Ensi vuodeksi on pakko löytää töitä
Ei tämä toimi että olen yhteisessä firmassamme töissä. Täytyy jostain saada rahaa.
Kommentit (29)
Ensimmäinen järkevä ajatus sinulta!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen järkevä ajatus sinulta!
Olenhan mä tältä ja lähipaikkakunnilta jo vuosia töitä hakenut vaan mitään ei ole löytynyt. Perheen olen halunnut pitää kasassa.
Mistäpäin Suomea mahtaisi töitä löytyä?
Kannattaa vaan funteerata ja pohdiskella ihan rauhassa vaan. Vaikka sitten ottaa jotain vähän matalapalkkaisempia helppoja hommia vastaan jos tarjoutuu mahdollisuus päästä tekemään töitä. Samalla voi sitten katsella muita hommia siinä sivussa.
Työnantajat osaa jatkossa varmasti arvostaa sitä, että on tehnyt jotain, vaikka se ei sitten olisi juuri sitä oman alan työtä. Ja mieli pysyy muutenkin vähäsen virkeämpänä ja on jotain puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan funteerata ja pohdiskella ihan rauhassa vaan. Vaikka sitten ottaa jotain vähän matalapalkkaisempia helppoja hommia vastaan jos tarjoutuu mahdollisuus päästä tekemään töitä. Samalla voi sitten katsella muita hommia siinä sivussa.
Joo ei mua haittaa vaikka palkka olisi pieni kun vain jotain töitä saisi.
Suosittelen että hommaat jotain koulutusta sellaiselta alalta, jossa on työvoimapulaa.
Mutta olen samaa mieltä, että perhefirmassa työskentely ilman palkkaa ei ole järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että hommaat jotain koulutusta sellaiselta alalta, jossa on työvoimapulaa.
Mutta olen samaa mieltä, että perhefirmassa työskentely ilman palkkaa ei ole järkevää.
En mä pysty käymään koulua, olen sitä miljoona kertaa yrittänyt mm oppimisvaikeudet yms. Toki kävisin jos pystyisin.
Minunkin osalta koulut on varmaan käyty, tiedä vaikka vanhemmalla iällä innostuisi jostain. Mutta kyllä niitä työpaikkoja varmaan ilmaantuu aina silloin tällöin oli ala sitten miten vaikea tahansa työllistymisen kannalta ja kun näkee vielä vaivaa ja aikaa työhakemuksen tekemiseen.
En mä olisi tähän jäänytkään jos olisin työllistynyt johonkin. Olenhan mä vaikka kuinka kauan töitä hakenut.
Hämmästyttävää, että sinut on hyväksytty erilaisiin koulutuksiin miljoona kertaa. Kyllä sinussa siinä tapauksessa jonkinlaista potentiaalia on havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että sinut on hyväksytty erilaisiin koulutuksiin miljoona kertaa. Kyllä sinussa siinä tapauksessa jonkinlaista potentiaalia on havaittu.
No olen mä merkonomin tutkintoa yrittänyt useasti opiskella koska fyysinen työ ei sovi, selän yms takia ja olen minä päivälukiotakin monesti yrittänyt, kerran iltalukioo. Ainoa mihin en päässyt on lähihoitajakoulutus.
Hmm.... muistan sinun tehneen tämänkin aloituksen miljoona kertaa niinä vuosina, kun olen tätä palstaa lukenut.
Ja yhden kerran miljoonasta hankitkin työpaikan, puhelinmyyjänä. Viihdyit työssä päivän ja lopetit sitten siihen.
Mutta nyt asia on varmasti ihan eri, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Hmm.... muistan sinun tehneen tämänkin aloituksen miljoona kertaa niinä vuosina, kun olen tätä palstaa lukenut.
Ja yhden kerran miljoonasta hankitkin työpaikan, puhelinmyyjänä. Viihdyit työssä päivän ja lopetit sitten siihen.
Mutta nyt asia on varmasti ihan eri, eikös?
Tein hän mä siellä sen 3kk harjoittelujakson ja olin vielä lisäksi sen 3kk sitten se toimisto lopetti ja sillä sai aika vähän palkkaa jos olisi yksin asunut ei olisi mitenkään pärjännyt.
Onko sulla keskittymishäiriö? En usko että aivotoiminnassasi mitään muuta häikkää on, kirjoitat ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla keskittymishäiriö? En usko että aivotoiminnassasi mitään muuta häikkää on, kirjoitat ihan hyvin.
Ei ainakaan pitäisi olla. Mulle tuottaa kaikki matemaattiset jutut ongelmia. Kyllä mä pärjään lukuaineissa.
Kun katsoo kommenttien kirjoitusaikoja ja kirjoitustyyliä, tämä on ehkä hämmentävin ketju koko vauvojen historiassa.
" Tympiminen alkaa kyllästyttää. Taidanpa siirtyä itsesääliin. "
— Seinäkirjoitus
Harmi vaan jos joutuu yksin muuttamaan.