Miksi haluat/et halua lapsia?
Kysymys otsikossa!
Itse en halua lapsia, koska lapset saattavat pilata elämän (vähintäänkin parisuhteen). Haluan panostaa uraan, matkusteluun ja omaan onneeni.
Kommentit (30)
En ole halunnut lapsia, koska olen erakkoluonne joka rakastan hiljaisuutta, yksinäisyyttä ja rauhaa. Ajatuskin miehestä tai lapsesta samassa taloudessa on aina ollut ahdistava. Joten vanhanapiikana olen pysytellyt omasta valinnastani. Mikään matkustelu-, juhlimis- ne tyyppi en ole yhtään, täysi kotihiiri. Ja tyytyväinen näin 51-vuotiaana päätökseeni olla pariutumatta ja lisääntymättä.
On jo tarpeeksi monta, en halua enempää.
Ei ole niinkään halusta kiinni, vaan siitä etten henkisesti kykene tekemään lapsia näin toivottamaan ja sairaaseen maailmaan. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niinkään halusta kiinni, vaan siitä etten henkisesti kykene tekemään lapsia näin toivottamaan ja sairaaseen maailmaan. Ikävä kyllä.
* toivottomaan
En pidä lapsista enkä ole koskaan niitä halunnut. N37
Vierailija kirjoitti:
En ole halunnut lapsia, koska olen erakkoluonne joka rakastan hiljaisuutta, yksinäisyyttä ja rauhaa. Ajatuskin miehestä tai lapsesta samassa taloudessa on aina ollut ahdistava. Joten vanhanapiikana olen pysytellyt omasta valinnastani. Mikään matkustelu-, juhlimis- ne tyyppi en ole yhtään, täysi kotihiiri. Ja tyytyväinen näin 51-vuotiaana päätökseeni olla pariutumatta ja lisääntymättä.
Mitä mieltä olet kun käytät vanhapiika termiä itsestäsi? Suhtaudutko siihen neutraalisti?
Koska olen taiteilija ja mulle elämään tuo merkitykseen taiteen tekeminen ja omat ihmissuhteet. Mulla on kumppani ja hän ei myöskään halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tee lapsia, oot vanhana tooosi yksinäinen.
Mut hei, meitä "tooooosi yksinäisiä" kerho hitsaa sama kohtalo yhteen ja mehän ei enää ollakkaan enää niin yksinäisiä vaan rakastutaan toisiimme. 😍😍😍😍😍😍
Haluaisin lapsia spermapankin kautta.
Olisi hienoa kun 18v tyttö tulisi etsimään isäänsä. Saisi heti mun perinnön.
Suuri vaiva pienestä ilosta.