Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi vuodeksi on pakko löytää töitä

Vierailija
09.11.2017 |

Ei tämä toimi että olen yhteisessä firmassamme töissä. Täytyy jostain saada rahaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.... muistan sinun tehneen tämänkin aloituksen miljoona kertaa niinä vuosina, kun olen tätä palstaa lukenut.

Ja yhden kerran miljoonasta hankitkin työpaikan, puhelinmyyjänä. Viihdyit työssä päivän ja lopetit sitten siihen.

Mutta nyt asia on varmasti ihan eri, eikös? 

Tein hän mä siellä sen 3kk harjoittelujakson ja olin vielä lisäksi sen 3kk sitten se toimisto lopetti ja sillä sai aika vähän palkkaa jos olisi yksin asunut ei olisi mitenkään pärjännyt.

Niinkö? Tästä et ole aiemmin kertonutkaan. Vain siitä yhdestä kerrasta, jolloin työputkesi kesti yhden päivän.

Missä lapsi oli tuolloin puolen vuoden ajan hoidossa? Vai tapahtuiko tämä ennen hänen syntymäänsä?

Vierailija
22/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.... muistan sinun tehneen tämänkin aloituksen miljoona kertaa niinä vuosina, kun olen tätä palstaa lukenut.

Ja yhden kerran miljoonasta hankitkin työpaikan, puhelinmyyjänä. Viihdyit työssä päivän ja lopetit sitten siihen.

Mutta nyt asia on varmasti ihan eri, eikös? 

Tein hän mä siellä sen 3kk harjoittelujakson ja olin vielä lisäksi sen 3kk sitten se toimisto lopetti ja sillä sai aika vähän palkkaa jos olisi yksin asunut ei olisi mitenkään pärjännyt.

Niinkö? Tästä et ole aiemmin kertonutkaan. Vain siitä yhdestä kerrasta, jolloin työputkesi kesti yhden päivän.

Missä lapsi oli tuolloin puolen vuoden ajan hoidossa? Vai tapahtuiko tämä ennen hänen syntymäänsä?

Lapsi oli perhepäivähoitajalla. Kävinhän mä silloin kun lapsi oli pieni 2,5v sitä merkonomikoulutusta ja samalla aina puhelinmyyntihommia. Hän meni hoitoon kun oli alle 1v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätös. Sitten vain reippaasti TE-palvelujen sivuja tutkimaan ja hakemuksia lähettämään. Minkä alan töitä olet ajatellut hakea?

Vierailija
24/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno päätös. Sitten vain reippaasti TE-palvelujen sivuja tutkimaan ja hakemuksia lähettämään. Minkä alan töitä olet ajatellut hakea?

Kyllä mä olen hakemuksia jatkuvaan lähetellytkin. Ihan olen hakenut myynti ja esim tiskaus yms työtä.

Vierailija
25/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisopimus! Siinä sulle =)

Vierailija
26/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt haastatteluihin asti?

Vierailija
27/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppisopimus! Siinä sulle =)

Sitäkin olen yrittänyt mutta en ole löytänyt paikkaa jossa sen voisi suorittaa.

Vierailija
28/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko päässyt haastatteluihin asti?

En ole.

Vierailija
29/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset