Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä siinä Ensitreffit-Esassa on niin ihanaa?

"Esat" on Idästä
09.11.2017 |

Olen itse Itä-Suomesta ja minusta Esa on ihan tyypillinen savolaismies, eikä mikään sen ihmeellisempi otus - toki itsekin pidän Esasta kovasti, mutta hänenkaltaisiaan on täällä Savo-Karjala alueella pilvin pimein.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisuus on ihq pk-seudun punavih*eän kanal*uman mielestä. Erottuuhan sitä savolaismies pk-seudun metsuripartahipstereistä.

Pääkaupunkiseudun miehistä 70 % on savolaisia tai sen näköisiä.

Vierailija
22/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee Kekkosen näköinen viäräleuka savolaisukko muutaman vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän voi säikähtää vaikka mistä. Esakin olisi voinut säikähtää Aliisan hääpäiväkohtauksesta. Me emme tiedä, mitä siinä riidassa on tapahtunut. 

Vierailija
24/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulska pikku possu se on parin vuoden päästä. Vaaleanpunainen vielä kun saa aurinkoa.

Vierailija
25/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat luulee että kalju mies on joku testosteronia uhkuva seksipeto. Buaahahahahaaaa. Vaikka parrankasvu on harvaa kuin teinipojalla!

Vierailija
26/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei omaan makuuni, vaikka varmasti hyvä tyyppi.

Vierailija
27/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esa on kilttimies. Vaikuttaa että on vähän pihalla kun joku kysyy jotain.

Eikö ole kilttimies, vaan todella kova luu, joka tykkää tarkkailla ihmisiä ja näkee kuka kukin on.

Hän on sitä miestyyppiä, joka antaa itsestään mahdottoman positiivisen ja leppoisan kuvan, mutta riidan tullessa osaa tarvittaessa savolaiseen tyyliin todella pudotella mahdollisimman loukkaavia sanoja suustaan suoraan kohteeseen. 

Vierailija
28/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aluksi ihan pro Esa, mutta sitten mua vähän jäi kaivertamaan se Aliisan kuvaus siitä riitatilanteesta. Tokihan siinä ei yksityiskohtia tullut ilmi mutta jäi kuva että Esa on riitatilanteessa aika räjähtävää sorttia, ja että sen takia meni luotto. Että onko siinä sanottu jotain tosi pahasti taikka sitten jopa ollut jotain fyysistä uhkaa, sitä en tiedä mutta siitä vähän laski kyllä pisteet.

Mä mietin myös sitä, mutta kun laitoin sen siihen kokonaiskuvaan, jossa oli saanut kurjaa kohtelua osakseen ihan alkumetreiltä lähtien, sillä kipeimmällä tavalla eli tulla torjutuksi tuollaisessa tilanteessa, niin miten "helposti räjähtelevä" sitä muka voi olla jos riidan syttymiseen menee viikkoja?

Olen ehkä myös itse vähän samankaltainen, mua ei saa oikein millään suuttumaan, mutta jos niin käy niin on helvetti irti. Jos asuu lasitalossa, niin ei voi heitellä kivillä...

Vierailija
29/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulska pikku possu se on parin vuoden päästä. Vaaleanpunainen vielä kun saa aurinkoa.

Kyllä nää äijät täällä on mustiksia - naurattaa ihan tuollainen lapsellisuus.

Vierailija
30/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä huonot puolet, luetelkaas niitä!

Vähän tossu, mutta oppisin elämään asian kanssa, Esa ei kyllä välttämättä minun kanssani. :D

t. Pirttihirmu

Et lukenut sitten tätä:

<<<Ymmärsin, että riitatilanteissa hän huutaisi ja haukkuisi. Nainenhan sanoi, ettei pysty unohtamaan loukkauksia. Muutoin kyllä vaikuttaa hyvältä mieheltä, upeat harrastukset ja iloinen ja kannustava tyyppi.>>>

No kyllä se aika pitkään niitä Alisan kiukutuksia ja murjotuksia katteli.  

Vierailija
31/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma loppui jo, rääpikää jo uusia, vaikka paratiisilaisia, he haluavat jatkaa b-julkkuina.

