Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kävisit joulubufetissa?

eibuffetille,, halpis buffet kinuskit parhaat
09.11.2017 |

https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/talta-nayttaa-viking-line…

kun tietää että se buettin maksaa about 40-50 euroa niin miksi mennä sellaiseen kun hyvän bufetin saa 10-12 eurolla ilman jouluerikoisuuksia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä halvemmallakin saattaa päästä. Ja saa syödä niin paljon kuin jaksaa ja ruoka on hyvää. On monta kertaa tullut houkutus mennä maistelemaan ruokia kun olen pitänyt hintaa jopa edukkaana. Kun ajattelee mitä kaupasta saa vajaalla 10 eurolla. Siihen suhteutettuna ei kuullosta yhtään huonolta idealta, ainakaan silloin tällöin.

Vierailija
2/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kävisin syömässä hyvää jouluruokaa.

Kympin buffetit ovat massasyöttölöitä, sopii ehkä arkilounaaseen vaan ei juhlaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean joulubuffetti on halpa ja riittävän hyvä.

Vierailija
4/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tahdo laittaa omaa joulupöytää, niin buffetti on edullinen. Joka vuosihan jaetaan lappusia, joilla kaksi pääsee yhden hinnalla joulubuffettiin. 20-25 € per nenä! Olen käynyt yhdessä ystävän kanssa. En osasi laittaa yhtä hyvää itse ja onhan paikassa jouluinen tunnelmakin.

Vierailija
5/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tahdo laittaa omaa joulupöytää, niin buffetti on edullinen. Joka vuosihan jaetaan lappusia, joilla kaksi pääsee yhden hinnalla joulubuffettiin. 20-25 € per nenä! Olen käynyt yhdessä ystävän kanssa. En osasi laittaa yhtä hyvää itse ja onhan paikassa jouluinen tunnelmakin.

missä niitä lappusia jaetaan?

Vierailija
7/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustasta sain lappuset. En muista mistä, mutta joka vuosi olen saanut. Kadulta läheltä Zetoria, Sokoksesta tai Stockkalta ehkä? Sellainen pieni lappuvihkonen, jolla pääsee valitsemaan itse minne mennä ja voi käydä vaikka kaikissa. Kätevää, kun tietää mitä tarjoavat, kun voi perehtyä etukäteen menyyn ravintoloiden nettisivuilla.

4.

Vierailija
8/8 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin keskustasta sain lappuset. En muista mistä, mutta joka vuosi olen saanut. Kadulta läheltä Zetoria, Sokoksesta tai Stockkalta ehkä? Sellainen pieni lappuvihkonen, jolla pääsee valitsemaan itse minne mennä ja voi käydä vaikka kaikissa. Kätevää, kun tietää mitä tarjoavat, kun voi perehtyä etukäteen menyyn ravintoloiden nettisivuilla.

4.

kerro sitten kun saat taas niin itsekin rupeen norkoilemaan kadulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi