Minuun oli liimattu töissä "ravistettava ennen käyttöä" lappu ja selkäni takana naureskeltiin koko iltapäivä
Ei ollut kauhean mukavaa kun olin monta tuntia kulkenut se lappu selässä ja vielä asiakkaiden nähden kunnes yksi asiakas huomautti. Lasketaanko jo kiusaamiseksi?
Kommentit (36)
Itse kokisin tuon vain piristävänä pilana ja nauraisin mukana - olettaen että toisetkin vaikuttavat tehneen sen huumorilla eikä kiusatakseen. Näin ainakin normaalina työpäivänä (eri asia, jos olisi joku juhlavampi tilaisuus). Jos työkaverit tekevät vastaavia jekkuja toisilleenkin, kokisin vain kuuluvani porukkaan, kun minullekin kehdataan tehdä noin.
Mutta pilat ovat pohjimmiltaan hauskoja vain, jos kohdekin pitää sitä hauskana. Eli kuten yllä neuvottiin, kerro, ettet tykkää tuollaisesta.
On kiusaamista. Itse sanoisin selkeästi kaikkien kuulleen, että en pidä tuollaisesta pilasta ja se vaikuttaa firmamme uskottavuuteenkin kun se tehdään asiakkaiden nähden.
Heti seuraavasta kiusaamiskerrasta lähtisinkin sitten jo keskustelemaan ylöspäin.
Täälä on paljon tosikkoja! Vedetään jo paniikkihäiriöt ja muut tuohon.
Joo, hauska pila mutta jos ei ap tykkää tommosesta, se on saatava suu auki ja kerrottava ettei tykkää. Jos siitä huolimatta laputtelu jatkuu, se on sitten kiusaamista.
Ihan hauska pila. Olisin kysynyt saako ravistaa? Tuokin on niin siitä kiinni millaiset työkaverit. Toisten kanssa voi pilailla ja heittää läppää. Sitten toisten kanssa on parempi olla vain asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hauska pila mutta jos ei ap tykkää tommosesta, se on saatava suu auki ja kerrottava ettei tykkää. Jos siitä huolimatta laputtelu jatkuu, se on sitten kiusaamista.
Ehkä silti kannattaa miettiä niitä seurauksia jo ennen kuin tekee mitään. Saattaahan sitä pelkästä tönäisystäkin kaatua niin että kallo halkeaa, ja sitten saatkin syytteen kuolemantuottamuksesta. Vieläkö naurattaa?
Huomenna otat tekohaulikon mukaan töihin ja uhkailet työkavereitasi NYT MÄ AMMUN TEISTÄ JOKAISEN hullunkiilto silmissä. Ja sitten lopuksi kun ne on pissanneet housuihinsa sanot VITSI VITSI HAHAH HAAA.
Hahaha toihan oli aivan loistava jekku! Lisää tälläisiä työpaikkojen arkea piristämään kiitos
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihmeellisen paljon kiusaajia!
Lappu selässä on hauska pila sketsiohjelmassa. Mutta ei oikeassa elämässä, kun lapusta tietämätön kulkee puoli päivää ymmärtämättä mille kaikki muut nauravat. Saa omituisia kommentteja ja vihjailuja, joiden tarkoitusta ei ymmärrä ja on hämillään mitä pitäisi vastata.
Kun syy päivän omituisuuksiin selviää, niin kyllä siinä tulee ulkopuolinen olo, kun tajuaa, että kaikki muut tiesivät mistä on kyse, vain itse ei. Ja vielä enemmän ihmetyttää, ettei kukaan työkaveri halunnut pelastaa niiltä kiusallisilta ja hämmentäviltä tilanteilta, joita käsittämättömät kommentit aiheuttivat.
No itse en yhdestä kerrasta suuttuisi, mutta en kyllä pitäisi hauskanakaan. Ei tuollainen käytös sovi työpaikalle ja aikuisilta ihmisiltä tuollainen huumori on yksinkertaisesti noloa.
Vie asia eteenpäin. Ilveilijälle kunnon rapsut. Selvää kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
No, fakta on, että maailmassa ON paljon "tosikkoja", ja niillä tosikoillakin on oikeus tehdä rauhassa töitään. Piste.
Tuo on just supisuomalaista huumoria: nälvitään, kiusataan ja loukataan. On kivaa niin kauan, kunhan ei huumorinesittäjiin kohdistu. Sairasta ja vajaamielistä toimintaa!
Sinulle 33: älä leimaa tuota supisuomalaiseksi, on ihan globaalia huumoria tai "huumoria", miten sen nyt ottaa.
Joo, ei tuossa kyllä mitään erityisen "suomalaista" ole. Pikemminkin tyypillistä Ö-luokan amerikkalaisen sitcomin "huumoria".
Ettei vaan täällä olis mummonpotkijoitakin, herkkähipiäisiäpä tunnutte olevan. Kyllä se on nimenomaan hyvin kotikutoista!
Jotain tuollaista ja kahviin suolaa ja sen semmosta pilailua. :)