Minulla on pian 5 lasta usealle eri miehelle ja olen myös kouluttamaton. Kysy mitä haluat!
Viides vauva syntyy alkuvuodesta, en ole käynyt kuin peruskoulun ja töissä en ole koskaan ehtinyt olemaan. Ikää on 26v. Kysyttävää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kotoisin Lahdesta?
En ole kotoisin Lahdesta, en ole koskaan käynyt Lahdessa. Miksi?
Seinänaapuri yh ja kolme lasta. Aina valittaa jos samaa aikaa liikkuu pihas tai rapussa. Kun ei ole miestä jakamaan arkea, kun on niin raskasta kaikki. Ikinä ei pääse tuulettumaan. Sulla ei taida lapsia olla tai en ole ainakaan nähnyt. Tekis mieli sanoo et arvaa paljon kiinnostaa sun ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Millä elät? Ootko nyt suhteessa? Auttaako sun lääkärivanhemmat taloudellisesti? Mitä mieltä ne on sun valinnasta tehtailla lapsia ilman koulutusta ja ammattia?
Tahdonvoimalla ja rakkaudella. :D Olen suhteessa viidennen tulevan lapsen isän kanssa ja häitä suunnitellaan ensi kesäksi. Vanhemmat auttavat välillä hoitamaan lapsia, mutta eivät rahallisesti ja mies käy töissä. En ole tehtaillut lapsia, mutta unelmani on aina ollut kotiäiti. Viihdyn parhaiten oman perheen seurassa, joten eipä ainakaan ole yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet käytetyille rattaille ja vaunuille?
Olen saanut aina uudet rattaat ja vaunut ja edelliset on lahjoitettu vähävaraisille hyväntekeväisyyteen. :)
Ei ole mitenkään mahdotonta, eikä ennenkuulumatonta. Itse olen käynyt koulun, saanut ammatin..toisenkin, ennen kuin sain lapsia (4kpl) mutta varsinainen ammattini, eli työ jota tein pienten lasten äitinä, oli ihan eri alalta kuin mihin olin opiskellut...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne miehet aina lähtevät lätkimään? Saavat kansalaisuuden?
Eivät ole lähteneet lätkimään, mutta ensimmäisellä oli mt-ongelmia, toinen ja kolmas eivät eivät viihtyneet kylmässä Suomessa ja neljäs olisi halunnut edetä vihille liian nopeasti, joten päätin suhteet. Viides on aitoa rakkautta. <3
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapuri yh ja kolme lasta. Aina valittaa jos samaa aikaa liikkuu pihas tai rapussa. Kun ei ole miestä jakamaan arkea, kun on niin raskasta kaikki. Ikinä ei pääse tuulettumaan. Sulla ei taida lapsia olla tai en ole ainakaan nähnyt. Tekis mieli sanoo et arvaa paljon kiinnostaa sun ongelmat.
Kukaan ei ole puhunut ongelmista?
Toisille kotiäitiys on aina ollut ykkösvaihtoehto, eikä sillä ole väliä vaikka kaikki olisivat eri iseillä,.
Vierailija kirjoitti:
Millaisena näet tulevaisuutenne? Tästä 5 vuotta eteenpäin.
Perheemme on onnellinen ja hyvinvoiva. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta makuuhuonetta asunnossasi on?
Ostettiin nyt syksyllä iso ja tilava omakotitalo, jossa on monta huonetta
Typerä provo.
Ja varmaan lehmät lentää enemmin kuin tämä viides mies katsoo neljää muiden siittämää mukulaa kotonaan.
Mistä Lappiin on eksynyt viisi ulkomaalaista miestä, jotka eivät siis ole olleet turisteja ja ovat siis suhteessa olleet kanssasi ? Aika uskottavaa joo.
Montako lasta aiot vielä vöngätä maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Lappiin on eksynyt viisi ulkomaalaista miestä, jotka eivät siis ole olleet turisteja ja ovat siis suhteessa olleet kanssasi ? Aika uskottavaa joo.
Muutimme tänne nyt syksyllä ja tapasin kaikki miehet muualla
Onko tavoitteena 40-vuotiaana 15 lasta?
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta aiot vielä vöngätä maailmaan?
Tämä viides on viimeinen, jonka synnytän. Emme halua enempää biologisia lapsia, mutta olemme miettineet adoptiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tavoitteena 40-vuotiaana 15 lasta?
Ei todellakaan, koska viides jää viimeiseksi. :)
Ei tämä välttämättä ole provo. Eräs tuntemani nainen on nyt kolmikymppisenä kouluttamaton kuuden lapsen äiti. Milloinkaan ei ole ollut töissä. Isejä lapsilla on neljä. Tämän isä numero neljän kanssa on yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut ongelmista?
Toisille kotiäitiys on aina ollut ykkösvaihtoehto, eikä sillä ole väliä vaikka kaikki olisivat eri iseillä,.
Näköjään on ykkösvaihtoehto jos jaksaa joka kerta valittaa. Jos olis niin kivaa, niin miks sit valittaa kun ei ole miestä ja kaikki raskasta ja ei pääse ikinä tuulettuu.. Ongelmalta toi kyllä vaikuttaa.
Millaisena näet tulevaisuutenne? Tästä 5 vuotta eteenpäin.