Vierailija
32/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Esa on maalaisjuntti, kuten suurin osa suomalaisista .

Minusta hän vaikutti varsin yksinkertaiselta kaverilta, varmaan kiltti ja kädentaitoinen, mutta ei

Vierailija
33/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esan iloisuus, leppoisuus ja ulkonäkö vetoavat naiseen kuin naiseen yleensä.

No, ei muhun 😱😱😱

Vierailija
34/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisuus on ihq pk-seudun punavih*eän kanal*uman mielestä. Erottuuhan sitä savolaismies pk-seudun metsuripartahipstereistä.

Pääkaupunkiseudun miehistä 70 % on savolaisia tai sen näköisiä.

Minkänäköisiä ovat savolaisten näköiset miehet?

Itse ainakin olen tavannut monelaista savolaista miestä: pitkää, pätkää, keskikokoista, mustatukkaista, kaljua, vaaleahiuksista, kyömynenää, hyppyrinenää, rilleillä ja ilman. Hissukoita kotipoikia, karjahtelevia alfauroksia naistennaurattajia, vitsienkertojia ym ym loputtomiin esimerkkejä.

Yksi piirre, jota kenessäkään savolaisissa tapaa harvoin, on tosikkomaisuus. Itse olen tosiaan idästä enkä tunne yhtäkään tosikkoa savolaista, enkä kyllä karjalaistakaan ja siksi Itä-Suomessa on niin mukava asua.

Nämä tiukkapipoiset etelän ihmiset täällä Hesassa saavat välillä hermon spragaamaan - se on kauheaa, kun ihminen ei ymmärrä leikkiä olleenkaan, tosi raskasta.

Älkääkä sanoko, muuta sitten itään - en voi, koska työt ja puoliso ym. täällä.

Vierailija
35/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esan iloisuus, leppoisuus ja ulkonäkö vetoavat naiseen kuin naiseen yleensä.

No, ei muhun 😱😱😱

No, ei Esakaan varmaan kiinnostuisi tuollaisesta kolmipäisestä hirviöstä! ;-D

Vierailija
36/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma loppui jo, rääpikää jo uusia, vaikka paratiisilaisia, he haluavat jatkaa b-julkkuina.

Ei ole vielä loppu - vielä yksi jakso tulossa ensi tiistaina.

Vierailija
37/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savolainen juntti, joka ei osaa lukea rivien valista, ei osaa keskustella, eika pysty asettumaan toisen asemaan, ripustautuu parisuhteessa, ei osaa riidella rakentavasti, ei ole saavuttanut mitaan, perusduunari, ei selvastikaan ymmarra mitaan kulttuurista, ei ole matkustellut missaan, ei tyylitajua, punaniska.

Miehessa minua viehattaa hyvat kaytostavat, hyva yleissivistys ja keskustelutaito, rohkeus, itsevarmuus, komeus, tyylitaju, pituus. Kokonaisuus, eika oikein mitaan voi jattaa pois.

Vierailija
38/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa on ehkä vähän liian juntti omaan makuun. Mutta ihan kohtelias perus ovimatto mies se, monelle varmasti kelpaisi!

Vierailija
39/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaiset miehet on maailman rumimpia. Naisissa kauniita, ainakin Jenni Vartiainen ja Paula Vesala.

Vierailija
40/49 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tossu, mutta oppisin elämään asian kanssa, Esa ei kyllä välttämättä minun kanssani. :D

t. Pirttihirmu

Et lukenut sitten tätä:

<<<Ymmärsin, että riitatilanteissa hän huutaisi ja haukkuisi. Nainenhan sanoi, ettei pysty unohtamaan loukkauksia. Muutoin kyllä vaikuttaa hyvältä mieheltä, upeat harrastukset ja iloinen ja kannustava tyyppi.>>>

No kyllä se aika pitkään niitä Alisan kiukutuksia ja murjotuksia katteli.  

Minusta se Aliisa oli aika itserakkaan tyyppinen, värjätty nainen nainen, joka olisi varmaan kelpuuttanut itselleen ainoastaan miehet tyyliin Jared Leto, Ryan Gosling ym. ja sellaisen luuli vissiin saavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän