Lauantaina 11.11 sinkkujen törsäily päivä, meinaatteko törsäillä?
Kommentit (21)
Törsään silloin kun itseä huvittaa, en silloin kuin markkinamiehet käskevät.
Ei oo varaa törsätä, eikä törsäys oo ees mun tyylinen juttu.
Mikä päivä?
En ehdi kauppaan ollenkaan, joten pitäkööt tunkkinsa.
Mikäs se sellanen päivä on? No, mulla se oli tänään eli vähän etuajassa.
Evvk kiinalainen tuontikapitalismi. Toteutan itseäni muin tavoin kuin tarjouskampanjoihin osallistumalla. Lauantaina meen teatteriin ja illalliselle.
Ei se mikään törsäilypäivä ole.
Tarkoitus on juhlia omaa sinkkuuttaa ja olla ylpeänä sinkku. Yirtykset vaan ovelasti lähtivät tätäkin juhlaa kaupallistamaan.
Chinese Singles' Day or Guanggun Jie(Chinese: 光棍节; pinyin: Guānggùn Jié; Wade–Giles: Kuang-kun chieh; literally: "bare sticks holiday") is an entertaining festival widespread among young Chinese people,[1] to celebrate the fact that they are proud of being single.
Kaikilla Suomen elektroniikkaketjuilla on tarjouksia tuona päivänä.
NY ON PAKKO TUHLATA VAIK EI TARVII MITÄÄ!
https://www.gigantti.fi/cms/singles-day/singlesday
https://www.verkkokauppa.com/katalogi-flash
TUHLATKAA!! TUHLATKAA!! TUHLATKAA!!
E keksi mitään ostettavaa koska parhaat asiat ovat ilmaisia kuten fuckbuddyni m*na.
En malta odottaa Black Fridayhin mikä on vasta 24.11. Silloin törsätään lisää!
En aio tuhlailla. Säästän yhtä juttua varten tällä hetkellä.☺
Mä löysin tänään jo monta hyvää tarjousta. Valitettavasti en ehtinyt hankkia sitä minijääkaappia Verkkokauppa.com:ista, minkä olin aikonut hankkia. No olis pitänyt vaan herätä aikasemmin. No onneksi Gigantista sain sentään puhelimen tytölleni, joten ainakin jotain löyty. Nyt tsekkailen vielä Picodista, jos löytäisin jotain kivaa ostettavaa. Kivaa, että tää tapahtuma laajeni nyt Suomeenkin.
Kiinasta tullut tilattua jo kolme pakettia tänään, lähinnä jotain ihan pieniä juttuja jotka ovat älyttömän halpoja. Rahaa mennyt yhteensä noin 25 euroa. Hauskaa tämä tarjousten metsästys on ainakin ollut näin synkkää päivää piristämään. Tuolta olen katsellut tarjouksia ja sitten harhaillut ympäri internettiä ostoksilla.
Miksi tästä ei oo ollu Suomessa enempää juttua. Jos olisin tienny tälläsestä päivästä, niin olisin leiponut vaikka kakun itelleni.
Hienoo, että sinkkuudesta on vihdoin tullu juhlan aihe.
Ehdottomasti! Saksalaisesta ostin kahden euron joulukakun ja kohta haen Osuusliikkeen myymälästä maitopurkin.
En, koska on töitä. Törsäsin tänään.