Onnea sulle!
T: vieläkin neitsyt Maria :D
Kuulostat pihtarilta. Satanen olisi pitänyt paukkua rikki viimeistään pari vuotta sitten.
Haha, kukaan nainen ei kirjoittaisi noin. Huono trollausyritys.
Aloittelija. Omien laskujen mukaan jo 82 miestä. Paljonko sun ikä? mää 19v.
Oletko antautunut yhdellekään kilttimiehelle? T:Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Oletko antautunut yhdellekään kilttimiehelle? T:Kilttimies
En tietääkseni. Monen kokoista ja väristä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on panoja tuon 30 verran normaalia tuon ikäistä enemmän. Ehkä kannttaisi hidastaa vähän vauhtia ja antaa muiden saavuttaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on panoja tuon 30 verran normaalia tuon ikäistä enemmän. Ehkä kannttaisi hidastaa vähän vauhtia ja antaa muiden saavuttaa sinut.
miksi alapeukku?
Antaudu ihan rauhassa. Minä olen ainakin pannut miehiä.