Jos pyytäisitte miestä käymään kaupassa ja tuomaan suklaata, mitä merkkiä se olisi?
Mitä suklaata haluaisit juuri nyt? Vaimo pyysi tuomaan suklaata, mutta ei sanonut mitä. Antakaahan ehdotuksia.
Kommentit (44)
Marabou appelsiinisuklaa tai Stratos patukka
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin paria eri laatua. Ei mitään liian erikoista.
Mikset sä kysyis siltä vaimolta että pääsisit yhdellä laadulla eikä toinen jäis turhaan kaappiin kiusaukseks? Tai jos vaimo vaikka haluaakin jotain erikoisempaa.
Fazerin lontoonraesuklaa tai nyt takaisin palannut ihana piparkakkusuklaa 👍
Marabou appelsiinikrokantti tai patukoista Stratos
Vierailija kirjoitti:
Jänskä kuvitella minkälaiselle miehelle tulisi mieleen tehdä tällänen alotus av:lle mielummin kun soittaa vaimolle tai vaan ostaa sitä suklaata mitä vaimo useimmiten nautiskelee. Enkä sano tätä pahalla kunhan ihmettelen koska itse en usko tälläiseen mieheen koskaan törmänneeni irl.
No ei varmaan mikään kovin kiireinen mies ainakaan;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin paria eri laatua. Ei mitään liian erikoista.
Mikset sä kysyis siltä vaimolta että pääsisit yhdellä laadulla eikä toinen jäis turhaan kaappiin kiusaukseks? Tai jos vaimo vaikka haluaakin jotain erikoisempaa.
Mikset sä soita ja kysy mieheltä että pääset helpommalla?
Lidlin tummasuklaa, jossa vadelmaa mukana on ihan ehdottomasti kaikkein parasta! Cocoan valmistama gojimarjasuklaa on myös todella hyvää. Kolmanneksi tulee varmaan Fazerin sininen.
Olen todella nirso ja useimmat suklaat jättäisin syömättä.
Marabou Japp tai iha vaa Fazerin sininen/punainen
Lajusen suklaata. Saa vain harvoista paikoista.
Toivoisin mielummin lohkareen jotain fiiniä juustoa.
Vierailija kirjoitti:
levy taloussuklaata
Tämä. Halusi suklaata, saa suklaata.
Jos jotain erityistä pitää olla, sitten varmaan erittelee sen tarkasti, vai?
Mä en aina tiedä itsekkään mitä suklaata ostan. Tärkeintä on ostaa vähintään tarpeeksi. Useimpien mukaan se on muka paljon yhdelle. Ja pyh mä sanon. Peili ei valehtele ja vaaka kertoo saman. Nou hätä, paino on kurissa. Se on tämä raskas työ minkä takia ei tarvi miettiä mitä suuhunsa laittaa.
Tumma suklaa on parasta ! Tai tumma minttusuklaa. Mutta, nyt alkoi tekemään mieli hyviä juustoja, kun joku täällä mainitsi
Geisha tai Fazerin sininen. Ja mieheni tietää tämän varsin hyvin, ei toisi muuta.
Oonko ainoa joka haluaisi daimin ?
Ihanan kömpelönä..
Hyi v*ttu oksensin just vähän mun suuhun.