Miksi saan pizzerian kebabista aina hirveän ripulin?
Ihan sama mikä pizzeria kyseessä tai mitä otan lisukkeeksi; perunaa, riisiä tai salaattia, hetken päästä roiskuu rapa valtavalla paineella. Pizzaa pystyn syömään ihan hyvin. Ja kaupasta ostettu Korv-Görans kebab ei myöskään aiheuta mitään.
Mistäköhän voisi johtua? Kellään muulla näin?
Kommentit (47)
Jos Ap saat kebabeista AINA ripulin, miksi menet ja vedät k:n aina vaan uudelleen..? Minusta ripulointi ei ole niiiin kivaa että palaisin. Itse en käytä kebabbiloita kun oon raksamiehenä nähnyt niitä "keittiöitä". Hyi H.......
Karvaranteet eivät muista pestä käsiään tai sitten vain sylkevät annokseesi ennen kuin antavat sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena töissä forumissa (helsingissä) eräässä suositussa vaateliikkeessä. Sosiaalitilamme olivat alakerrassa. Kerran tauolle mennessämme, pizzerian miehet, tupakka suussaan, vatkasivat taikinaa. Kätensä olivat saavissa, karvaiset kädet kyynärpäitä myöden taikinassa. Tämän näyn jälkeen en koskaan ole voinut tilata pizzaa.
Niissä pitserioissa joissa olen ollut töissä, taikina on tehty koneella. Se olisi aika vaikea tehdä käsin. Tai isommassa erässä kyllä ihan mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Ne kebabpaikkojen 'norsunjalat' joista viillellään siivuja kebabeihin, on kyllä melkoista prosessoitua p skaa. Ei niistä edes saisi käyttää nimeä kebab. Oikea kebab on jotain ihan muuta.
Ja tosiaan hygieniatasossa näissä paikoissa on paljon parannettavaa.
Ne tulee valmiina tavallisilta suurilta suomalaisilta lihajalostamoilta. Siksi se liha maistuu joka paikassa samalta.
Ne kebabpaikkojen 'norsunjalat' joista viillellään siivuja kebabeihin, on kyllä melkoista prosessoitua p skaa. Ei niistä edes saisi käyttää nimeä kebab. Oikea kebab on jotain ihan muuta.
Ja tosiaan hygieniatasossa näissä paikoissa on paljon parannettavaa.