Kysymys reilusti ylipainoisille.
olen joskus miettinyt, että miten kukaan päästää itsensä liikalihavaksi. eikö hälytyskellot ala soimaan viimeistään siinä vaiheessa, kun vaaka näyttää esim 10kg ylimääräistä. eikö silloin tule sellainen tunne, että tarttis tehdä jotain, muuttaa elämäntapojaan ym?
Kommentit (4)
Mut sitten kun on vapaa aikaa, niin mä en ainakaan jaksa tehä mitään.
Kyllä vituttaa ku oon niin laiska. vauvan kanssa yritän muistaa leikkii niin et tulee ainaki vatsaa treenattuu.
T: 7v, 6v, 8kk lasten yh
Kyllähän ne hälytyskellot alkoi soimaan äidillänikin kun 4vuotiaana minulla nousi paino yht' äkkiä 4kiloa ilman mitään järkevää syytä.. Siitä lähtien paino on noussut tasaisesti koko ajan vaikka laihdutuskuurilla olen ollut koko elämäni.. Toki minullekkin lapsena suotu karkkipäiviä ja olen herkutellut ja herkuttelen vieläkin.. Mut paino on ja pysyy... Onneksi ei sentään nouse enää...
Ja kun kaikki epäterveellinen on niin hyvää... helppo sanoa, jos ei liho vaikka söisi mitä. Ja huonompi jos lihoo vaikka vain katsoisi ruokaan päin.
Liikun jonkin verran enkä todellakaan syö koko ajan herkkuja, mutta jos vaikka vuodessa lihoo aina 5 kg, niin kyllähän se tekee aika paljon...
En vain jaksa alkaa laihduttamaan.