mikä siinä Esassa ensitreffit alttarilla -ohjelmassa on niin hienoa?
Kun odotetaan Pieksänmäen juniin ruuhkaa jne...
En kyllä mitenkään ymmärrä. Esa on tavallinen suomalainen mies.
Kommentit (11)
Onhan se ihana mies, puhuu ja pussaa, huumorintajuinen ja komeakin, ei mitään vikaa. Ihme että on sinkkuna ollut.
Esa on iloinen, elämänmyönteinen, rento ja sympaattinen tyyppi. Lisäksi otti Alisan tunteet hienosti huomioon ainakin ohjelman perusteella, esim. oli erittäin ymmärtäväinen Alisan ensireaktion suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä ymärrä sitä Aliisan mollaamista. Jos ei tykännyt Esasta, niin minkäs sille mahtaa?
Ap
Ei sille mitään mahda, mutta eihän Alisa parempaakaan voi löytää. Olisi kiva tietää millainen mies Alisalle sitten kelpaisi.
Mulla tulee Esasta mieleen eksäni, joka oli kaikkien mielestä kiltti, ihana mies. Omasta mielestäni eksä oli läheisriippuvainen, joka teki sen kaiken kiltteydensä vaan pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Esalle olisi omiaan tarvitseva nainen. Aliisa oli liian itsenäinen hänelle. Aliisa tarvitsee miehen, eikä myötäilijää.
Ehkä sille tosiaan on joku syy, jos Esa on sinkkuna ollut. Minua ei millään tasolla Esa kiinnosta. Liian tavallinen jotenkin tai mitäänsanomaton.
Esa on sitäpaitsi liian lyhyt ja vähän liian pullea.
Mä en kanssa tajua. Mulla meni lopullisesti maku jätkään, kun yritti kaataa niitä terassiöljyjä tai maaleja tai mitä lie kemikaaleja maahan eikä meinannut tajuta, miksi niin ei saa tehdä, vaikka toinen yritti kertoa ja piti ihan rautalangasta vääntää lukemalla sana sanaan varoitusteksti purkin kyljestä ja siihenkin asenne oli väheksyvä, että hah hah, vai niin, no ei sitten kaadeta. Jos ei olisi ollut Aliisan valvovan silmän alla niin sinne olisi kaadettu, jonkun toisen mökkitontille järven viereen. Kaveri on joko vähän hitaalla käyvä tai vain täysin piittaamaton. Kumpikin vaihtoehto tasavertaisen huono.
Nainen kiinnostuu aina miehestä, jos hän on TV:stä tuttu. Samanlaisia miehiä näkee baareissa sekä deittisivustoilla mutta nämä ei ole julkkiksia.
Esa se jolla se lehmän läjän näköinen lätsä? Juu ei, ei nappaa mies eikä päähine.
rumat av mammat taas haukkumassa keski ikäistä suomalaista miestä. totuushan kuitenkin on että olette pitkälle alle esan tason mitä parisuhdemarkkinoihin tulee.
Enkä ymärrä sitä Aliisan mollaamista. Jos ei tykännyt Esasta, niin minkäs sille mahtaa?
Ap